Zaloguj się, aby obserwować  
Tyler_D

S.T.A.L.K.E.R. 2 - nowa odsłona cyklu od GSC

78 postów w tym temacie

Wszystko wskazuje na to że 2 będzie baaardzo różniła się od poprzednich części tylko pytanie czy te zmiany wpłyną pozytywnie na klimat gry który jest jedną z największych zalet Stalkera. Jak na razie jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądała gra na tym nowym silniku z nową grafiką. Swoją drogą chciałbym aby niezależnie od Stalkera 2 powstała też jakaś kontynuacja Zewu Prypeci - jego zakończenie bardzo mi się podobało i fajnie by było jeszcze raz zobaczyć te same twarze.
I jeszcze jedno - potwierdzono już że w Stalker 2 pojawią się kobiety :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2010 o 20:02, Kuban11 napisał:

I jeszcze jedno - potwierdzono już że w Stalker 2 pojawią się kobiety :D

Ke? Źródło niusa plis bo jeżeli tak to może, podkreślam może być nieciekawie. Kobiety w Falloutcie jak najbardziej tak ale w Zonie? Coś mi się to nie widzi ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.11.2010 o 20:02, Kuban11 napisał:

I jeszcze jedno - potwierdzono już że w Stalker 2 pojawią się kobiety :D

A co kobiety robią w Zonie !?
Do kuchni ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2010 o 20:08, Tyler_D napisał:

> I jeszcze jedno - potwierdzono już że w Stalker 2 pojawią się kobiety :D
Ke? Źródło niusa plis bo jeżeli tak to może, podkreślam może być nieciekawie. Kobiety
w Falloutcie jak najbardziej tak ale w Zonie? Coś mi się to nie widzi ...

http://stalker.pl/2010/11/02/kobiety-w-s-t-a-l-k-e-r-2/
Może być nieciekawie jak dołożą jeszcze jakiś wątek miłosny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe ... mam nadzieję że to będzie zmiana na dobre i nie "przedobrzą" z tymi ich chęciami utorowania sobie drogi do portfeli graczy poprzez takie zabiegi. Pamiętam że swego czasu kobiety były bardzo niezadowolone że nie można było grać postacią żeńską w pierwszego Deus Exa [ co zostało naprawione w Invisible War ] więc może i coś takiego miało miejsce w tym przypadku. Choć w pierwszym momencie jak usłyszałem o wątku kobiecym to pierwszym skojarzeniem były prostytutki w Zonie. :-P Zresztą słyszałem o innych paranoicznych pomysłach w tym klimacie np: skoro są kobiety, są staruszki, Chińczycy, Murzyni to czemu nie ma dzieci [ seria GTA od trójki wzwyż ] ale to tak swoją drogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kobiet w Zonie? Chyba pierwszymi modami do gry będą podmieniające tekstury tzn. nude mody :] O ile tworzenie modów nie zostanie utrudnione (uniemożliwione?) przez nowy silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pamiętasz Hot Coffee moda do GTA San Andreas? Znając ułańską fantazję może i o to co poniektórzy fani serii by się pokusili. Zresztą ... zobaczymy czy te zapowiedzi płci pięknej nie zmienią się z czasem bo i to przecież jest możliwe. Nowy silnik, kobiety ... ciekawe jakie jeszcze nowalijki nam GSC dowali do czasu premiery ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moda jak najbardziej pamiętam. Chodzi mi o usuwanie tekstur ubrań jak w Gothicu czy Oblivionie (w obu przypadkach celu w tym nie widzę, bo postacie brzydkie jak cholera).
Mogę pokładać nadzieję w tym, że twórcy ugoszczą nas kobiecymi modelami inspirowanymi dziewczętami z ich części geograficznej :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm kobiety powiadacie,to zależy jak będą ulokowane i w jakiej ilości.Szczerze mówiąc to nic takiego,jeśli twórcy gry potraktowaliby to poważnie,a nie żartobliwie to byłoby to czymś zwyczajnym jak w każdej grze.Po prostu my fani przez te 3 części nie widzieliśmy żadnej kobiety i teraz wpadamy w bulwers czemu one niby miałyby zagościć w skażonym terenie;p Kwestia przyzwyczajenia.
Oczywiście żadne wątki miłosne,romantyczne itp. nie wchodzą w grę-_-
To poważna gra,jakby nie było straszna i w takich klimatach bardziej ponurych,więc jeżeli już to wole widzieć kobietę w bazie jakiejś itp.
Co do tych samochodów to jest w sumie podobnie jak z kobietkami tyle,że tutaj jest już dylemat bo zależy to od tego jaki środek transportu będzie w tej częśći.Jeśli zostaną przy opcji z przewodnikami to wprowadzanie pojazdów raczej okaże się zbędne.
Chyba,że chcą to zrobić jako mały dodatek,ale to tak jak kolega wyżej wspominał raczej w małej ilości i na nie wielkiej przestrzeni terenu to może by się sprawdziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2010 o 20:27, Tyler_D napisał:

A pamiętasz Hot Coffee moda do GTA San Andreas? Znając ułańską fantazję może i o to co
poniektórzy fani serii by się pokusili. Zresztą ... zobaczymy czy te zapowiedzi płci
pięknej nie zmienią się z czasem bo i to przecież jest możliwe.


Jeśli dobrze pamiętam to z tym Hot Coffee to było tak, że twórcy gry go zrobili ale wycieli a modderzy tylko przywrócili (na wiki o tym piszą). Wątpie aby fani byli zdolni do zaprojektowania czegoś takiego :P
A co do Twoich wątpliwości czy zapowiedzi kobiet się nie zmienią kolejny nius ze stalker.pl: wypowiedź Saszy (odnośnie kobiet oczywiście) tajemniczo znikła z Facebooka…

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2010 o 19:37, Rokuto napisał:

Hmmm nie grałem w Fallouta 3 i Thiefa (tylko demo 3), pomysł bardzo dobry, ale wtedy
i tylko wtedy gdy npc będą czasami okradać nas, tak jak my okradamy ich :)

Czemu i nie, swoją drogą to trochę w sumie dziwne że twórcy przez trzy odsłony nie chcieli zaimplementować czegoś takiego że skoro my możemy rabować skrytki innych to czemu i inni nie mogliby rabować naszych. A wkradanie się w Falloutcie 3 [ i w Thiefie chyba też tak samo jeśli dobrze pamiętam ] do zamków rozwiązano w bardzo fajny sposób. Otóż otwierając jakiś zamek jesteśmy przenoszeni do swoistej minigierki. Widzimy dziurkę w którą wkłada się klucz i dwie spinki do włosów lub wytrychy którymi kręcąc i ustawiając manipulujemy tak by otworzyć dany zamek. Czasem się on się zatnie na amen, czasem pękają przyrządy którymi operujemy ale generalnie nie ma takiego zamka którego otworzyć się nie da. W każdym razie ja bym się za taki patent nie obraził tak samo jak i za rozwinięcie idei achievków znanych z CoP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2010 o 17:49, Tyler_D napisał:

Czemu i nie, swoją drogą to trochę w sumie dziwne że twórcy przez trzy odsłony nie chcieli
zaimplementować czegoś takiego że skoro my możemy rabować skrytki innych to czemu i inni
nie mogliby rabować naszych.

Wydaje mi się, że nie było jeszcze takiej gry, żeby ktoś przynajmniej raz okradł naszą skrytkę. Wystarczyłby jeden głupi quest: znajdź złodzieja grasującego po obozie czy czymś tam. Gra zyskałaby na realności i klimacie. Surowa okolica, dookoła ludzie, którzy szukają kasy, a tu wszyscy przechodzą koło skrzynek obojętnie.

Dnia 05.11.2010 o 17:49, Tyler_D napisał:

A wkradanie się w Falloutcie 3 [ i w Thiefie chyba też tak samo jeśli dobrze pamiętam ] do zamków rozwiązano >w bardzo fajny sposób. Otóż otwierając
jakiś zamek jesteśmy przenoszeni do swoistej minigierki. Widzimy dziurkę w którą wkłada
się klucz i dwie spinki do włosów lub wytrychy którymi kręcąc i ustawiając manipulujemy
tak by otworzyć dany zamek. Czasem się on się zatnie na amen, czasem pękają przyrządy
którymi operujemy ale generalnie nie ma takiego zamka którego otworzyć się nie da. W
każdym razie ja bym się za taki patent nie obraził tak samo jak i za rozwinięcie idei
achievków znanych z CoP.

W Thiefie, tak jak wspomniałeś, było tak samo. Ja to biorę. Im bardziej rozgrywka przypominająca życie tym lepiej dla gry (przynajmniej dla mnie). Można by jeszcze spróbować wprowadzić system "umiejętności", ale tutaj wymagany jest rozsądek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2010 o 18:02, Rokuto napisał:

Można by jeszcze spróbować wprowadzić
system "umiejętności", ale tutaj wymagany jest rozsądek.


No nie wiem czy to dobry pomysł i czy by to koligowało z tym co jest na ekranie ponieważ bądź co bądź naszą postacią jest zwykły człowiek więc te umiejętności,różnego rodzaju cechy i dalsze ich rozwijanie nie byłoby chyba na miejscu.Takie coś bardzo dobrze wygląda przy sprzęcie,pancerze,bronie itd.
Nie chcę żeby przesadzili z ilością tych nowinek,wolałbym mniej,ale konkretnie aniżeli mnóstwo,ale byle jak.

Ja natomiast mam nieco inny pomysł,mogliby wprowadzić coś w rodzaju wyboru postaci.Czy chcemy grać najemnikiem,wojskowym,samotnikiem stalkerem czy może jakimś żołnierzem z nowej frakcji,a każda z tych kampanii miałaby inny przebieg,ale sam nie wiem jakby to wyglądało.
Pomysł z zamkami w skrytkach mi się podoba,tak samo jak możliwość ubioru postaci w normalne ciuszki jakieś,a nie,że on sobie zakłada Seve na gołe ciało :D

Fajnie by było jakby natura miała szersze zastosowanie. Dajmy na to jakieś rośliny które można zerwać,jakieś takie rzadkie,które pod wpływem promieniowania okazały się mieć ciekawe właściwości,a to typowe dla stalkera: zerwać-obczaić i sprzedać;p W 3 poprzednich częściach ograniczyli się jedynie do artefaktów,a to stanowczo za mało jeżeli mówimy o grze która ma być lekkim przełomem w tej serii.

A co do środka transportu to zastanawiałem się nad tym ostatnio i jeżeli mieliby już jakiś wprowadzić to najlepszym chyba byłby helikopter według mnie,widok ze środka,jakiś radar ze współrzędnymi anomalii i jakoś by to było;p Ale żeby nie było to takie proste i łatwe powinni zrobić dużo utrudnień i ograniczeń typu trudno dostępne paliwo,części potrzebne do naprawy bo dajmy na to helikopter się rozbił czy coś.

A poza tym każda próba wzbicia się w powietrze jest ryzykiem,że gdzieś się rozbijemy bo przypuśćmy,że mapa nie jest dokładna,a różnego rodzaju zjawiska typu emisja itd. mogą spowodować łatwą awarie systemu i koniec z latania,a żeby nie było super łatwo oczywiście jest gęsta mgła i nic nie widać:D Takie coś to ja rozumiem.
W sumie to całkiem ciekawy szkielet z misją helikoptera mi wyszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2010 o 23:47, Ajinur napisał:

Ja natomiast mam nieco inny pomysł,mogliby wprowadzić coś w rodzaju wyboru postaci.Czy
chcemy grać najemnikiem,wojskowym,samotnikiem stalkerem czy może jakimś żołnierzem z
nowej frakcji,

Pomysł niby fajny ale zważyć przy tym należy na jedną rzecz - od samego początku serii gramy konkretną postacią, konkretnym bohaterem ze swoją przeszłością i otwartymi rękoma na przyszłość. Sądzę więc że takie danie wyboru kim moglibyśmy pokierować dałoby:

- po pierwsze duży chaos [ wyjaśnienia niżej ]
- po drugie dość znaczenie utrudniłoby tworzenie gry producentowi [ pisałeś o innym przebiegu kampanii - to taki jeden z wielu problemów ... chcesz inny? Na przykład kwestia neutralności / wrogości co do konkretnej frakcji. Nie jest to pomysł zły - sam bym się ucieszył z takiego rozwiązania bo przecież kilka kampanii do wyboru [ nawet różniących się między sobą w sumie nie aż tak bardzo ] to coś innego i zarazem lepszego niż jedna liniowa gra.
- po trzecie to by była nieco inna gra - w SoCu i CN graliśmy stalkera, w CoPie wojskowego udającego stalkera a w 2 co? Bylibyśmy wojakiem? Naukowcem o militarno - najemniczym zacięciu? Szczerze mówiąc jakoś mi się to nie widzi - takie pomysły zostawiłbym modderom. :-)
>a każda z tych kampanii miałaby inny przebieg,ale sam nie wiem jakby to

Dnia 07.11.2010 o 23:47, Ajinur napisał:

wyglądało.

No właśnie, to jest ten problem. Wiemy co by było ale już o wiele gorzej i ciężej jest to wdrożyć w życie. Cóż - poczekamy zobaczymy.

Dnia 07.11.2010 o 23:47, Ajinur napisał:

Pomysł z zamkami w skrytkach mi się podoba,tak samo jak możliwość ubioru postaci w normalne
ciuszki jakieś,a nie,że on sobie zakłada Seve na gołe ciało :D

Przecież ma bardzo gustowne spodnie i zielonkawy sweterek / golf [ SoC ]. :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2010 o 23:47, Ajinur napisał:

No nie wiem czy to dobry pomysł i czy by to koligowało z tym co jest na ekranie ponieważ
bądź co bądź naszą postacią jest zwykły człowiek więc te umiejętności,różnego rodzaju
cechy i dalsze ich rozwijanie nie byłoby chyba na miejscu.Takie coś bardzo dobrze wygląda
przy sprzęcie,pancerze,bronie itd.

Dlatego napisałem, że spróbować można, ale rozsądek należy zachować. Swoją drogą, wprowadzenie "umiejętności" przybliżyłoby tą grę do Fallouta. Do Fallouta, ale w klimatach Zony. Czy wyszłoby to na lepsze serii? Nie wiadomo.

Dnia 07.11.2010 o 23:47, Ajinur napisał:

Cytat o helikopterze.

Wymagałoby to wprowadzanie anomalii także w powietrzu. Jak wiadomo w Zewie Prypeci helikoptery rozbiły się

Spoiler

właśnie przez anomalie, które (co potem się okazało) wędrowały po każdej anomalii.

Dużo roboty. Byłoby to niezmiernie ciekawe, przelecieć sobie helikopterkiem po Zonie. Przelecieć 2 metry nad głowami np. pijawek. Pokazać środkowy palec albo lepiej wylądować im na głowach :)
Jestem ciekaw fabuły S.T.A.L.K.E.R.a 2. Może historia Przewodnika? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem gdzie to dać więc może tutaj (zakładać nowego tematu, z powodu niepewności co do niego, nie zrobię) - po informacjach o drugiej części STALKERa czas na inną informację.

Powstaje serial na kanwie gry. Oczywiście nie na podobieństwo filmowego STALKERa :]

http://www.youtube.com/watch?v=elwVeJYtCOA
http://kinostalker.com/?lang=en

Spoiler

Moar Bloodsuckers!!1oneeleven



Nie wiem czemu efekty specjalne rodem seriali z BBC ale to nieważne. Aha, to raczej produkcja niskobudżetowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/
Wow, dzięki za cynk o tej produkcji. Trailer wygląda świetnie. Często dziwie się fanom że chce się im robić takie produkcje, ale często wychodzą bardzo dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować