Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zobacz trailer Binary Domain i poznaj tajniki Systemu Konsekwencji

9 postów w tym temacie

Jeśli poza tym systemem konsekwencji będzie w grze kilka wyborów fabularnych, dowolność wyboru misji i dalsze RPGowe elementy to będzie to pierwsza gra, której będę zazdrościł konsolowcom. Całą nadzieja w tym, że za jakiś czas inni deweloperzy także podrasują swoje systemy konsekwencji i coś takiego będzie standardem także na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 18:35, deamon-pl napisał:

w prawdziwy polu walki bym zabił kogoś to odmówił wykonania rozkazu z "powodu tępoty
moralnej" .


jednak z drugiej strony czy skoczył byś w ogień na rozkaz osoby której nie szanujesz i nie ufasz :)?

fajny pomysł chociaż gra sama w sobie jakoś nie powala... jeśli negatywne nastawienie nie ma żadnych plusów to i tak wszyscy będą tymi dobrymi ... ciemna strona mocy nie kusi w tej grze ... poczekamy zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Motyw z zaufaniem do dowódcy...beznadziejny. Jak pokazywali tę scenkę z "Low Trust", to myślałem, że gość prowadzi bandę sfochowanych baletnic, a nie oddział wyszkolonych żołnierzy.

Podobny pomysł był w The Thing, ale tam się sprawdzał i w działał tylko na zasadzie "podwładny ufa, że nie jesteś zarażony"...ale to śmigało i sprawdzało się ok.

A wpływ zaufania na fabułę i rozgałęzienia? Raczej już standard, nie ma się czym jarać.

Póki co filmik wygląda jak Gears of War, tyle że zamiast żołnierzy masz jakichś lalusiów do dowodzenia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 00:20, Gzyp_666 napisał:

Motyw z zaufaniem do dowódcy...beznadziejny. Jak pokazywali tę scenkę z "Low Trust",
to myślałem, że gość prowadzi bandę sfochowanych baletnic, a nie oddział wyszkolonych
żołnierzy.

Też odniosłem takie wrażenie. Nie wiem, po co biorą ze sobą karabiny, jak odmawiają ataku na wroga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 00:20, Gzyp_666 napisał:

Motyw z zaufaniem do dowódcy...beznadziejny. Jak pokazywali tę scenkę z "Low Trust",
to myślałem, że gość prowadzi bandę sfochowanych baletnic, a nie oddział wyszkolonych
żołnierzy.

Z drugiej strony nie wiemy co doprowadziło do takiej sytuacji. Może w poprzedniej misji zginął członek oddziału, bo dowódca dał ciała. Może nie była to też pierwsza taka sytuacja. Za mało pokazali, żeby ocenić system na dłuższą metę.

Dnia 09.10.2011 o 00:20, Gzyp_666 napisał:

A wpływ zaufania na fabułę i rozgałęzienia? Raczej już standard, nie ma się czym jarać.

Standard - gdzie? Jeżeli filmik nie pokazał tylko jakiegoś wyjętego z kontekstu fragmentu, to rozbieżność jest pomiędzy "pani snajper ginie na misji", a "pani snajper jest LI głównego bohatera i wszystko jest cacy". Być może pierwsza opcja sprawi, że zamiast podążać za rozkazami z góry oddział wyruszy na krucjatę na własną rękę, dając dostęp do zupełnie innych misji i/lub misji oglądanych z innej strony, rozwiązywanych inaczej, aż do zupełnie innego zakończenia.
Gdzie to niby jest standard, bo mi osobiście przychodzą do głowy pojedyncze gry na przestrzeni bardzo długiego czasu - a tego standardem nazwać nie można.

Anyway - coraz bardziej podoba mi się ta gra. Uniwersum wydaje mi się inspirowane Gunnm (aka Battle Angel Alita) zmiksowanym trochę z Armitage III - dwie z grupy moich ulubieńców - jestem przynajmniej zaintrygowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować