Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bioshock: Infinite po brzegi załadowany dialogami

5 postów w tym temacie

W Bioshocku 1 praktycznie nie bylo dialogow. Cos tam do nas paplano przez radio, ale na tym sie to zasadniczo konczylo. Tak wiec zadnym wyczynem jest zrobienie czterokrotnie wiekszej liczby dialogow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2012 o 12:20, Boro666 napisał:

W Bioshocku 1 praktycznie nie bylo dialogow. Cos tam do nas paplano przez radio,


nie zrozumiałeś tej gry, albo jej nie skończyłeś. To "paplanie" jest cholernie ważne dla fabuły. I jak dla mnie, właśnie to, że nie gadamy normalnie budowało klimat Rapture (te nagrania które znajdowaliśmy, miooodzio!)

a i dobrze by było nauczyć się czytać ze zrozumieniemi:

Na jednym poziomie jest tego trzy lub cztery razy więcej niż w całym Bioshocku - zdradza.

jedynke i dwojke uwielbiam, ale otwarte przestrzenie ? kobitka ? nie kupuje tego póki co...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dialogi, a raczej monologi Atlasa w pierwszym Bioshocku, oraz nagrania zostawione przez innych mieszkańców Rapture nadawały grze świetny klimat i genialnie uzupełniały całą historię miasta.
Może mam jakieś skrzywienie, ale uwielbiam dobrze napisane dialogi w grach, dialogi, które pozwalają dowiedzieć się czegoś nowego o świecie gry.
Jeśli w Bs:Infinity będzie tak dużo dialogów jak zapowiada Ken i będą one pozwalały dowiedzieć się czegoś więcej o Columbii i reszcie świata to ja się cieszę.
Czekam na ten tytuł z zapartym tchem. Oby do października :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować