Zaloguj się, aby obserwować  
Dark_SMG

Crysis - czyli nowa wspaniała seria gier FPS na silniku CryEngine

5214 postów w tym temacie

Słyszałem ostatnio, że premiera gry się przesunie, bo przeciwnicy pod ostrzałem, amiast schować się za drzewem, krzakiem, rzucali się w kwiatki :)
Mam nadzieje, że to poprawią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2007 o 21:53, Metal-jestem napisał:

Słyszałem ostatnio, że premiera gry się przesunie, bo przeciwnicy pod ostrzałem, amiast schować
się za drzewem, krzakiem, rzucali się w kwiatki :)
Mam nadzieje, że to poprawią.


skąd niby słyszałeś ? po zatym to chyba mozna prowadzić ostrzal z zarosli co nie ? w tym przypadku to chyba kwiatki z bujną trawą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2007 o 21:53, Metal-jestem napisał:

Słyszałem ostatnio, że premiera gry się przesunie, bo przeciwnicy pod ostrzałem, amiast schować
się za drzewem, krzakiem, rzucali się w kwiatki :)
Mam nadzieje, że to poprawią.


Ja słyszałem coś całkiem innego. otóż że zostanie trochę ubożona wersja multiplayer gdyż muszą bardziej popracować nad AI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już nie długo premiera a to że cryrtek pracuje nad grą na konsole to jest podobno tylko plotka i pracuje nie nad gra na konsole tylko na pc i to ma być coś podobnego do Crysisa też ma być DX10 ale ile w tym prawdy to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2007 o 11:14, cd-wiedzimin napisał:

Już nie długo premiera a to że cryrtek pracuje nad grą na konsole to jest podobno tylko plotka
i pracuje nie nad gra na konsole tylko na pc i to ma być coś podobnego do Crysisa też ma być
DX10 ale ile w tym prawdy to nie wiem


poczytaj starsze newsy na www.cdaction.pl a sie dowiesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy gierka ruszy na takim sprzęcie? AMD Athlon xp 2400+, 1024 MB RAM, Radeon 9800 pro. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2007 o 15:40, Bartek1st napisał:

Czy gierka ruszy na takim sprzęcie? AMD Athlon xp 2400+, 1024 MB RAM, Radeon 9800 pro. Z góry
dziękuję za odpowiedź.

Nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 10:45, IMPERATOR1990 napisał:

> Czy gierka ruszy na takim sprzęcie? AMD Athlon xp 2400+, 1024 MB RAM, Radeon 9800 pro.
Z góry
> dziękuję za odpowiedź.
Nie


zmien procka na Am2 i karte grafiki na cos lepszego minimum 7600 GT za 300 zł . a ram moze na DDR2 i wtedy powinno ruszyć :)
ja wiem ze tylko gdybam co by bylo ,ale po takiej modernizacji napewno by ruszył :)

nie wiem jak wy ale ja czekam na projekt DX 10 na XP :) ( jacys zapleńcy robią :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.05.2007 o 19:48, thenat17 napisał:

nie wiem jak wy ale ja czekam na projekt DX 10 na XP :) ( jacys zapleńcy robią :) )


Robią, ale wątpie aby M$ dopuścił to wypuszczenia owego projektu na rynek. Podejrzewam też że będzie z nim więcej problemów niż pożytku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2007 o 20:50, TigerXP napisał:

Robią, ale wątpie aby M$ dopuścił to wypuszczenia owego projektu na rynek. Podejrzewam też
że będzie z nim więcej problemów niż pożytku.


Ja podejrzewam że będzie działać lepiej niż Vista z DX 10 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2007 o 20:50, TigerXP napisał:


> nie wiem jak wy ale ja czekam na projekt DX 10 na XP :) ( jacys zapleńcy robią :)
)

Robią, ale wątpie aby M$ dopuścił to wypuszczenia owego projektu na rynek. Podejrzewam też
że będzie z nim więcej problemów niż pożytku.


ten projekt wyjdzie i tak bez wiedzy i korzysci dla M$ , poniewaz wyjdzie on prawdopodobnie jako łatka na XP albo jako obraz płyty Win XP 64 bit+ dx10 wbudowany . ( plotki :P)
a to oznacza ze projekt jest nielegalny (pirat itd. )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2007 o 20:57, hehe napisał:

> Robią, ale wątpie aby M$ dopuścił to wypuszczenia owego projektu na rynek. Podejrzewam
też
> że będzie z nim więcej problemów niż pożytku.

Ja podejrzewam że będzie działać lepiej niż Vista z DX 10 :)


napewno w koncu XP ma mniejsze wymagania sprzetowe i je mniej Ramu :P

a do poprzedniej wypowiedzi chciałem dodać ze jak tylko projekt wyjdzie to napewno M$ się wkurzy bo sporo uzytkownikow Visty wroci do xp z dx10 oraz wiele zamiast kupic Viste , zostanie przy starym xp-eku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2007 o 19:48, thenat17 napisał:

zmien procka na Am2 i karte grafiki na cos lepszego minimum 7600 GT za 300 zł . a ram moze
na DDR2 i wtedy powinno ruszyć :)

Dlaczego skierowałeś tą odpowiedź do mnie a nie do Bartek1st ?
(później to mi wyskakuje w wątkach przypiętych oraz odpowiedzi znaczek-> ? )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.05.2007 o 13:15, IMPERATOR1990 napisał:

> zmien procka na Am2 i karte grafiki na cos lepszego minimum 7600 GT za 300 zł . a ram
moze
> na DDR2 i wtedy powinno ruszyć :)
Dlaczego skierowałeś tą odpowiedź do mnie a nie do Bartek1st ?
(później to mi wyskakuje w wątkach przypiętych oraz odpowiedzi znaczek-> ? )



coż ,sorry, pomyłki się zdażają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowe screenshot''y z modu Obsidian Edge II: "Theatre of War", wykonywanym na silniku CryENGINE 2 oczywiście. Trochę informacji na temat tego moda:

Features Common to all Gameplay Modes
* Multiple classes of soldiers, each with unique weapons and abilities.
* Weapons, kit selections and ammo load-outs are balanced and realistic.
* A customizable weapons system will be implemented.
* Bullet damage spin - when hit by a bullet, your aim is realistically affected by the impact.
* Injuries affect player abilities.
* Realistic Walk speeds and run speeds.
* Realistic damage models and lasting effects.
* Multiple unique vehicle types for a new game experience and more intense tactical battles.
* Easy start up for new & casual players - get in the action fast!
Multiplayer Gameplay
* Maps will range from massive with vehicle support to small with no vehicles.
* Several multiplayer game types including: Team Elimination, Protect the VIP, Team Demolition, Team Domination, and Free For All.
* Player lives can be limited from one to infinite server-side.
* Full Mapcycle control and other server options facilitates unattended dedicated servers.
* Buddy / Jerk system for finding your buddys on-line and avoiding those you don''t want to play with. (Tentative)
* Integrated squad voice communications. (Tentative)
Cooperative Gameplay
* Cooperative multiplayer gameplay modes will be available on most of the multiplayer maps. Play against the AI with your friends.
Other Key Features
* Integrated Map Download Feature - Additional maps can be downloaded and automatically installed without leaving the game itself.
* Integrated Server Control Screen - All commands can be routed to either the local machine (non-dedicated server) or to remote (dedicated) servers.

Warto też odwiedzać stronę tego moda, ze względu na zamieszczane informacje na temat Crysisa.
http://www.obsidianedge.net/index.php

20070601170945

20070601171000

20070601171013

20070601171024

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2007 o 17:15, Vormulac napisał:

Nowe screenshot''y z modu Obsidian Edge II: "Theatre of War", wykonywanym na silniku CryENGINE
2 oczywiście. Trochę informacji na temat tego moda:

Features Common to all Gameplay Modes
* Multiple classes of soldiers, each with unique weapons and abilities.
* Weapons, kit selections and ammo load-outs are balanced and realistic.
* A customizable weapons system will be implemented.
* Bullet damage spin - when hit by a bullet, your aim is realistically affected by the
impact.
* Injuries affect player abilities.
* Realistic Walk speeds and run speeds.
* Realistic damage models and lasting effects.
* Multiple unique vehicle types for a new game experience and more intense tactical battles.
* Easy start up for new & casual players - get in the action fast!
Multiplayer Gameplay
* Maps will range from massive with vehicle support to small with no vehicles.
* Several multiplayer game types including: Team Elimination, Protect the VIP, Team Demolition,
Team Domination, and Free For All.
* Player lives can be limited from one to infinite server-side.
* Full Mapcycle control and other server options facilitates unattended dedicated servers.
* Buddy / Jerk system for finding your buddys on-line and avoiding those you don''t want
to play with. (Tentative)
* Integrated squad voice communications. (Tentative)
Cooperative Gameplay
* Cooperative multiplayer gameplay modes will be available on most of the multiplayer maps.
Play against the AI with your friends.
Other Key Features
* Integrated Map Download Feature - Additional maps can be downloaded and automatically
installed without leaving the game itself.
* Integrated Server Control Screen - All commands can be routed to either the local machine
(non-dedicated server) or to remote (dedicated) servers.

Warto też odwiedzać stronę tego moda, ze względu na zamieszczane informacje na temat Crysisa.
http://www.obsidianedge.net/index.php


to jest mod do niby Crysisa ? jak jeszcze Crysis nawet nie powstał do końca. dziwne .

poza tym temat jest o Crysisie a nie o jego silniku i modach !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować