Zaloguj się, aby obserwować  
sekundka

Najlepiej zapowiadające się, waszym zdaniem fps-y

18 postów w tym temacie

Dnia 19.05.2006 o 14:28, sekundka napisał:

Mam prośbę, może kiedy ktoś będie podawał nazwę to niech odrazu podajakieś informacje. ok?


No te czemu sam nie podałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2006 o 14:41, Jester napisał:

> Mam prośbę, może kiedy ktoś będie podawał nazwę to niech odrazu podajakieś informacje.
ok?

No te czemu sam nie podałeś?

Skoro mam podać, no to proszę. Crysis to strzelanka tworzona przez twórców Far Crya z niesamowitą grafiką. Natomiast jeśli chodzi o Hellgate: London to gra której akcja odbywa się (jak sama nazwa wskazuje) w Londynie. Została stworzona przez studio, które założyli pracownicy Blizzarda. Oba projekty mają niesamowitą grafikę i naprawdę można się spodziewać extra gierek. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2006 o 14:58, janusz82 napisał:

s.t.a.l.k.e.r. i nic poza tym nie widze


S.T.A.L.K.E.R. - F.O.R.E.V.E.R ?:)

Kiedy pojawiły się pierwsze zapowiedzi tej gry byłem prawie wniebowzięty, że TAKA gra pojawi się lada moment na monitorze mojego komputera, że będę w nią grał, grał i grał - ale po wielu przesunięciach przewidywanego terminu wydania gry i wymownej ciszy producenta sam nie wiem, co mam o niej myśleć.

Dla mnie najlepiej zapowiadającym się FPS-em jest Crysis - jeśli ktoś nie wie dlaczego, niech przeczyta materiał w pewnym magazynie o grach komputerowym, dostępnym od kilku dni w kioskach, tj. CDA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2006 o 20:30, Arclight napisał:

Ponoć na E3 prezentowano S.T.A.L.K.E.R.A. Ale nie mogę nigdzie znaleźć screenów ani informacji.


Pierwsze screeny i filmiki z gry pojawiły się - o ile się nie mylę - jeszcze w 2002 roku.
Serwisy o grach podają informację, że premiera gry odbędzie się w roku 2007.

Kilka screenów (chociaż nie dam głowy, że pochodzą z E3):

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wyłamie się Crysis, Hellgate i UT2007 , a jeśli chodzi o Hellgate to ma być ponoć połączenie fps z rpg ale nie jestem pewien (tyczyć sie to ma rozwoju umiejętności itp).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj małe info o nowej rosyjskiej produkcji - Underwater Wars. Zapowiada się nieźle.

Key features:
* for PC, XBOX360 platforms
* modern game engine
* historical background
* 12 non-stop missions
* squad based FPS with two viewmode
* two main characters (man and women)
* secret underwater weapons
* hydro accelerate system, mini submarines and etc.
* three types of gameplay -
o underwater bases
o underwater operations
o ground/islands/town missions
* multiplayer mode

Co nieco o silniku gry:
ENGINE:
Game uses multiplatform engine biEngine v1.2.

System:
PC, XBOX360;
Microsoft DirectX 9 API;
Microsoft DirectX 10 API – Windows Vista Engine;
Multicore support for Intel Core 2 Duo, QUAD;
Script system - LUA;

Physics:
AGEIA PhysX;
Ragdoll;
Destroyable objects;
Underwater physics environment;
Physics combined animation;

AI:
3D pathfinder;
Full realistic animal behavior;

Render:
Dynamic Lighting and Shadows (shadow volume, cascaded shadow map, soft shadows);
Full dynamic lighting;
Occlusion culling for indoor scenes

HDRI:
High Dynamic Range — static & dynamic illumination. Bloom, adaptation, reflections

Shaders:
Version 1.4, 2.0, 2.0x, 3. HLSL, packs of precompiled shaders
Version 4.0 for DX10 engine

Volume effects:
Water — ripples, reflections, refractions, caustic, god rays
Dynamic shaders - bump, etc;
Post effects — color postproduction;

Outdoor:
Heightmap landscape with dynamic LOD;
Grass & plant;
Trees (also support Speed Tree).

Post effects:
Motion blur;
Color curve;
DOF (Depth of Field);
DepthBased light shafts;

Special effects:
Particle smoke, blood, plankton;
Volumetric light & fog;
Lares & lens lares;
Occlusion Culling;
Frustums culling;
Refraction

Animation:
Skeleton animation;
Blending animation;
Physics combined animation;

Sound:
Microsoft XACT, XAUDIO 2
5.1 sound

GUI (Graphical User Interface):
Based on LUA
Support all Windows control elements and modes.
True Type Fonts
Unicode

Network:
Client-Server
TCP/IP
Multiplayer 4-32
XBOX Live

Planowana premiera - przełom 2009r.

20071214074957

20071214075006

20071214075028

20071214075037

20071214075051

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować