• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Ostiego

GUILD WARS BRAK KLUCZA

Pytanie

Zamówiłem Guild Wars przez internet w sklepie GRAM.PL otwieram paczkę a tam pudełko które jest dość znisczone, co mnie już trochę zaniepokoiło.. i słusznie gdyż w pudełku niebyło KLUCZA DO GRY!!
Było po 19.00 więc telefonu w CDProjekcie/Gram.pl nikt nie odbierał, chciałem napisać do pomocy technicznej podałem klucz rejestracji elektronicznej i okazało się że został już użyty. Napisałem właśnie maila i czekam na odpowiedź. Jestem ciekaw kto mnie tam tak pięknie załatwił (ponad 100 złotych).
Chciałbym więc poinformowac was graczy i ekipe gram.pl że czuję się oszukany i mam nadzieję że problem ten jak najszybciej zostanie rozwiązany!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

58 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 07.04.2006 o 20:53, Ostiego napisał:

Zamówiłem Guild Wars przez internet w sklepie GRAM.PL otwieram paczkę a tam pudełko które jest
dość znisczone, co mnie już trochę zaniepokoiło.. i słusznie gdyż w pudełku niebyło KLUCZA
DO GRY!!

Było po 19.00 więc telefonu w CDProjekcie/Gram.pl nikt nie odbierał, chciałem napisać do pomocy
technicznej podałem klucz rejestracji elektronicznej i okazało się że został już użyty.


fakt użycia klucza rejestracji elektronicznej nie ma nic wspólnego z działem pomocy technicznej. Jeśli masz klucz rejestracji elektronicznej to wystarczy to aby skorzystać z działu pomocy. Wystarczy w formularz wpisać klucz. Ty najpewniej mówisz o rejestracji gry na swoje konto a nie o dziale pomocy - tam jest limit i można chyba przerejestrować grę dwa albo trzy razy.

anyway, jeśli dostałeś komunikat że klucz rejestracji elektronicznej jest zużyty... to by znaczyło że był on już rejestrowany przez minimum 3 różne osoby co już samo w sobie jest dziwne. Inaczej normalnie przerejestrowałby się na ciebie. Fakt że całość jest jeszcze zafoliowana jest dla mnie już w ogóle nieprawdopodobny.

cóż, najlepiej zrobisz jeśli klucz rejestracji wyślesz do gram.pl. Jeśli faktycznie był on zarejestrowany WCZEŚNIEJ niż data dostawy (a tak wynika z tego co mówisz) to na pewno wymienią Ci egzemplarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 07.04.2006 o 23:26, ArtuRPGpl napisał:

Prosze


A poważnie, to mógłbyś przeprosić użytkownika Ostiego za bezpodstawne oskarżenia o piractwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 07.04.2006 o 23:28, glizda101 napisał:

> Prosze

A poważnie, to mógłbyś przeprosić użytkownika Ostiego za bezpodstawne oskarżenia o piractwo.


niech wiec udowodni, mnie nikt nie przepraszal jak po mnie jechano ze mam pirata a jak dalem foto to nastala cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 07.04.2006 o 23:29, ArtuRPGpl napisał:

niech wiec udowodni, mnie nikt nie przepraszal jak po mnie jechano ze mam pirata a jak dalem
foto to nastala cisza


skoro po tobie kiedyś bezpodstawnie jechali to czemu teraz robisz to samo wobec innych? przypomnij sobie jak tobie bylo milo ze az musiales zdjecie wstawic aby cos udowodnic i nie powtarzaj takiego samego bledu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wypowiedzi olkiego77 i ArturaRPG jak zwykle powalają :/. Ostiego wyraźnie napisał, że ma fakturę, więc może spokojnie złożyć reklamację.

Niestety ale takie rzeczy się zdarzają. Masz to nieszczęście, że na wyjaśnienie sprawy musisz poczekać do poniedziałku, bo w weekendy nie pracują, ale radzę już teraz napisać maila, a w poniedziałek z rana otrzymasz odpowiedź. Ktoś sobie bezczelnie otworzył grę i ją zarejestrował. Miałem taką samą sytuację. Musiałem odesłać pudło z powrotem. Ale ja miałem taką sytuację z grą wygraną w konkursie, Ty zapłaciłeś za gierkię ponad 100 zł więc pewnie od razu wyślą Ci nowy egzemplarz zaraz po tym jak przeczytają Twojego maila (lub po rozmowie telefonicznej). Pozostaje mi tylko życzyć szybkiego rozwiązania sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 07.04.2006 o 21:47, Ostiego napisał:

> Prędzej stało się to w magazynie Masterlinka niż w CDP. W firmach kurierskich dzieją się
cuda.

Tylko że widać po książeczkach i plytach że nie są nowe, pozatym każdą paczke musieliby chyba
przeglądać. Podejrzewam że może ktoś w gram.pl zbija na tym interes. Z drugiej strony byłoby
chyba więcej takich zgłoszeń.
Możliwe że mam mega pecha.


Dlaczego jedziecie po ArturzeRPGpl?!
Ostiego sam oskarża więc CDP: "Podejrzewam że może ktoś w gram.pl zbija na tym interes.". Więc zachowuję się jak Artur.:| ehh szkoda słów a sprawa faktycznie dziwna:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 07.04.2006 o 21:34, Ostiego napisał:

No właśnie tylko kto? Zapewne ktoś z pracowników gram.pl, bo chyba nie koleś z masterlinka,


Zdziwilbys sie. Poczta i Kurierzy czasem takie walki robia, ze w glowie sie nie miesci.

Dnia 07.04.2006 o 21:34, Ostiego napisał:

ale najciekawsze że pudełko mimo swojego stanu było zapakowane we folie.


To nic trudnego - zafoliowac pudelko.

Skoro masz fakture to smialo pisz do CDP - na pewno pomoga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzięki za wasze posty. Co do txt że pirata mam zamieszczam na dole fotki z komórki.
Sq-Ter- no tak oskarżałem CDP/Gram.pl, ale to nie moja wina że dostałem taki egzemplarz za który dałem dokładnie 106,80, (a nie jak ktoś zarzucił - 19zł=)l poza tym do kogo mam mieć problemy?
Najgorsze jest to że muszę czekać do poniedziałku=/ mam nadzieję tylko że CDP rozwiąże ten problem i będe mógł w następny weekend pograć=) Dam wam znać w poniedziałek jak się sprawa zakończyła. No a teraz... Dobranoc wszystkim=)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hmmm...
Wydać tyle kasy i otrzymać bubla :/
Na pewno nie jest to uczciwe, ale przypadki się zdarzają, a jestem prawie przekonany że nie jest to wina CD-P.
Nie mogli by sobie na coś takiego pozwolić. Na pewno wszystko się wyjaśni.


Mogę napisać o innym równie ciekawym przypadku.
Znajomy kupił grę ToCA Race Driver 3 w TESCO i po odpakowaniu (oryginalnie zapakowanego pudełka) zauważył, że nie ma tam płytki z grą. Było wszystko prócz gry :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 07.04.2006 o 21:34, Ostiego napisał:

No właśnie tylko kto? Zapewne ktoś z pracowników gram.pl, bo chyba nie koleś z masterlinka,
ale najciekawsze że pudełko mimo swojego stanu było zapakowane we folie.


ani gram.pl ani kurier. gram.pl w ogóle tych paczek nie dotyka bo są one wysyłane z zewnętrznego magazynu z bodaj piaseczna przez firmę logistyczną rolig czy jakoś tak (zerknij na nadawcę paczki). pomijając już ten fakt, takie działanie przez pracownikow cdp byłoby absurdalne i już dawno byłyby o tym informacje na forum. a twoja sytuacja jak widzę jest wyjątkiem.

masterlink ani też w/w firma logistyczna także nie ma tu raczej nic do rzeczy. jest to już prędzej możliwe ale także wątpliwe.


Najbardziej prawdopodobne są dwie opcje:
a) do błędu doszło podczas konfekcjonowania gry. o ile wiem gw są sprowadzane z zagranicy i pakowane razem kartą rejestracji gdzieś w Polsce. być może w magazynie gdzie paczki były pakowywane doszło do pomyłki i zapakowano jakiś egzemplarz testowy...
b) ktoś kupił tę grę w zwykłym sklepie takim jak E***K czy "MM", użył klucza, po czym zwrócił program do sklepu tłumacząc że np nie działa na jego systemie albo coś innego się dzieje. wiem z doświadczenia, bo brat pracowal w jednym z nich, że zdarza się (podkreślam zdarza!) że pracownik takiego sklepu przyjmie taką paczkę a następnie ponownie je pakuje w folię i wystawia na półkę zamiast zwrócić do firmy jako reklamacja. Pudełko mogło potem wrócić zafoliowane do magazynów CDP (jako niby nówka której nikt nie kupił i sklep ją zwrócił) a następnie błędnie trafić na magazyn ich sklepu netowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 08.04.2006 o 00:36, Khalid. napisał:

Mogę napisać o innym równie ciekawym przypadku.
Znajomy kupił grę ToCA Race Driver 3 w TESCO i po odpakowaniu (oryginalnie zapakowanego pudełka)
zauważył, że nie ma tam płytki z grą. Było wszystko prócz gry :/


patrz post wyżej. ktoś mógł wyjąć płytkę w sklepie a sklep zafoliował ponownie, albo jakiś krętacz kupił produkt, wyjął płytkę, zafoliował ponownie i odniósł tłumacząc że to niestety nie ta gra ale na szczęście jej nie otworzył i chciałby wymienć na grę B... serio w marketach bywa różnie z poziomem obsługi. i takie kwasy mają miejsce. albo po prostu doszło do błędu przy pakowaniu x tysięcy pudełek gry i twój kumpel trafił na to felerne. Czynnik ludzki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 08.04.2006 o 00:47, D2T napisał:

patrz post wyżej. ktoś mógł wyjąć płytkę w sklepie a sklep zafoliował ponownie, albo jakiś
krętacz kupił produkt, wyjął płytkę, zafoliował ponownie i odniósł tłumacząc że to niestety
nie ta gra ale na szczęście jej nie otworzył i chciałby wymienć na grę B... serio w marketach
bywa różnie z poziomem obsługi. i takie kwasy mają miejsce. albo po prostu doszło do błędu
przy pakowaniu x tysięcy pudełek gry i twój kumpel trafił na to felerne. Czynnik ludzki :)


Najlepsze jest to, że od razu zwrócił grę do sklepu i już dwa tygodnie rozpatrują reklamację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wiecie, ale to nie jest nawet kwestia tego że ktoś oddał gre - ale jak to mogło przejść? Płytki maja widoczne ryski, książeczki na rogach i grzbietach przetarte naklejka CDP i ta z tył ledwo się trzymają a folia na pudełku "ponacinana" co widać na zdjęciu, tak więc bład podczas pakowania raczej wykluczam. Ten zestaw wygląda jakby ktoś po roku użytkowania zapakował sobie gre (bez klucza) w folie i włożył do paczki.
D2T - ta twoja wersja "b" jest całkiem możliwa, no ale chyba CDP jakoś to kontroluje.
Khalid - boję się że też będą rozpatrywac moja sprawę tygodniami, albo co gorsza nie uznają reklamacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 08.04.2006 o 01:01, Ostiego napisał:

Khalid - boję się że też będą rozpatrywac moja sprawę tygodniami, albo co gorsza nie uznają
reklamacji


Muszą ci uznać reklamację.
Dla nich nawet utrata 100 zł to nic w porównaniu do strat moralnych.
Nie mogą sobie pozwolić na coś takiego nawet jeśli to nie jest ich wina (a myśle że nie jest bo i po co ktoś miałby robić coś takigo). Tak więc ja nie martwiłbym się tym czy przyjmą reklamację, ale raczej kiedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

3 miał ktoś do czynienia z reklamacja u CDP/Gram.pl? Długo czeka się na rozstrzygnięcie sprawy? Zastanawiam się 3 nie iść do sklepu i kupić nowej, niż czekać niewiadomo jak długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 08.04.2006 o 01:01, Ostiego napisał:

D2T - ta twoja wersja "b" jest całkiem możliwa, no ale chyba CDP jakoś to kontroluje.

sądzisz że każdy pojedynczy nowy egzemplarz jaki dostaną na magazyn ręcznie sprawdzają? ew zastrzeżenia mógłbyś mieć jeszcze do firmy logistycznej pakującej paczki - faktycznie powinni zwrócić uwagę na towar który pakują.

Dnia 08.04.2006 o 01:01, Ostiego napisał:

Khalid - boję się że też będą rozpatrywac moja sprawę tygodniami, albo co gorsza nie uznają
reklamacji

jeśli jest tak jak powiedziałeś - tzn klucz rejestracji elektronicznej jest już zużyty (=data rejestracji była przed datą otrzymania przez ciebie paczki) to nikt nie będzie twojej reklamacji rozpatrywać tygodniami tylko od ręki. po prostu opisz DOKŁADNIE problem (i o kluczu rejestracji i o pudełku i o braku cdkey, opisz stan każdego elementu tak jak go otrzymałeś), jeśli możesz zrób zdjęcia i wyślij na sklep@gram.pl.
w najgorszym wypadku będziesz musiał odesłać uszkodzony pakiet do cdp żeby otrzymać nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować