Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: The Sims Social – fenomen społecznościowy

7 postów w tym temacie

gram.pl

Popularności nowych Simsów pozazdrościć mogą topowe serie gier. W niecały miesiąc Simy wskoczyły do Top 10 najpopularniejszych gier społecznościowych, by w chwili obecnej rozpychać się w ścisłej trójce najbardziej zaludnionych gier na Facebooku. Jak do tego doszło i jaka jest przyczyna sukcesu The Sims: Social?

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: The Sims Social - fenomen społecznościowy" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbowałem zaraz po premierze. Pograłem z 2 tygodnie i podziękowałem. Okazało się dla mnie zbyt nudne, monotnne i mało ciekawe. Możliwe, że wtedy grało w to mało znajomych obecnie gra więcej, więc możliwe, że jeszcze do tego wrócę. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Manveru: artykuł był pisałem w grudniu, stąd ta "wpadka" :)

@icearas: teraz jest o wiele dynamiczniej, chociażby przez wspomniane okolicznościowe łańcuchy questów, które jednak tym trudniej wykonać w zadanym przedziale czasowym przez delikatne odstawienie gry przez część osób, na które jednak wchodzą nowi :) Mam na FB kilka koleżanek, które dosłownie dzień i noc ślą mi zaproszenia, a wręcz piszą też do mnie na czacie, żebym zrobił "to, to, to... i to" ;]

Znasz TS:S, masz jak pogadać o grach z kobietami - tyle powinno Wam wystarczyć w ramach przekonywania do gry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sims Online zostało na Ea Land przemianowane tylko po to, żeby uchronić markę The Sims - ergo EA wypuszczając sieciówkę wiedziało z góry, że po raz kolejny dadzą ciała [co się potwierdziło bo gra umarła jak wszystkie onliney od EA]

EA ma niewymownie wielki talent do mordowania wszystkich potencjalnie dobrych pomysłów na dobre mmo.
EA Land i WAR dowodem [marki skazane na sukces, zwłaszcza WAR, taka licencja, dobra zdawało by się ekipa tworząca grę... a wyszło - jak wyszło, tragiczna wydajność, fatalne serwery technicznie, zatrzęsienie błędów a obecnie WAR walczy o przetrwanie a miał zniszczyć WoWa, do tego z gry wycięto sporo contentu, bodajże 4 stolice ? bo EA chciało na łeb an szyję przyspieszyć premierę. Dobił produkt drastycznie niski poziom supportu]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować