Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars: Factions - premiera na świecie i w Polsce już dziś!

419 postów w tym temacie

A moim zdaniem wina leży po obu stronach. chyba wiadomo bylo ze duzo ludzi zamowilo Guild Wars: Factions (pre-order). przeciez moga to nawet sprawdzic. obie firmy mogly sie ze soba zgrac i jakos to razem zorganizowac, a nie teraz jedna zgania winę na drugą... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2006 o 17:05, Methit napisał:

Zamówiłem tzry gry GWF. Dostałem do trzech gier jeden klucz, który umozliwia granie od 27 do
02. Klucz ma to do siebie ze mozna go wpisac raz, wiec dwie osoby nie moga grac (Ja i moj brat).
Nie sposob dodzwonic sie do sklepu gram.pl - jesli nie jest zajete to nie odbieraja, a ostatnio
odnosza sluchawke i odkładaja.
Napisałem maila w tej sprawie a oto odpowiedz:

Witam,

Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta Gram.pl.

Klucz dostepny jest przy nr zamówienia na liście zamówień sklepu gram.pl.

Zapraszamy ponownie do odwiedzenia www.gram.pl/sklep i kontaktu z nami.

pozdrawiam

Katarzyna Rak
Asystent Działu Obsługi Klienta

GRASZ Z NAMI ? - GRAM.PL

Pani Kasiu, zapewniam Panią, że klucza tam nie ma. A jeśli był to tylko jeden, a ja kupiłem
tzry gry.
Naprawde super pomoc, fachowa obsługa, godne polecania.
Zachęcam wszystkich do zakupów w gram.pl.......


Bardzo proszę o odpowiedz.
Telefonu nie odbieracie, na maile odpowiadacie schematycznie. Skoro mam czekac na przesyłę to zagrałbym sobie, ale nie moge.

Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego jak było i jest naprawdę raczej nigdy się nie dowiemy.

A poza tym liczy się skutek. Nie mam w dniu premiery OPŁACONEJ przesyłki z GW: Faction. I to tyle na temat solidności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyslalem nastepujacego maila do Medoca...

"Czesc Medoc!

Dostalem Twojego maila od Soleily , a pisze w sprawie mojej przesylki edycji kolekcjonerskiej GW: Factions.

Dzwonilem do firmy Masterlink, gdzie poinformowano mnie ze z powodu "Kurier nie odebral przesylki z magazynu", otrzymam moja przesylke dopiero WE WTOREK, 2 maja. Bardzo bym prosil o pomoc CDP w tej sprawie, gdyz ja niestety zostalem zbyty przez pania z obslugi klienta z firmy Masterlink. Zamawiajac paczke kurierska, mam prawo wymagac dostarczenia w terminie - rozumiem ew. 1 dniowy poslizg - tez po wczesniejszym zawiadomieniu i przeproszeniu klienta. Firma Masterlink, zamierza dostarczyc mi moja przesylke z 5 dniowym, niczym nieuzasadnionym opoznieniem, nawet mnie o tym nie informujac ( musialem dzwonic sam ).

Niestety moj wolny czas jest ograniczony ( pracuje w pelnym wymiarze godzin ), i dostarczanie mi paczki we wtorek, kiedy ide do pracy po wolnym weekendzie, jest dla mnie niezrozumiale. Sam pracuje w powaznej firmie i spotykam sie z wieloma sytuacjami losowymi, lecz nie jestem w stanie zrozumiec, ani zaakceptowac faktu, ze firma "Kurierska" dostarcza przesylki z 5 dniowym, nieuzasadnionym opoznieniem i nie ponosi z tego faktu zadnych konsekwencji. Bardzo prosze dzial obslugi klienta CDP o pomoc w rozwiazaniu tej sprawy. "


Dam znac tutaj na forum jak sprawa sie rozwinie.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest istotne tak naprawde, kto zawinił cierpimy my klienci. A klientam jesteśmy nie Masterlinka tylko CDP. I teraz kto odpowie mi na pytanie kiedy bedzie zrealizowana przesyłka jak nie dziś? Mam siedzieć cały dzień drugiego w domu i czekać tak jak dziś? Czy moge gdzieś jechac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2006 o 17:52, Xardas! napisał:

Poza tym CDprojekt mial za mało egzemlarzy gier i potem wmawia, że to Masterlink...


Bez obrazy, ale akurat CDP nie ponosi odpowiedzialności za to, że dostali za mało towaru. Tylko dlaczego się do tego nie przyznają !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2006 o 17:52, Daxx napisał:

Nie jest istotne tak naprawde, kto zawinił cierpimy my klienci. A klientam jesteśmy nie Masterlinka
tylko CDP. I teraz kto odpowie mi na pytanie kiedy bedzie zrealizowana przesyłka jak nie dziś?
Mam siedzieć cały dzień drugiego w domu i czekać tak jak dziś? Czy moge gdzieś jechac?

Możesz jechać gdzie chcesz, bo gry dojdą najwcześciej 4-5 maja ;[[[ O ile w ogule dojdą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w masterlinku pracuje "Pani z Masterlink", a nie ludzie :P próbowałem się dodzwonić do nich ale wiecznie jest zajęte (skoro tak dowiem się czy dojdzie do mnie przesyłka dopiero jak będę ją miał w rękach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo w Polsce zawsze jest winien ten drugi. I ten schemat nie zmienia sie od lat. W poważych firmach jest coś takiego jak dział PR i odrazu reaguje na takie wpadki chociażby mailem z przeprosinami. A tu nie dostałeś paczki twój problem bujaj sie sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja juz nie mam siły. Po prostu. Jeśli CDP nie wywiąże się z umowy (tzn. przesyłka nie zostanie dzisiaj dostarczona) to zakładam sprawę z powództwa cywilnego.

Skonczyły się jaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, że nie! to oni mają problem! ja siędzę dzisiaj cały dzień w domu i czekam na ta cholerną przesyłkę. a na pewno nie spędzę tak 2 maja, ani innego głupiego dnia. jak kurier przyjdzie niech do mnie zadzwoni. przesyłka miała być na dziś!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie masz podstawy prawnej :/ w zamowieniu jest napisane" planowana wysyłka" więc termin nie jest szczegółowo określony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2006 o 17:57, Bigjack7 napisał:

A ja juz nie mam siły. Po prostu. Jeśli CDP nie wywiąże się z umowy (tzn. przesyłka nie zostanie
dzisiaj dostarczona) to zakładam sprawę z powództwa cywilnego.

Skonczyły się jaja.


Nie chce cię martwić, ale koszty tego procesu na pewno nie zrekompensują ci zysku (moralnego).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 5 latach procesu gdy już nikt nie bedzie pamietal GW ty dostaniesz swoj upragniony egzemplaż gry z tych co sie nie sprzedały ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ejj... gdzie to jest w statusie (planowana dostawa)? u mnie pisze:


Lp. Nazwisko Data Godzina Opis Stacja


1 27/04/2006 22:23:05 Przesyłka odebrana przez kuriera WAW


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2006 o 18:00, Daxx napisał:

Nie masz podstawy prawnej :/ w zamowieniu jest napisane" planowana wysyłka" więc termin nie
jest szczegółowo określony.


Niestety to prawda, nie masz podstawy do wniesienia powodztwa cywilnego w tej sprawie.

Moim zdaniem 99% winy ponosi firma Masterlink, gdyz CDP dostarczyl kopie Factions do wyzej wymienionej firmy. Mam nadzieje, ze CDP nie zostawi swoich klientow na pastwe niekompetencji i amatorszczyzny "kurierow" - i zawalczy o prawa swojego klienta. Na pewno przynajmniej ja , bede o tym pamietac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować