Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Epic: Obecnie pracujemy nad pięcioma nowymi grami

28 postów w tym temacie

Dnia 16.08.2011 o 19:04, Blazkovic napisał:

---
No to o tym mowie. Nadrabia braki jakosciowe stylizacja i "dopieszczeniem" lokacji a
nie jakoscia tekstur, efektow, animacji, cieni czy oswietlenia. Nie ma zadnej nowej jakosci.
Ot, standard, tyle ze w bardzo dobry sposob "zamaskowany". Nie wystarczy wszakze sam
UE 3.0 by wysmazyc ciekawa i klimatyczna oprawe produkcji, trzeba jeszcze umiec to zrobic
i dobrze ten silnik wykorzystac i znac jego wady, nie? PCF z pomoca Epica bardzo dobrze
to umie.


Więc pozostaje tylko przyklasnąć,inni tego nie potrafią i straszą nas swoimi potworkami,a o tym,ile można jeszcze z obecnego UE wycisnąć być może przekonamy się w październiku po premierze " Batman Arkham City ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 19:12, lis_23 napisał:

> ---
> No to o tym mowie. Nadrabia braki jakosciowe stylizacja i "dopieszczeniem" lokacji a nie jakoscia tekstur,
> efektow, animacji, cieni czy oswietlenia. Nie ma zadnej nowej jakosci.
> Ot, standard, tyle ze w bardzo dobry sposob "zamaskowany". Nie wystarczy wszakze sam UE 3.0 by
> wysmazyc ciekawa i klimatyczna oprawe produkcji, trzeba jeszcze umiec to zrobic i dobrze ten silnik
> wykorzystac i znac jego wady, nie? PCF z pomoca Epica bardzo dobrze to umie.

Więc pozostaje tylko przyklasnąć,inni tego nie potrafią i straszą nas swoimi potworkami,a
o tym,ile można jeszcze z obecnego UE wycisnąć być może przekonamy się w październiku
po premierze " Batman Arkham City ".


Wystarczy także poczekać do Red Orchestry 2 we wrześniu, tam też będzie Unreal Engine 3. No i oczywiście do przyszłorocznego Bioshock: Infinite. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.08.2011 o 17:04, Janek_Izdebski napisał:

Przesadzacie, Bulletstorm nie był taki zły. Grafika niezła, gameplay ciekawy. Na pewno
o niebo lepsza od DNF!

Ja nie mówię, że był zły, bo w niego zwyczajnie nie grałem. Mówię tylko, że okazał się finansową klapą. Sam A. Chmielarz w jednej z Polygadek (zajebjaszczy wywiad swoją drogą, polecam poświęcić te 90 minut) przyznał, że gra się nie zwróciła (żadna nowa marka FPS się ponoć nie zwróciła).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 21:27, Growin napisał:

Ja nie mówię, że był zły, bo w niego zwyczajnie nie grałem. Mówię tylko, że okazał się
finansową klapą. Sam A. Chmielarz w jednej z Polygadek (zajebjaszczy wywiad swoją drogą,
polecam poświęcić te 90 minut) przyznał, że gra się nie zwróciła (żadna nowa marka FPS
się ponoć nie zwróciła).


Skoro nie grałeś to może warto spróbować. :) Z tego co wiem od września Buletstorm, Shift 2 oraz Dead Space 2 mają być przecenione. Więc może się skusisz. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.08.2011 o 21:46, Janek_Izdebski napisał:

Skoro nie grałeś to może warto spróbować. :) Z tego co wiem od września Buletstorm, Shift
2 oraz Dead Space 2 mają być przecenione. Więc może się skusisz. :)

Chciałem go kupić, ale po wakacjach wychodzi Wiedźmin 2-2.0, Two Worlds 2 Velvet Edition, Hard Reset i Afterfall. Bulletstorm musi poczekać. Chociaż jeśli znajdę premierówkę za 50zł, to może kupię, bo w żółtym opakowaniu nigdy nic nie nabędę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 22:39, Growin napisał:

Chciałem go kupić, ale po wakacjach wychodzi Wiedźmin 2-2.0, Two Worlds 2 Velvet Edition, Hard Reset i
Afterfall. Bulletstorm musi poczekać. Chociaż jeśli znajdę premierówkę za 50zł, to może kupię, bo w żółtym > opakowaniu nigdy nic nie nabędę.


A co to za różnica: wydanie premierowe czy wydanie Platinium lub Klasyka w żółtym opakowaniu? Płytka ta sama, instrukcja też, tylko pudełko ździebko inne... W czym problem? Nie rozumiem tego.

P.S. Pamiętam, że w kwietniu w krakowskim Sturnie koło Dworca Głównego w Krakowie kupiłem premierówkę BF: BC 2 za ok 50 zł, ale to tylko opakowanie! Liczy się przecież zawartość, która w obu przypadkach jest taka sama, nieprawdaż? Pomijam tutaj oczywiście wszelkie premierowe "Limited Editions".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi tryb anarchii w Bulletstorm bardzo przypadł do gustu, ot taka odskocznia od klasycznych shooterów. Ta gra działa na mnie bardzo relaksująco, nie spinam się, nie denerwuje. Mogę spokojnie poznęcać się nad przeciwnikami mając z tego czasami sporo satysfakcji i taki chyba był zamysł twórców tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.08.2011 o 23:04, Janek_Izdebski napisał:

A co to za różnica: wydanie premierowe czy wydanie Platinium lub Klasyka w żółtym opakowaniu?
Płytka ta sama, instrukcja też, tylko pudełko ździebko inne... W czym problem? Nie rozumiem
tego.

Nie lubię żółtego koloru. Jakby było inne pudełko, to bym kupił. Jeśli się nie uda kupić premierówki za 5 dych, to trzeba będzie czekać na promocje na Steamie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować