Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nie wystarczy wam życia na Star Wars: The Old Republic

68 postów w tym temacie

Dnia 30.06.2011 o 18:27, mrowa1222 napisał:

ciekawe czy na tym necie będę mogł komfortowo grać ?
bo w leauge of legends daje radę i jest OK

Też mam 512, do tego radiowy i nie miałem problemów z np Guild Warsem czy sieciowymi shooterami.

W grach bardziej niż prędkość liczy się ping.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej endgame interesuje niż samo wbijanie maksymalnego poziomu, czego wysoki poziom jest już nawet nie tyle normą, co absolutną podstawą w dobrym MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.07.2011 o 01:17, Krzycho napisał:

Też mam 512, do tego radiowy i nie miałem problemów z np Guild Warsem czy sieciowymi
shooterami.

W grach bardziej niż prędkość liczy się ping.


wiem że liczy się ping na radiówce jest tak że mam 500 a zaraz robi się 16 net starcza ale mi akurat ping skacze :D

UP@ Pietro87

sprawdzałem na stronie i abonament jest przez 5 miesięcy za 49,95 a potem ?? chyba z powrotem 99zł ?

http://www.netia.pl/oferta_dla_domu,szczegoly,170.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat Guild Wars ma dobry kod sieciowy i świat złożony z instancji więc można w niego grać i na 56 kbps byle stabilnym (sprawdzone ;) ) co do tora to cieszy info o botach w druzynie teraz tylko czekam wz przejdą na f2p albo buy2play żeby w spokoju poznać fabułę bez ingerencji innych :p o ile bedzie fauna oczywiscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahaha - czyli jednak 300 milionów + koszty promocji (bo ta się jeszcze nie zaczęła). Tym samym EA strzela sobie samobója (w końcu Bioware nie ma doświadczenia, a ludzi przygarniętych z Mythic nie chciało słuchać). Innymi słowy: dostaniemy singleplayer RPG z koniecznością płacenia abo, bo jakoś zarobić muszą...

Co do premiery określonej w newsie na "przed Sylwestrem", to raczej pamiętam informacje o wyrobieniu się do końca roku, ale fiskalnego. Czyli do kwietnia 2012, co potwierdził w maju podczas konferencji o wynikach finansowych Riccitello.

Swoją drogą, to jak na tak duży produkt widzę baaaaardzo intensywne testy ;s Tak intensywne, że aż się boję o balans klas (w czym Bioware nigdy nie było dobre), end game content, craft, pvp (niech będzie, że te areny 4v4 nazwiemy PvP), rajdy (będą jakieś na grupy 4+ w końcu?) i całą resztę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taa PvP ... znam parę osób co właśnie przez PvP nie interesują się tym tytułem ... mnie za to sam klimat pociąga. Poczekamy zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prfff, 200 godzin. Nawet pomnożone przez 6 (uczciwie, kto planuje wylevelować wszystkie postacie na maksymalny level? :D) daje zaledwie 1200. 50 dni gry? Maaaało. W WoW-ie miałem ponad 100 (choć nie jestem pewny czy to powód do chwalenia się) ^_^ Jeśli Bioware planuje właśnie na tym oprzeć tą produkcję a nie na tym co w mmo najciekawsze czyli społeczności graczy i rywalizacji/współpracy między nimi to naprawdę nie wróżę im sukcesu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że podano 6 klas (a mamy ich 8 w grze) dlatego, że klasy władające mocą:Jedi Knight i Jedi Consular oraz Sith Warior i Sith Inquistor, zaczynają na tych samych planetach. Co może oznaczać taką samą fabułe tylko z innym zestawem towarzyszy i umiejętności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować