Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Portal 2 prawdopodobnie jest ostatnią grą Valve z osobną kampanią dla jednego gracza

25 postów w tym temacie

Dnia 26.04.2011 o 09:53, dark_master napisał:

> No i bardzo dobrze. Większy nacisk na multi, o to chodzi w dzisiejszych grach: o
coopa
> z kumplami, o genialne multi, w którym spędzimy 1000h. Bardzo podoba mi się ta decyzja.

._.
Pana zapraszamy do shoguna 2 - gry, gdzie AI jest jakie jest, ale przynajmniej nie wychodzi
z gry gdy przegrywa, bo zepsuje mu to statsy i jego ród spadnie w rankingu, ani też nie
dobiera przeciwnika dwa razy mocniejszego od ciebie bo skrypt doboru nawala. Albo zakupmy
mu laptopa, może zrozumie zalety singla.


Miałem bardziej ma myśli gry, które tworzy Valve, a nie shoguna czyli STRATEGIĘ, której Valve nigdy nie stworzy -.- . Ale powiedz, kto teraz nie ma internetu mobilnego w laptopie? Chyba, że chodzi Ci jedynie o podróże, w podróży nie gra się w takie gry co normalnie, gra się dla zabicia czasu...Pozatym chodzi o samą rozgrywkę multi, nie mówimy o rzeczach technicznych jak dostęp do internetu. A Shogun sam w sobie to przykład złego stworzenia multi skoro jak sie wyjdzie w trakcie gry to nie psuje statów, w grach typu CoD, HALO gdy wyjdzie się w trakcie rozgrywki to zalicza to jako przegraną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.04.2011 o 13:38, Jeffero napisał:


Miałem bardziej ma myśli gry, które tworzy Valve, a nie shoguna czyli STRATEGIĘ, której
Valve nigdy nie stworzy -.-

a powiedziałbyś kiedyś, że valve zrobi grę logiczną? (pamiętajmy o czym jest news).
Zresztą, gra to gra.

Dnia 26.04.2011 o 13:38, Jeffero napisał:

Ale powiedz, kto teraz nie ma internetu mobilnego w laptopie?

mam dość doświadczeń by powiedzieć, że mobilny internet to pseudointernet. Strony przejrzysz, ale by grać to za mało - za wolny, limity, nie zawsze stabilny.

Dnia 26.04.2011 o 13:38, Jeffero napisał:

Chyba, że chodzi Ci jedynie o podróże, w podróży nie gra się w takie gry co normalnie,
gra się dla zabicia czasu...

czy singiel, czy multi, to dalej jest dla mnie normalna gra dla zabicia czasu ;)

Dnia 26.04.2011 o 13:38, Jeffero napisał:

A Shogun sam w sobie to przykład złego stworzenia
multi skoro jak sie wyjdzie w trakcie gry to nie psuje statów, w grach typu CoD, HALO
gdy wyjdzie się w trakcie rozgrywki to zalicza to jako przegraną.

tam już mniejsza o shoguna (ma kilka wad w konstrukcji multi, na przykład problemy z karami dla wychodzących, bo tu loteria jest), chodziło mi o samo zjawisko - jak coś z góry jest do co-opa/multi, to albo musisz katować znajomych by też kupili tę grę, albo jesteś skazany na randomów z neta którzy nie zawsze graja najlepiej, albo dostajesz AI o poziomie inteligencji buta (b skoro gra i tak jest do co-opa, to nie ma co się wysilać nad skryptami zrobionymi na odczepnego) albo w najgorszym razie nie zagrasz w ogóle.
Co-op i multi są fajne, ale jako opcja i dodatek - ciepło wspominam zwłaszcza Chaos theory, ale jak byłbym zmuszony zawsze i wszędzie czekać, aż w takim shogunie dobierze mi kogoś z neta do kierowania wojskiem (bo nikomu nie chciało się pisać SI) i przez to musieć być ciagle podłączonym do sieci, to już nie bardzo. Tak samo w ME czy call of Juarez gram, by poznać fajną historię i trochę postrzelać dla relaksu, niż dla wyczynoweggo sportu w klanach a''la RCTW.
Chodzi o to by wybór był, a nie jak mówisz, wszędzie co-op i samo multi, bo singiel jest dla lamusów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Nie widzę w tej wiadomości niczego niepokojącego. Wyraźnie jest mowa o odrzuceniu "isolated single-player experience", a nie "single-player experience" jako takiego! Znaczy to dla mnie mniej więcej tyle, że zwyczajna kampania (którą obecnie, z braku lepszego określenia, nazwalibyśmy "singlową") zostanie tak skonstruowana, że będzie mógł (ważne - nigdzie nie jest powiedziane, że będzie musiał) z nami grać kumpel z sieci. A to jest akurat fantastyczna wiadomość, bo gracze "single" i tak dostaną to, co chcą (czyli kampanię, którą będą mogli się rozkoszować w pojedynkę), a gracze preferujący "coop" otrzymają dodatkowo kampanię lepiej przystającą do takiego trybu rozrywki (np. wykorzystane elementy współpracy).

Idea jest stara jak świat i zastosowana choćby w takich gigantach single-playerowatości jak Baldur''s Gate (I i II) czy Icewind Dale - więc nie bardzo wiem co tu można komentować :) Niedługo dojdzie do tego, że postawienie przecinka przez jakiegoś "notabla" growego będzie przyczynkiem do newsa. Co za czasy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś tego nie widzę musieli by dużo pozmieniać w Half Life 3 aby to się sprawdziło. Ale HL podobny do L4D albo Gears of War to już nie HL :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować