Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dlaczego wielcy wydawcy nie chcą takich gier jak Takedown?

5 postów w tym temacie

No i świetnie, taka jest idea kickstarterów - płacą fani gatunku, gra nie sprzeda się w milionach, ale twórcy coś zarobią, bo nie muszą odpalać % wydawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up:

oj jezeli gierka bedzie miala byc oficjalnym produktem na ps3 i xbox360... beda musieli zaplacic. z tego co pamietam jest i quality check czy jest zgodna z normami i za to troche sie tez placi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2012 o 19:25, wubeikk napisał:

@up:

oj jezeli gierka bedzie miala byc oficjalnym produktem na ps3 i xbox360... beda musieli
zaplacic. z tego co pamietam jest i quality check czy jest zgodna z normami i za to troche
sie tez placi


Ależ gra może być zgodna z normami. Cokolwiek to znaczy. A wydawanie gier w cyfrowej dystrybucji na ps3 i xboxa nie kosztuje nic poza procentem ze sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Kafar: krzycza sobie za certyfikowanie. Jezeli bez certyfikowania to ani multi ani trophies czy tam achievements. Nie bedzie to wtedy uwazane za gre AAA. Wiec jest i certyfikowanie jaki procent od sprzedazy za wydanie na danej platformie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować