Zaloguj się, aby obserwować  
Tyler_D

S.T.A.L.K.E.R. 2 - nowa odsłona cyklu od GSC

78 postów w tym temacie

Ajinur ... masz ciekawe choć momentami nieco za wybujałe fantazje wiesz? ;-D

Mnie za to bardzo rajcowałaby możliwość wyboru na początku gry kim byłaby nasza postać - a to kogo wybraliśmy warunkowałby część questów [ choćby pobocznych i nasze nastawienie do całej strefy i napotkanych osób - bo zakładam że to miejsce gdzie trafimy takie pustawe to nie będzie. Takie z pozoru błahostki [ tak wiem, nie jest łatwo takie coś zaimplementować w grze ale z drugiej strony jest jeszcze sporo czasu ... ] jak wybór naszego bohatera mogą sprawić że cała gra nabierze kolorów a i przechodzenie jej ponownie będzie miało jakiś uzasadniony sens a nie "gram bo mi się nudzi / gram na wyższym poziomie trudności" czy coś w ten deseń. Dajmy na to - naszym alter ego będzie skazany dożywotnim więzieniem przestępca - dostaje od rządu propozycję - albo zbierze dane na temat owej hipotetycznej katastrofy albo czeka go stryczek a na końcu gry staje przed wyborem - oddać dane oficjelom, sprzedać na czarnym rynku, próbować uciec ze strefy albo w niej zostać i się zaszyć. Ciekawa wizja nieprawdaż?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 01:47, Tyler_D napisał:

Ajinur ... masz ciekawe choć momentami nieco za wybujałe fantazje wiesz? ;-D

Mnie za to bardzo rajcowałaby możliwość wyboru na początku gry kim byłaby nasza postać
- a to kogo wybraliśmy warunkowałby część questów [ choćby pobocznych i nasze nastawienie
do całej strefy i napotkanych osób - bo zakładam że to miejsce gdzie trafimy takie pustawe
to nie będzie. Takie z pozoru błahostki [ tak wiem, nie jest łatwo takie coś zaimplementować
w grze ale z drugiej strony jest jeszcze sporo czasu ... ] jak wybór naszego bohatera
mogą sprawić że cała gra nabierze kolorów a i przechodzenie jej ponownie będzie miało
jakiś uzasadniony sens a nie "gram bo mi się nudzi / gram na wyższym poziomie trudności"
czy coś w ten deseń. Dajmy na to - naszym alter ego będzie skazany dożywotnim więzieniem
przestępca - dostaje od rządu propozycję - albo zbierze dane na temat owej hipotetycznej
katastrofy albo czeka go stryczek a na końcu gry staje przed wyborem - oddać dane oficjelom,
sprzedać na czarnym rynku, próbować uciec ze strefy albo w niej zostać i się zaszyć.
Ciekawa wizja nieprawdaż?


Wiem wiem,czasem przesadzam,no cóż lubię wymyślać ciekawe wizje dla takiej wspaniałej gry jaką jest Stalker:)
Ciekawa ta twoja wziaj,szczególnie ta opcja wyboru na końcu,ale ten więzień skazaniec coś mi tu nie pasuje do Stalkera:p
Wolałbym jakiegoś podróżnika,bardziej zwykłego człowieka albo najemnika działającego dla siebie żeby.
No,ale w tedy zostaje wykluczona opcja wyboru na końcu,cóż coś kosztem czegoś:P
Już ten szrama z Cs przypominał mi takiego opryszka właśnie.
Narazie nie mam lepszego pomysłu do wyboru postaci od twojego więc przystaje przy tym.
Teraz pytanie,czy dalej będą tam skarby typu właśnie takich artefaktów czy może coś innego można by teraz tam wstawić,tylko co? Pomysł z artefaktami był oryginalny,nie powtarzalny i chyba niezastąpiony.
To był jeden z powodów dlaczego stalkerzy tam chodzili,ale teraz pytanie,czy znów będzie wątek z tym,że będą złazili się tam wojaki i właśnie stalkerzy? Czy może po prostu będą tam już tylko te osoby,które przeżyły kolejną eksplozje.
BTW. Mogliby coś wymyślić w rodzaju nowej emisji,tylko bardziej rozwiniętej.
Ok szkielet niby już jest,ale w SoC piękne było to,że było mnóstwo tajemniczych nie odgadnionych wątków.
to nie może być tylko tak,że my tam idziemy,mamy znaleść jakieś tajne dane zabijać wszystkich i wyjść stamtąd.
My musimy tam pójść zatracąc się w tym świecie zony,żeby te dane spadły na 3 albo 4 plan i odkryć tajemnice Zony,czarnobyla,czegoś nienormalnego i dziwnego:)
Jak ty to widzisz?;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 02:43, Ajinur napisał:

Ciekawa ta twoja wziaj,szczególnie ta opcja wyboru na końcu,ale ten więzień skazaniec
coś mi tu nie pasuje do Stalkera:p

Cóż - jak wspomniałem to tylko jeden z moich hipotetycznych bohaterów gry - właśnie dlatego ja bardzo chętnie widziałbym możliwość wybrania osoby której poczynaniami pokierujemy. Dałoby to duże możliwości fabularne [ questy oraz zakończenie/a ] oraz lepsze zaklimatyzowanie i wczucie się w nasze alter ego z którym moglibyśmy się utożsamiać. Chyba każdy przyzna że gdy taka opcja jest w grach dostępna to z niej korzysta.

Dnia 17.08.2010 o 02:43, Ajinur napisał:

Wolałbym jakiegoś podróżnika,bardziej zwykłego człowieka albo najemnika działającego
dla siebie żeby.

Żeby co? ;-D

Dnia 17.08.2010 o 02:43, Ajinur napisał:

No,ale w tedy zostaje wykluczona opcja wyboru na końcu,cóż coś kosztem czegoś:P

Niby dlaczego wykluczona? Niezależnie od tego kim byśmy pokierowali w grze zawsze dałoby się dopisać więcej niż jedno zakończenie [ zakładając że panom z GSC chciałoby się w to bawić a mam wrażenie że raczej aż tak fanbojowsko do tej gry nie podejdą :F ]

Dnia 17.08.2010 o 02:43, Ajinur napisał:

Teraz pytanie,czy dalej będą tam skarby typu właśnie takich artefaktów czy może coś innego
można by teraz tam wstawić,tylko co?

Artefakty to kolejny znak rozpoznawczy serii - s SoCu były idealnie zbalansowane, w CS nie wiem bo grałem jakieś 7 h chyba a w CoP ... no cóż, tam były tak użyteczne jak piąte koło u wozu. Praktycznie zerowa przydatność poza nielicznymi wyjątkami - bodaj Kulebiak i Kompas. Tyle z tego pożytku było że dość łatwo na dalszym etapie gry się je znajdowało i miały sporą wartość. Gdzie się podziały ich wartości bojowe i surwiwalowe? Gdzieś to umknęło ... mam cichą nadzieję że nie na zawsze i że w dwójce powrócą. Artefakty jak najbardziej powinny być - co oprócz nich? Można by przecież bawić się w wynoszenie rdzeni czy tam izotopów z Elektrowni [ oczywiście dla niecnych celów ^^ ], zbieranie różnorakich dokumentów [ schematy bojowe hm? A potem z takowych schematów dowiemy się jak stworzyć / ulepszyć nasze cacka - zbierz następujące części by zamontować etc etc ]. Zawsze można przecież też zaimplementować opcję szabrowania sejfów, kasetek i tym podobnych. A już totalnie fantazjując można przecież pomyśleć o opcji samodzielnego tworzenia artefaktów.

Dnia 17.08.2010 o 02:43, Ajinur napisał:

To był jeden z powodów dlaczego stalkerzy tam chodzili,ale teraz pytanie,czy znów będzie
wątek z tym,że będą złazili się tam wojaki i właśnie stalkerzy? Czy może po prostu będą
tam już tylko te osoby,które przeżyły kolejną eksplozje.

Wojskowi będą tam prawie na pewno. A żywych osób które tam mieszkały to jak sądzę nie będzie, jak już to liczyłbym na samotnych stalkerów lub bandziorów tudzież naukowców [ ochraniani przez wojskowych? ]

Dnia 17.08.2010 o 02:43, Ajinur napisał:

Jak ty to widzisz?;p

Ja to widzę tak że po paru godzinkach [ dajmy na to trzech czy czterech ] nasza postać odkrywa coś co zmusza go do pełniejszej eksploracji Zony. Nie wiem co konkretnie - może spotkanie starego znajomego? Może dawnego wroga? Może halucynacje które są tak realne że bohater traci orientacją co jest fikcją a co nie? Może rozwijająca się choroba? A może sekretne dzienniki które zawierają informacje o jakimś tajnym rządowym projekcie [ broń masowej zagłady? hipotetyczny atak na inny kraj? a może sama elektrownia była przykrywką dla jakiegoś innego obiektu? ] - jak widać pomysłów do zrealizowania jest bardzo dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 11:09, Tyler_D napisał:


Żeby co? ;-D

Żeby nic nic,chciałem coś napisać,ale wypadło mi z głowy;p

Co do artefaktów to niby mogą one zostać,ale w innej formie i w innym działaniu,może nawet pod inną nazwą.
Żebyśmy grając nie wiedzieli czy znaleźliśmy artefakt czy jakieś inny dziwny unikatowy bądź niebezpieczny w użyciu przedmiot.
Powinno tez zmienić się ich występowanie,w anomaliach powinno być teraz coś innego,dajmy na to jakieś źródło czystej energii która pozwalałaby nam np. zregenerować siły itp.
Mogliby zrobić coś takiego,że np w skrzynkach,schowkach czy innego tego typu miejscach będziemy znajdować nie tylko jakieś sprzęty,bronie itd. tylko również np. pozostawione przez kogoś pieniądze.
W tej grze im więcej elementów rpg tym lepiej dla klimatu i urozmaicenia rozgrywki.
Jak dla mnie powinna się zmienić kardynalnie szata roślinna w Stalkerze,nieirytował Cię fakt,że cały czas widzimy te same krzaczki,tą samą prostą trawę i tekstury? Troszkę to mało twórcze,poszli na łatwiznę.

Fajnie by było jakby każde terytorium w Zonie wyróżniało się specyficzną szatą roślinną i innym zabudowanie jak i ukształtowaniem terenu.Te rzeczy chyba najlepiej wypadły w CoP,ale to i tak było według mnie dalekie od tego jak powinno być.
A co byś powiedział na zmienność pór roku? Nie tylko cykl dnia,ale i pór roku.Według mnie to byłoby ciekawe np. przemierzać Zone przez jakiś czas zimą,kiedy panują surowe temperatury i warunki,gdzie bez odpowiedniego sprzętu ani róż :) No i oczywiście zimą wszystkie pułapki byłyby bardziej zakamuflowane dla nas tak jak i nocą oczywiście:)

Również dobrze by było jakby każda strefa odróżniała się występowaniem anomalii,mutantów,dziwacznych stworzeń i mniejszym lub większym zagęszczeniem ludzi,tej różnorodności brakowało mi szczególnie w Cs i CoP.

A wracając do tej wody to mogłyby być ciekawe motywy np. z przemierzaniem jakieś napromieniowanej rzeczki albo jeziora łódką i takie patrolowanie sobie terenu,bo dajmy na to zbyt długie przebywanie w rzecz spowoduje choroby,śmierć itp. Bo ogólnie pojazdów to ja w Zonie nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 14:37, Ajinur napisał:

Co do artefaktów to niby mogą one zostać,ale w innej formie

?

Dnia 17.08.2010 o 14:37, Ajinur napisał:

Żebyśmy grając nie wiedzieli czy znaleźliśmy artefakt czy jakieś inny dziwny unikatowy
bądź niebezpieczny w użyciu przedmiot.

Więc jak miałoby to działać w praktyce? Identyfikacja przedmiotu i handlarza / specjalisty? Jakimś czytnikiem / skanerem [ kupionym / znalezionym / otrzymanym ]?

Dnia 17.08.2010 o 14:37, Ajinur napisał:

Powinno tez zmienić się ich występowanie,w anomaliach powinno być teraz coś innego,dajmy
na to jakieś źródło czystej energii która pozwalałaby nam np. zregenerować siły itp.

Eee ... to mi za bardzo śmierdzi takim klasycznym hack''n''slashem. ;-D

Dnia 17.08.2010 o 14:37, Ajinur napisał:

Jak dla mnie powinna się zmienić kardynalnie szata roślinna w Stalkerze,nieirytował Cię
fakt,że cały czas widzimy te same krzaczki,tą samą prostą trawę i tekstury?

Roślinność zbyt obfita to w stalkerach nigdy nie była, fakt - może było to nieco monotonne i sprawiało wrażenie zrobionego na odwal się ale jakoś szczególnie mi to nie wadziło. W końcu to strefa skażona a nie dżungla. ;-)
>Te rzeczy chyba najlepiej wypadły w

Dnia 17.08.2010 o 14:37, Ajinur napisał:

CoP,ale to i tak było według mnie dalekie od tego jak powinno być.

Jeśli już o tym mowa - mnie w całej serii dość mocno irytował ten sam babol jakim odznaczało się GTA 3. Jest OGROMNY teren, bardzo fajnie, tylko do jasnej cholery - lokacje które można pozwiedzać, poeksplorować, ingerować w nie - jest ich niewiele. W Vice City poprawiono to i to znacznie. W stalkerach też jest od groma lokacji ale ich zwiedzanie i przeszukiwanie jest mało ekscytujące. Ani to ciekawe, ani zamieszkałe, nawet nie ma tam czego szukać. Ot betonowe, zrujnowane blokowiska i inne budowle.

Dnia 17.08.2010 o 14:37, Ajinur napisał:

A co byś powiedział na zmienność pór roku?

Aż tak długiej rozgrywki żeby zmieniały się pory rok to chyba nigdy nie dostaniemy. ;-) Jeśli już komuś by się chciało wcielać takie coś w życie to ja widziałbym to nieco inaczej ...

W CoPie dostawaliśmy informację przez interkom o zbliżającej się emisji - w dwójce moglibyśmy otrzymywać wieści w ten sam sposób tyle tylko że ostrzegające nas o ogromnej zawiei śnieżnej, opadach gradu bądź wichurze. Ale niech to będą takie prawdziwe zjawiska atmosferyczne które stanowią realne zagrożenie. Wiem wiem ... wymagam wiele ale pomarzyć zawsze można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 15:04, Tyler_D napisał:

>


Z tą szatą roślinną to nie chodzi mi żeby to było takie obfite i piękne jak w crysisie tylko po prostu bardziej zróżnicowane np. lasy,bagna,łąki,małe jakieś domostwa,zawsze było tak monotonnie i statycznie:p

Właśnie poruszyłeś ważną kwestie w Stalkerze,eksploracja Zony,różnego rodzaju zabudowań itd. W każdym z tych miejsc powinno coś być ciekawego,jakiś quest,jakiś wróg,jakaś osobliwa anomalia,ciekawe przedmioty, dany teren musi charakteryzować się czymś innym,ale żeby nie był właśnie taki pusty,dobrym przykładem jest fabryka Jupiter z CoPa,jak dla mnie kompletnie niewykorzystali takie fajnego terenu.
Nawet odpowiednia muzyka powinna się znaleźć,jakieś dziwaczne pułapki,ciekawostki.W takich najbardziej obfitych w zabudowania miejscach powinno się coś ciekawego dziać,jakieś poboczne questy,małe rozgałęzienia od fabuły,a nie tam,że my sobie po prostu to tylko pozwiedzamy,pochodzimy,ubijemy raz na 200 metrów coś małego i znajdziemy jeden pistolet.O braku mutantów i anomalii nie wspomnę...

Nie chodzi mi o to,żeby działa się non stop co chwilka jakaś żywa i szybka akcja,ale żeby jednak zwiedzanie Zony miało sens i było czymś wciągającym,a nie nudnym.
Może zamiast pór roku daliby po prostu takie anomalie tak jak ty wspomniałeś o tym gradzie,zamieci śnieżnej itd.
Różnego rodzaju emisje? To byłoby ciekawe całkiem,kolejne urozmaicenie do gry.
W stalkerze kulało czasem Ai przeciwników chociać i tak było lepsze niż w innych fpsach,to samo zachowania mutantów i innych istot.
Np. te krążące wrony są praktycznie wszędzie krążące w kółko,trochę to głupie było.Już mogliby chociaż zrobić coś takiego,że jak kogoś lub coś zabijemy to żeby te ptaszyska się zlatywały nad padliną.To samo inne dzikie zmutowane zwierzęta.
Liczę,że poprawią fizykę postaci,ich ruchy i zachowania.
tak sobie myślę jakie mutanty,jakich wrogów by nam tam wymyślili ciekawych.
Ja bym chciał zobaczyć dokładnie odwzorowanego mutanta z okładki gry SoC :D Poltergeista,ale w postaci humanoidalnej,a nie tylko ducha,oczywiście zmutowane psy,może też coś w rodzaju snorka tylko inaczej wyglądającego i chodzącego po ścianach.Gdzieś w jakichś laborkach to byłoby całkiem straszne.
Oczywiście coś w rodzaju zoombi,ale np. takie które nas atakują również rękoma i mogę szybciej biegać,bardziej rozwinięte,a nie takie głupawe chodzące po linii prostej no i mnóstwo innych nowych stworków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2010 o 00:20, Ajinur napisał:

Właśnie poruszyłeś ważną kwestie w Stalkerze,eksploracja Zony,różnego rodzaju zabudowań
itd. W każdym z tych miejsc powinno coś być ciekawego,jakiś quest,jakiś wróg,jakaś osobliwa
anomalia,ciekawe przedmioty, dany teren musi charakteryzować się czymś innym,ale żeby
nie był właśnie taki pusty,dobrym przykładem jest fabryka Jupiter z CoPa,jak dla mnie
kompletnie niewykorzystali takie fajnego terenu.

Mnie Jupiter aż tak bardzo nie irytował choć też za bardzo pustawy był co sama Prypeć. Wyglądała bosko ale ekhm ... trochę żołnierzy Monolitu, trochę swojaków, jakieś psy i inne mutanty a tak to co? Same ku...źwa pustki ... opuszczone blokowiska aż się prosiły żeby ktoś je zajął ... a dostaliśmy "bidę z nyndzą".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja bym z chęcią zobaczył w nowym stalkerze, Czarnobyl zimą, tego jeszcze nie było.
Fajnie by było, gdyby pojawiły się takie etapy retrospekcyjne kiedy jeszcze ludzie żyli w Czarnobylu.
Nowy stalker powinien zabłysnąć czymś szczególnym bo jakby nie było, Czyste niebo i Zew Prypeci nie różniły się wiele od Cienia Czarnobyla poza ulepszoną grafiką i dodanymi kilkoma ficzerami.
Chciałbym aby jeszcze bardziej było czuć atmosferę tajemnicy, która nie chce być odkryta. Fajnie byłoby zwiedzić całą elektrownię albo przeżyć sam wybuch będąc postacią przebywającą wtedy wewnątrz lub coś w tym stylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z jednym z pracowników GSC.

W swoim pierwszym wywiadzie mówiliście tak: “Gra jest tworzona na zupełnie nowym silniku, z wszystkimi nowoczesnymi technologiami. Jednak, muszę powiedzieć że X-Ray jest całkowicie przestarzały.” Czy to oznacza, że gra będzie dalej używać nowej wersji X-Ray engine, czy innej, nowej technologii?

To będzie zupełnie nowy silnik.

S.T.A.L.K.E.R. 2 ma być multiplatformowy – czy planowane jest równolegle tworzenie dwóch oddzielnych wersji gry na konsole i PC, aby zniwelować ograniczenia obu platform?

S.T.A.L.K.E.R. 2 tworzony jest na PC, potem zostanie przeniesiony na konsole. PC to nasza ulubiona platforma.

Co ze wsparciem dla modderów? Będzie lepsze (jeśli chodzi o SDK i łatwość tworzenia modów), niż w poprzednich częściach? W końcu mody znacznie zwiększają żywotność gry, wystarczy spojrzeć na takiego Gothica czy Half-Life 2…

Doceniamy naszą [w sensie: stalkerową] utalentowaną i oddaną społeczność modderską. Jest dla nas ważne, by ta grupa miała radość ze S.T.A.L.K.E.R.’a 2.


Czy położycie większy nacisk na tryb multiplayer tak aby w pełni wykorzystać jego potencjał?

Planujemy S.T.A.L.K.E.R.’a lepszego pod każdym względem. Tryb single, multi… wszystko. Główną częścią S.T.A.L.K.E.R’a pozostaje kampania pojedynczego gracza. Chcemy jednak, by multiplayer stanowił większą część gry niż dotychczas. Pojawią się tak oczywiste tryby jak Death Match, Artifact Hunt, itd… i może także kilka niespodzianek. ;)

Czy jest szansa, że S.T.A.L.K.E.R. 2 pójdzie bardziej w kierunku gier RPG, ale nie pod względem mechaniki, lecz w sposobie opowiadania historii, czyli bardzo nieliniowa fabuła i cała masa wyborów moralnych, które będą miały bezpośrednio wpływ na rozgrywkę, a nie na samo zakończenie?

Historia w S.T.A.L.K.E.R.’ze jest bardzo ważna. Oczywiście, będzie jakieś główne zadanie, ale to gracz będzie decydował co robić i podejmował decyzje moralne. Zadania poboczne będą bardziej złożone pod każdym względem i będą pogłębiały wrażenia gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>ciach.

A ja czekam na Stalkera 2 i an pewno kupię. Grałem we wszystkie części i jestem zadowolony z gry, chociaż Zew Prypeci jest dla mnie najsłabszą częścią.
I powiem tak zeby Stalker 2 osiagnał wymarzony cel , musi byc duzo nowych pomysłów ale bez przesady , zeby to przypominał Stalkera. na pewno chciałbym zobaczyc i mozliwośc prowadzenia pojazdów . Te wybory przez gracza powinny byc , lepiej się w czuwa w role i jakis wpływ na gre.

Stalker jest dla mnie grą która sledze od poczatku i zakupuje wszystkie czesci , moja ulubiona strzelanina.Grajac we 3 cześci 2 cześć nie wiadomo jak bedzie się nazywac dokładnie bedę dzuo wymagał . Tych co grali i znaja serie musi zaskoczyć , dobrym pomysłem , grafiką , misjami i zeby single nie był taki krótki jak Zew Prypeci a tak długi chociaz jak Cień Czarnobyla. Wrogowie powinni byc bardziej inteligentni , mogło by się znaleść kilku sprzymierzeńców którzy wspieraja głównego bohatera , pomagajac mu w walce z wrogami.

Oczekuje duzo , duzo zmian pozytywnych i ten niepowtarzalny klimat, mogłli by pokazać gre zima .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja bym chciał żeby twórcy gry skupili się bardziej na "dzikości" zony. W SoC najbardziej podobał mi się sam początek, gdy każda apteczka jest ważna, i każdy przeciwnik może nam zrobić poważną krzywdę. Za to końcówka w Prypeci i CNPP zupełnie mi się nie podobała. Mieliśmy tam zazwyczaj full sprzętu, i wyglądało to jak każdy inny FPS. Dla tego chciał bym żeby przez całą grę zona(tak, zona a nie najemnicy/bandyci) miała coś mocnego do zaoferowania, tak żebyśmy nigdy nie mogli czuć się bezpiecznie. Do tego znacznie trudniej dostępne przedmioty.
Chodzi mi o to, że każda wyprawa w głąb zony powinna być jakimś trudnym zadaniem, do którego trzeba się nieźle przygotować. Mapa nie powinna być podzielona na segmenty, i powinna być większa, tak że nie przebiegamy sobie sprintem przez jakiś obszar, tylko idziemy pół (growego) dnia przez jakieś pustkowia, rozbijamy w nocy namiot, rozpalamy ognisko itp. Marzy mi się taki symulator zony ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie z tym zeby Zona była niebezpieczna , kazdy budek sprawia niebezpieczeństwo i ludzie którzy pomagaja zabic wroga a gracz odwdziecza sie i pomaga jak przyjaciel ma problem.
Klimat Zony ma byc niepowtarzalny , przeciwnicy inteligentni. O przejscie na jakiś obszar było trudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>W SoC najbardziej

Dnia 01.11.2010 o 10:53, Rumcajsev napisał:

podobał mi się sam początek, gdy każda apteczka jest ważna, i każdy przeciwnik może nam
zrobić poważną krzywdę.

Owszem było tak ale zauważ że gdzieś do momentu dotarcia do podziemi Agropromu [ skrytka Striełoka ] tudzież Baru sytuacja gracza dość mocno się poprawiała. A dotarcie tam to kwestia nie wiem ... może 5 czy 6 godzin gry. Dalej też zdarzały się cięższe momenty ale nie aż tak jak na początku - zwłaszcza że granie na niezmodowanej grze bywało za entym razem dość łatwe. Co innego granie OLu choćby. Mnie za to bardzo brakowało losowych emisji a w zasadzie ich słabej częstotliwości [ tu z pomocą znowu przyszedł OL ] i możliwości naprawiania broni i kombinezonów. No i częstszego spawnowania się artefaktów. Ale masz rację - większe poczucie zagrożenia wyszłoby grze tylko na dobre.
>Za to końcówka w Prypeci i CNPP zupełnie mi się nie podobała.
Co do CN to się nie wypowiem bo nie ukończyłem ale ZP nie był aż taki zły - mnie bardzo podobała się możliwość zostania w Zonie [ inna sprawa że nie bardzo jest co tam robić ... :/ ] oraz ''paradokumentalny'' sposób przedstawienia losów poszczególnych kompanów majora. No i nie należy zapominać o miłym akcencie czyli acziwkach, chętnie zobaczyłbym je raz jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe info,podoba mi się to,że położą największy nacisk na single player,nowy silnik oraz dopracowanie gry pod każdym elementem to też bardzo dobre nowiny.Czyli zapowiada kompletnie nowy Stalker bez żadnych powtórek,jak dla mnie to połowa sukcesu.
A co do silnika graficznego to niech on będzie na poziomie cryengine 2,ale w takiej specyficznej dla Stalkera barwie,żeby było czuć ten ponury,zimny,zardzewiały klimat.Właśnie użycie takiego silnika mi się marzy:D

Jednak najbardziej to mnie póki co cieszy fakt,że chcą wzbogacić grę o elementy rpg i jakie by one nie były to zawsze będą plusem dla tej gry bo chyba nie chcemy znowu czuć się zawiedzeni jak w przypadku SoCa,że dopiero mody i następne części umożliwiały reperowanie pancerzy i polepszanie ich.
Dlatego też słowa,że chcą zrobić grę pod każdym względem mogą cieszyć bo liczę na to,że o niczym nie zapomną.
Niechce grać w Stalkera tak żeby czuć,że czegoś mi brakuje:p

PS. Również trzymam się wciąż przy tym żeby zagrać chociaż 1/4 gry w zimę:p Wyobraźcie to sobie,zamieć śnieżna,walka z zimnem,pułapki w śniegu,a tu zonk i Yeti :D Dobra poniosło mnie.
Poza tym chcę również zatopić nóżki w radioaktywnej wodzie nieco bardziej niż po kostki...Ale to takie moje osobiste zachcianki.

Teraz tak sam się głęboko zastanawiam nad tymi nowymi elementami i to nie będzie takie łatwe skoro mają być nowe anomalie,nowe zachowania skażonego terenu,przeciwnicy kompletnie nam nie znani i nie mówię tu o ludziach no to jednak będzie to wymagało około 2 lat pracy tak żeby dogodzić każdemu :D:D:D Nie wspominając już o fabule;p Nie wiem jak ja to obliczyłem,pewnie gdzieś na forum;p
Wymyślenie na prawdę solidnej fabuły dla tej gry to jak pisanie pracy dyplomowej albo i gorzej;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2010 o 18:39, Ajinur napisał:

Ciekawe info,podoba mi się to,że położą największy nacisk na single player,nowy silnik
oraz dopracowanie gry pod każdym elementem to też bardzo dobre nowiny.Czyli zapowiada
kompletnie nowy Stalker bez żadnych powtórek,jak dla mnie to połowa sukcesu.
A co do silnika graficznego to niech on będzie na poziomie cryengine 2,ale w takiej specyficznej
dla Stalkera barwie,żeby było czuć ten ponury,zimny,zardzewiały klimat.Właśnie użycie
takiego silnika mi się marzy:D

Jedna z nie wielu strzelanek która stawia an single i własnie mi się to podoba . Co do silnika graficznego , niech bedzie tak dobry ze beda widoczne mocnae zmniany gołym okiem.

Dnia 02.11.2010 o 18:39, Ajinur napisał:

Jednak najbardziej to mnie póki co cieszy fakt,że chcą wzbogacić grę o elementy rpg i
jakie by one nie były to zawsze będą plusem dla tej gry bo chyba nie chcemy znowu czuć
się zawiedzeni jak w przypadku SoCa,że dopiero mody i następne części umożliwiały reperowanie
pancerzy i polepszanie ich.
Dlatego też słowa,że chcą zrobić grę pod każdym względem mogą cieszyć bo liczę na to,że
o niczym nie zapomną.
Niechce grać w Stalkera tak żeby czuć,że czegoś mi brakuje:p

Elementy rpg to jest to , licze takze na to w praktyce i niech się nie skonczy tylko na słowach i obietnicach.

Dnia 02.11.2010 o 18:39, Ajinur napisał:

PS. Również trzymam się wciąż przy tym żeby zagrać chociaż 1/4 gry w zimę:p Wyobraźcie
to sobie,zamieć śnieżna,walka z zimnem,pułapki w śniegu,a tu zonk i Yeti :D Dobra poniosło
mnie.
Poza tym chcę również zatopić nóżki w radioaktywnej wodzie nieco bardziej niż po kostki...Ale
to takie moje osobiste zachcianki.

Ja takze chciałbym zobaczyc gre w kazdej porze roku w zime to na pewno , to było by coś niesamowitego , no i woda jak Wspomniałeś tez było by super. Sterowanie pojazdami takze by sie przydało.

Dnia 02.11.2010 o 18:39, Ajinur napisał:

Teraz tak sam się głęboko zastanawiam nad tymi nowymi elementami i to nie będzie takie
łatwe skoro mają być nowe anomalie,nowe zachowania skażonego terenu,przeciwnicy kompletnie
nam nie znani i nie mówię tu o ludziach no to jednak będzie to wymagało około 2 lat pracy
tak żeby dogodzić każdemu :D:D:D Nie wspominając już o fabule;p Nie wiem jak ja to obliczyłem,pewnie
gdzieś na forum;p
Wymyślenie na prawdę solidnej fabuły dla tej gry to jak pisanie pracy dyplomowej albo
i gorzej;p


Ja licze na długa fabułę , nie linniową , mnóstwo zadan pobocznych. Nowi wrogowie , nieznane obszary itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się, że samochody będące na chodzie nie pasuje do S.T.A.L.K.E.R. a. Wszystko jest w pewnym stopniu skażone, a stalker, który zapragnie przyjechać samochodem, raczej nie przejdzie wojska bez użycia siły. Co do naprawy ekwipunku, powinno to się odbywać w jakimś przedziale czasowym czy coś. Daje na przykład kombinezon do naprawy rano, a po 6 godzinach jest on do odbioru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2010 o 19:17, Rokuto napisał:

Wydaję mi się, że samochody będące na chodzie nie pasuje do S.T.A.L.K.E.R. a. Wszystko
jest w pewnym stopniu skażone, a stalker, który zapragnie przyjechać samochodem, raczej
nie przejdzie wojska bez użycia siły.

Moim skromnym zdaniem najlepiej by było jakby pojazdów nie było wcale, to znaczy żadnych na chodzie. Ewentualnie jeśli większość graczy by tego chciała mógłbym się zgodzić na coś co mogliśmy oglądać w SoCu z modem Oblivion Lost czyli w całej Zonie było rozsianych dosłownie kilka samochodów które ułatwiały nieco podróż w obrębie danej lokacji ale też z drugiej strony podlegałyby efektom anomalii i ostrzałów z broni palnej [ co zapewne mocno skomplikowałoby by grę więc mamy argument przeciw obecność wszelkich pojazdów ].
>Co do naprawy ekwipunku, powinno to się odbywać

Dnia 02.11.2010 o 19:17, Rokuto napisał:

w jakimś przedziale czasowym czy coś. Daje na przykład kombinezon do naprawy rano, a
po 6 godzinach jest on do odbioru.

Mniejsza o to jak zostałoby to rozwiązane, ważne żeby była taka możliwość. Ciekawi mnie też jak zostanie w tej części rozwiązana kwestia tego ile sprzętu może unieść stalker i jak zostaną rozlokowane i wykonane skrytki. Może można by się pokusić o patent z zamykanymi na klucz skrytkami do których można by było się wkradać [ patent znany choćby z Thiefa lub Fallouta 3 ].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.11.2010 o 19:25, Tyler_D napisał:

Moim skromnym zdaniem najlepiej by było jakby pojazdów nie było wcale, to znaczy żadnych
na chodzie. Ewentualnie jeśli większość graczy by tego chciała mógłbym się zgodzić na
coś co mogliśmy oglądać w SoCu z modem Oblivion Lost czyli w całej Zonie było rozsianych
dosłownie kilka samochodów które ułatwiały nieco podróż w obrębie danej lokacji ale też
z drugiej strony podlegałyby efektom anomalii i ostrzałów z broni palnej

Może być, ale wtedy i tylko wtedy gdy np również będą używać pojazdów. Dziwnie to będzie wyglądać jeśli tylko główny bohater będzie potrafił obsłużyć sprzęgło, hamulec, gaz itd. W każdym bądź razie i tak jestem na nie.

Dnia 02.11.2010 o 19:25, Tyler_D napisał:

Ciekawi mnie też jak zostanie w tej części rozwiązana kwestia tego ile sprzętu może unieść stalker
i jak zostaną rozlokowane i wykonane skrytki. Może można by się pokusić o patent z zamykanymi
na klucz skrytkami do których można by było się wkradać [ patent znany choćby z Thiefa
lub Fallouta 3 ].

Hmmm nie grałem w Fallouta 3 i Thiefa (tylko demo 3), pomysł bardzo dobry, ale wtedy i tylko wtedy gdy npc będą czasami okradać nas, tak jak my okradamy ich :) Swoją drogą skrytki jako takie już są, ale jedyne co możemy z nimi robić to okradać.
Chciałbym też zobaczyć 1 slot na pistolet, 2 sloty na karabiny itp. i dajmy na to 4 sloty na granaty. To tak mi się przypomniało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować