Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy Tomb Raider - szczegóły

48 postów w tym temacie

Dnia 09.12.2010 o 18:14, Zgreed66 napisał:

> Piły żadnej nie widziałem (i nie zamierzam), a to było tylko przytoczenie wcześniejszych

> tekstów...
> ... i nie musisz drogi użytkowniku na mnie najeżdżać.

> Po drugie nie wierzę, aby krew to się hektolitrami przelewała na ekranie.
> Więc wyluzuj z tym "przesadzaniem z przemocą"... spadający głaz nie zrobi
ci fontanny
> krwi, tygrys lub inny dziki zwierz tym bardziej.

Najazd? Jezeli przytaczasz piłę to stwierdziłem, że ją oglądałeś. Tyle
Brutalność, to nie tylko litry krwi - Jak już nawet wpomniał o tym, wyżej Kaldaka

>

Dobra, z doświadczenia wiem że w 90% przypadków, ktoś najeżdża, więc luz =)
A co do piły to raczej "wyśmiewałem" tych którzy wcześniej przytaczali piłę...

Dnia 09.12.2010 o 18:14, Zgreed66 napisał:


> > Robią z tej gry jakiś survival, gdzie na każdym kroku ma czekać na nas brutalna

> śmierć
> > omfg.

> Na każdym kroku śmierć? Ha, a bohaterka będzie padała co drugi krok...
> Dzicz jest niebezpieczna, ale nie róbmy tutaj mordowni.

omfg. Proponuje trochę inaczej zinterpretować mój cytat.
Nie chodzi tutaj dosłownie znaczenie, że będzie ginać co 2 kroki, ale, że robią z tego
jakiś survial z latajacym psycholami-nożownikam i głazami łamiącymi nogi i miażdżącymi
czaszki (gra od +18), ze gra ma nas trzymać w napięciu, że coś na nas wyleci. Nie przesadzam,
ale tak to jest pokazane - nie dają tego dla picu. Przynajmniej ja to tak odbieram. Takie
jest moje zdanie.


Dobra, tylko tak psychol-nożownik, trochę nie pasuje,
a z drugiej strony nie mamy żadnych informacji o tejże tajemniczej wyspie...
... osobiście uważam że "nie dają tego dla picu"...
ale na potrzeby reklamy trzeba pewne rzeczy wyolbrzymić...
...ludzie już robią "afery", i jaki jest efekt -> obojętnie jak się mówi, ale się mówi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uch, jadziem :P

Dnia 10.12.2010 o 12:08, vikingwasdead napisał:

Dobra, tylko tak psychol-nożownik, trochę nie pasuje,


W grze pojawią się brutalnie przedstawione zgony. Przykładem może być obłąkany mężczyzna, który wbija nóż w klatkę piersiową Lary
obłakany facet z nożem - psychol nożownik ;)

Dnia 10.12.2010 o 12:08, vikingwasdead napisał:

a z drugiej strony nie mamy żadnych informacji o tejże tajemniczej wyspie...


za to mamy o grze: W grze pojawią się brutalnie przedstawione zgony :P

Dnia 10.12.2010 o 12:08, vikingwasdead napisał:

... osobiście uważam że "nie dają tego dla picu"...
ale na potrzeby reklamy trzeba pewne rzeczy wyolbrzymić...


Niech i będzie reklama i niech gadają, jak spalą to ich fani za jaja powieszą :]

Dnia 10.12.2010 o 12:08, vikingwasdead napisał:

...ludzie już robią "afery", i jaki jest efekt -> obojętnie jak się mówi, ale się
mówi
...


i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak wypuszczą crap, to z restartu nici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2010 o 13:37, Zgreed66 napisał:

uch, jadziem :P

to żeś pojechał... =)

Dnia 10.12.2010 o 13:37, Zgreed66 napisał:

za to mamy o grze: W grze pojawią się brutalnie przedstawione zgony :P

I to już ci mówi o okropnościach na ekranie? Mi nie...
ale w sumie nie mogę się czepiać, w Larze nigdy nie było brutalności, co mnie nieco drażniło...
5% życia, a bohaterka dalej porusza jak gdyby nic, żadnych widocznych obrażeń...

Dnia 10.12.2010 o 13:37, Zgreed66 napisał:

Niech i będzie reklama i niech gadają, jak spalą to ich fani za jaja powieszą :]

Starzy fani serii powieszą, nowi zaklaszczą... Tu chodzi o to, aby sprzedać, a fani to <i>tak przy okazji</i>.

Dnia 10.12.2010 o 13:37, Zgreed66 napisał:

i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak wypuszczą crap, to z restartu nici

Nie mogę się nie zgodzić... =) Ale crap''u to nie będzie, co najwyżej lekki niewypał,
który szybko będą musieli zatuszować kolejną grą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2010 o 14:35, vikingwasdead napisał:

ale w sumie nie mogę się czepiać, w Larze nigdy nie było brutalności, co mnie nieco drażniło...
5% życia, a bohaterka dalej porusza jak gdyby nic, żadnych widocznych obrażeń...


Samo regenerujace sie hp w strzelankach co wprowadzil cod, nie jest lepsze, albo totalny recoila. Jakoś takie gry moga się ludziom podobac.

Z drugiej zas strony z tymi 5% hp gdyby Lara kulała, albo te nogi/ręce by nie domagaly, to byś dalej gry nie przeszedł tylko do dziur wlatywal czyt. miałbyś cały czas widowiskowe upadki ;)

Brutalność nigdy nie była najwazniejsza w TR, bolesne upadki sa, szczególnie z duzych wysokosci, albo spadajace glazy na ciebie, zjadajacy wielki robal. Fakt nie łamie się nic, tylko Lara zachowuje sie jak niezniszczalna lalka w jakims starszym UT (gdyby tam wylaczyć rozczłonkowywanie sie ;p). Taka gra, ale kompletnie nie widze w tym nic zlego.

ale jak chcą zrobić z tego Thriller prosze bardzo.

Dnia 10.12.2010 o 14:35, vikingwasdead napisał:

Ale crap''u to nie będzie, co najwyżej lekki niewypał, który szybko będą musieli zatuszować kolejną grą.


Ja tam widzę całą masę rzeczy ktore da sie spaprac, od elementow crpg (jak w TR:AoD) przez to zbieranie jedzenia i wody, przez klimat gry, az do tego, ze ta gra nie bedzie tym co zapowiadają, a taka dziwna sklejką różnych gatunków, takie homo-niewiadomo.
Tak swoją drogą pamiętając porazkę TR:AoD (2003) core Core Design rozwiazano, potem Crystal Dynamics powrocilo do korzeni z Legendą (2006). 3 latka to nie malo ;)

Postawili sobie wysoko poprzeczkę więc, ciekawie sie zapowiada i to nie tylko nowy TR ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie extra! Bez automatycznego celowania o tak, ale mnie to wnerwiało w poprzednich częściach , ta nowa całość wygląda mi na Larę typu rpg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2010 o 15:04, Zgreed66 napisał:

Postawili sobie wysoko poprzeczkę więc, ciekawie sie zapowiada i to nie tylko nowy TR ;)


Możemy tylko czekać na wynik... bo gdybaniem nic nie osiągnięto =)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować