Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Call of Duty: Black Ops - zobacz tryb Gun Game

63 postów w tym temacie

Dnia 24.10.2010 o 18:13, zawcia napisał:

No właśnie - boją się, że ludzie się zorientują, że to po raz kolejny odgrzewany kotlet...Oczywiście,
że bym bety nie robił - chyba, że wierzyłbym, iż gra jest tak dobra, że mogłoby to zachęcić
kolejnych odbiorców, lub wyeliminować przed premierą dziesiątki irytujących bugów, które
gracze wyłapią już w pierwszych godzinach zabawy . Jak widać w tym wypadku tak nie jest.

Są właśnie w tym przypadku dwie opcje, ale tym się zbytnio nie przejmuje.

Dnia 24.10.2010 o 18:13, zawcia napisał:

MW2 piękne nie jest - niezależnie od ustawień. Wygląda jak MW1, a lata lecą...Wymagania
BO nie są problemem, bo i tak większość graczy to będzie x360&ps3.

Co do grafiki to jest coś w tym racji, jednak ja wierzę, że może to nadrobić historia opowiedziana w tej grze i filmowa akcja :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2010 o 15:10, jar3k2 napisał:

> Beznadziejna mapa bez żadnego klimatu. Połowa karabinów ma ten sam celownik mechaniczny,

> do tego zamontowany w nie właściwą stronę... M16 strzela burstem kiedy powinno w
auto.
> Dźwięki są masakryczne... Grafika jeszcze gorzej..

Widać, że nie grałeś w MW2. Nie chodzi o realistyczne odwzorowanie broni, tylko o jej
zbalansowanie. Famas czy M16 full auto byłyby nie do zajechania. Tak ja UMP45 w MW2.


Grałem, a co za problem ustawić mniejszy demage?! Szczególnie, że m-16 to tylko 5.56, a obrażenia pewnie będą większe niż z AK. Według mnie powinno się ustawiać bronie tak jak są w rzeczywistości, a nie bawienie się w nieskończoność w psucie statystyk. Do tego M16 i żołnierze z Wietnamu słynęli z tego, że opróżniali całe magazynki bez sensu w las. Stąd późniejsze wersje zostały wyposażone w tryb burst.

Dnia 24.10.2010 o 15:10, jar3k2 napisał:

Tak. Celownik zamontowany jest w niewłaściwą stronę. Może jeszcze magazynek jest w niewłaściwą
stronę montowany? A tak w ogóle to w Black Opsie będzie się strzelało kolbami.

Bo jest w złą stronę. Moduł tylni jest odwrotnie zamontowany. Zobacz fotki. Takie celowniki ustawia się tyk by linia celowania była jak najdłuższa i żeby były blisko oka. Swoją drogą to z tego co się orientuje za czasów tej gry nie było szyn tego typu. W AK magazynek nie jest z AK...

Dnia 24.10.2010 o 15:10, jar3k2 napisał:

Dźwięki są słabe - bo to wina YT. Grafika jest słaba - bo to wina YT.

Dźwięki są takie same jak w MW2, grafika też. Obie te rzeczy są 100x gorsze niż w MoHu

Dnia 24.10.2010 o 15:10, jar3k2 napisał:

Zanim coś napiszesz to pomyśl dwa razy.

Może ty pomyśl trzy mi wystarczy raz.

20101024191820

20101024191826

20101024191903

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2010 o 19:20, byverter napisał:

Grałem, a co za problem ustawić mniejszy demage?! Szczególnie, że m-16 to tylko 5.56,
a obrażenia pewnie będą większe niż z AK. Według mnie powinno się ustawiać bronie tak
jak są w rzeczywistości, a nie bawienie się w nieskończoność w psucie statystyk. Do tego
M16 i żołnierze z Wietnamu słynęli z tego, że opróżniali całe magazynki bez sensu w las.
Stąd późniejsze wersje zostały wyposażone w tryb burst.


Słuchaj. Jak chcesz realizmu to pograj w ARMA albo zainteresuj się ASG. Bronie mają być autentyczne, a nie realistyczne w grze tego typu. Po, co znowu się denerwować, że któraś broń jest przegięta. Mało stresu w MW2 jest z UMP45, z 1887 FMJ Akimbo, które ma zasięg jak pistolet.

Dnia 24.10.2010 o 19:20, byverter napisał:

Bo jest w złą stronę. Moduł tylni jest odwrotnie zamontowany. Zobacz fotki. Takie celowniki
ustawia się tyk by linia celowania była jak najdłuższa i żeby były blisko oka. Swoją
drogą to z tego co się orientuje za czasów tej gry nie było szyn tego typu.


OK, ale dałeś fotki Enfield XL64, M4A1 (albo coś podobnego) i SCAR i z czym to mam porównać, bo nie wiem?
Mówisz - jak najdłuższa? To co powiesz o Kałachu, który ma szczerbinkę zaraz za przednim gripem. Po to są szyny RIS, żeby każdy zamontował celownik jak mu wygodnie. W sumie co to za różnica - to jest gra.

Dnia 24.10.2010 o 19:20, byverter napisał:

Dźwięki są takie same jak w MW2, grafika też. Obie te rzeczy są 100x gorsze niż w MoHu


Odpowiedź jest prosta - graj w MoH. Wszystko w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2010 o 19:58, jar3k2 napisał:

Słuchaj. Jak chcesz realizmu to pograj w ARMA albo zainteresuj się ASG. Bronie mają być
autentyczne, a nie realistyczne w grze tego typu. Po, co znowu się denerwować, że któraś
broń jest przegięta. Mało stresu w MW2 jest z UMP45, z 1887 FMJ Akimbo, które ma zasięg
jak pistolet.

ARMA ma skopany system sterowania postacią i optymalizacje. Ale w MW2 właśnie skopali przez to, że chcieli zbalansować broń według ich widzimisie. Wygląda na to, że ty chcesz , aby było jak w MW2. Gdyby obrażenia/zasięg/przebijalność/rozrzut/odrzut były takie jak w rzeczywistości nie było, by takiego problemu. ASG nie ma nic wspólnego z realizmem. Już bardziej realistyczny jest paintball.

Dnia 24.10.2010 o 19:58, jar3k2 napisał:

> Bo jest w złą stronę. Moduł tylni jest odwrotnie zamontowany. Zobacz fotki. Takie
gripem. Po to są szyny RIS, żeby każdy zamontował celownik jak mu wygodnie. W sumie co
to za różnica - to jest gra.

AKM ma zupełnie inny typ celownika. Na tych fotkach SCARa i jakiegoś AR-15 jest ten sam modułowy rodzaj celownika. I go montuje się w taki sposób, a nie inny... Szyn nie było w tamtym okresie, tak samo jak Felina(Famasa) Bronie nie są autentyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy naprawdę twórcy CoDa nie mogli przejść się na strzelnicę/do sklepu i obejrzeć jak wyglądają te bronie w oryginale? Szczególnie, że mieszkają w USA gdzie nie ma z tym problemu... Zamiast tego kupili plastikowe repliki ASG z jakimś badziewiem w postaci szyn i innych śmieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2010 o 22:34, byverter napisał:

ASG nie ma nic wspólnego z realizmem.
Już bardziej realistyczny jest paintball.

Ale teraz dowaliłeś. ASG jest mniej realistyczne od paintballa. Usiąść i płakać. To ciekawe czemu jednostki antyterrorystyczne trenują na karabinach Systemy. Poczytaj trochę.

"PTW (Professional Training Weapon) to ewolucyjny krok na przód, w produkcji replik karabinów.
Firma SYSTEMA - niekwestionowany lider w dziedzinie produkcji części zamiennych do AEG, postanowiła stworzyć replikę praktycznie doskonałą i tak realistyczną, że różnice obsługiwania między prawdziwym karabinem a repliką są minimalne. Jedyną zasadniczą różnicą między prawdziwym karabinem jest
fakt, iż replika nie strzela prawdziwymi pociskami... "

Dnia 24.10.2010 o 22:34, byverter napisał:

w tamtym okresie, tak samo jak Felina(Famasa) Bronie nie są autentyczne.

Rok produkcji FAMASA to 1979 rok, a więc okres tzw. Zimnej wojny (koniec to rok 1990 jakby co).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2010 o 00:42, jar3k2 napisał:

> ASG nie ma nic wspólnego z realizmem.
> Już bardziej realistyczny jest paintball.
Ale teraz dowaliłeś. ASG jest mniej realistyczne od paintballa. Usiąść i płakać. To ciekawe
czemu jednostki antyterrorystyczne trenują na karabinach Systemy. Poczytaj trochę.

"PTW (Professional Training Weapon) to ewolucyjny krok na przód, w produkcji replik karabinów.
Firma SYSTEMA - niekwestionowany lider w dziedzinie produkcji części zamiennych do AEG,
postanowiła stworzyć replikę praktycznie doskonałą i tak realistyczną, że różnice obsługiwania
między prawdziwym karabinem a repliką są minimalne. Jedyną zasadniczą różnicą między
prawdziwym karabinem jest
fakt, iż replika nie strzela prawdziwymi pociskami... "

No super zacytowałeś slogan reklamowy jakiejś firmy. Powiedz mi jaka jednostka na świecie tym trenuje? Paintball jest o tyle realistyczny, że niczego nie udaje. Jeśli dla Ciebie 1000 kulek w magazynku i zasięg 40 metrów to realistka to gratuluję. Do tego w paintballu osoba strzelająca widzi, że ktoś został trafiony, a osoba trafiona to czuje. W ASG atakujący myśli, że już 1000 razy trafił cel, a cel myśli, że ani razu.

Dnia 25.10.2010 o 00:42, jar3k2 napisał:

> w tamtym okresie, tak samo jak Felina(Famasa) Bronie nie są autentyczne.
Rok produkcji FAMASA to 1979 rok, a więc okres tzw. Zimnej wojny (koniec to rok 1990
jakby co).

Wersja Felin to 2001 rok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2010 o 11:42, byverter napisał:

No super zacytowałeś slogan reklamowy jakiejś firmy.

Zacytowałem, bo mi szkoda na ciebie czas marnować i pisać samemu. Chcesz to sobie znajdź i poczytaj nie chcesz to tego nie rób.

>Powiedz mi jaka jednostka na świecie

Dnia 25.10.2010 o 11:42, byverter napisał:

tym trenuje?

Komando Borsuki

>Do tego w paintballu

Dnia 25.10.2010 o 11:42, byverter napisał:

osoba strzelająca widzi, że ktoś został trafiony, a osoba trafiona to czuje. W ASG atakujący
myśli, że już 1000 razy trafił cel, a cel myśli, że ani razu.


Weź ty idź chłopaku po rozum do głowy. Po pierwsze ASG opiera się na zasadach fair play. Po drugie osoba, która dostanie z karabinu z 30-40 metrów czuje, że dostała i to bardzo. Nie raz zdarzało się, że ktoś został pozbawiony zęba... Nie wierzysz to idź do jakiegoś sklepu i poproś, żeby ktoś do ciebie strzelił. Zobaczymy co powiesz. Po trzecie. Karabiny snajperskie osiągają nawet po 700-800fps, więc przy bezwietrznej pogodzie strzał na 80-90 metrów nie jest problemem. Jesteś taki cwany to weź prawdziwy pistolet 9mm i strzel w cel o średnicy 3cm z 30metrów. Nie dasz rady, nawet po długim treningu. W ASG nie ma takiego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie widać że na filmiku w 4:58 dostaje koleś kuszę, po czym ginie i znowu ma kuszę.
Jakoś mi ta gra nie przypadła do gustu, zostaję przy BC2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2010 o 14:11, jar3k2 napisał:

> No super zacytowałeś slogan reklamowy jakiejś firmy.
Zacytowałem, bo mi szkoda na ciebie czas marnować i pisać samemu. Chcesz to sobie znajdź
i poczytaj nie chcesz to tego nie rób.

No marnujesz czas, bo nie masz racji ;) Tekst z tej strony znam i sam nim się jarałem jak kupowałem sobie replikę.

Dnia 25.10.2010 o 14:11, jar3k2 napisał:

>Powiedz mi jaka jednostka na świecie
> tym trenuje?
Komando Borsuki

Jedyne co znalazłem w googlach na tem komando Borsuki to Twój komentarz.

Dnia 25.10.2010 o 14:11, jar3k2 napisał:

>Do tego w paintballu
> osoba strzelająca widzi, że ktoś został trafiony, a osoba trafiona to czuje. W ASG
atakujący
> myśli, że już 1000 razy trafił cel, a cel myśli, że ani razu.

Weź ty idź chłopaku po rozum do głowy. Po pierwsze ASG opiera się na zasadach fair play.
Po drugie osoba, która dostanie z karabinu z 30-40 metrów czuje, że dostała i to bardzo.
Nie raz zdarzało się, że ktoś został pozbawiony zęba... Nie wierzysz to idź do jakiegoś
sklepu i poproś, żeby ktoś do ciebie strzelił. Zobaczymy co powiesz. Po trzecie. Karabiny
snajperskie osiągają nawet po 700-800fps, więc przy bezwietrznej pogodzie strzał na 80-90
metrów nie jest problemem. Jesteś taki cwany to weź prawdziwy pistolet 9mm i strzel w
cel o średnicy 3cm z 30metrów. Nie dasz rady, nawet po długim treningu. W ASG nie ma
takiego problemu.


To ciekawe jak mocno się czuje z 40 metrów jak sam mam (właśnie sprzedaję) karabin ASG i byłem na nie jednej strzelance. No akurat ząb to nie tak trudni stracić jak strzelisz z bliskiej odległości. Tylko, że z kilkunastu metrów to już nie wiesz czy to gałązka czy kulka. Po trzecie pierwsze słyszę, by na jakichkolwiek zawodach ktoś dopuszczał repliki 700-800 fps. Jeśli masz skupienie w swojej replice ASG pistoletu czy nawet karabinku na 30 metrów wynoszące 3 centymetry to, dobra nie masz takiego skupienia, bo jest to po prostu nierealne. Jeśli chodzi o karabinki to z prawdziwej broni strzelasz na 100-200-300 metrów nie 30. 10tka w tarczy w konkurencji pistolet centralnego zapłonu 25 metró ma 50 mm i jest bardzo często trafiana. Zresztą nakręć mi filmik jak strzelasz do celu o średnicy 3 cm na 30 metrów ze swojej repliki karabinku. Tak około 10 strzałów jeden po drugim ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Zresztą nakręć mi filmik jak strzelasz do celu o

Dnia 25.10.2010 o 18:14, byverter napisał:

średnicy 3 cm na 30 metrów ze swojej repliki karabinku. Tak około 10 strzałów jeden po
drugim ;)


A ty zrób mi placki. Powiem tyle, bo na resztę nie mam siły już odpowiadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2010 o 22:47, byverter napisał:

Czy naprawdę twórcy CoDa nie mogli przejść się na strzelnicę/do sklepu i obejrzeć jak
wyglądają te bronie w oryginale? Szczególnie, że mieszkają w USA gdzie nie ma z tym problemu...
Zamiast tego kupili plastikowe repliki ASG z jakimś badziewiem w postaci szyn i innych
śmieci.


Widzisz ty wytykasz te błędy gdyż się na tym znasz jak ja. Ale inni, zwykli gracze mają to tak naprawdę gdzieś bo w realu nigdy nie widzieli i nie zobaczą np. Kałacha ^^

A Z tym ASG, że realistyczne to gość mnie rozwalił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2010 o 18:14, byverter napisał:

Tylko, że z kilkunastu metrów to już nie wiesz czy to gałązka czy kulka.

To chyba się strzelałeś z "super M55342 TAKTYCZNE KOLIMATORY I LASERY" z allegro za 170zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2010 o 20:24, Rumcajsev napisał:

> Tylko, że z kilkunastu metrów to już nie wiesz czy to gałązka czy kulka.
To chyba się strzelałeś z "super M55342 TAKTYCZNE KOLIMATORY I LASERY" z allegro za 170zł...

Nie wiem z czego do mnie strzelali. Podejrzewam, że był to drogi sprzęt, bo jestem z Wwy i ludzie tutaj na pokaz kupują wszystko o się da. O ile jak dostanie się w odsłoniętą rękę to czuć, ale w nogi, buty a tym bardziej kamizelkę już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak nie wiesz z czego strzelali :P
Oczywiste że nie czuć przez kamizelkę(słuchać za to charakterystyczny dźwięk), ale jak dostanie sięw mundur to czuć spokojnie z 60-70 metrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2010 o 22:24, Rumcajsev napisał:

Czyli jednak nie wiesz z czego strzelali :P
Oczywiste że nie czuć przez kamizelkę(słuchać za to charakterystyczny dźwięk), ale jak
dostanie sięw mundur to czuć spokojnie z 60-70 metrów.

A świstak siedzi. Polecam zmierzyć sobie ile to jest 70 metrów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować