Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Arkane Studios: strzelanki nie powinny przechodzić się same

9 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Przedstawiciel Arkane Studios, Harvey Smith, powiedział, że Dishonored specjalnie jest zaprojektowane tak, by gracz miał jak najwięcej swobody. Gra nie będzie przypominać innych FPS-ów, liniowych i silnie oskryptowanych.

Przeczytaj cały tekst "Arkane Studios: strzelanki nie powinny przechodzić się same" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się to co słyszę. Strzelanki są za łatwe. Pamiętam jak mnie znajomy posadził przed Modern Warfare 3. Na jednym ciągu pograłem koło godziny i nie zginąłem ani razu na normalnym poziomie trudności.

Wracając do domu zobaczyłem że przyszedł mój Max Payne 3 (PC). Świetna gra, świetna opowieść ale co najważniejsze - dobrze wyważony poziom trudności. W tej grze się ginie i ginie się całkiem sporo :) Nawet na normalnym poziomie trudności. Trzeba nauczyć się że bullet time nie czyni Cie nieśmiertelnym, że nie unikniesz wszystkich kul i że kaskaderskich skoków nie robi się z miejsca.
Trzeba korzystać z osłon kiedy można i trzeba mieć na uwadze to że czasami osłon po prostu nie ma (stadion, anyone ?). Zrezygnowano z odnawiania zdrowia co przywitałem z radością. Nawet system o który się bałem (ostatni strzał by kogoś wykończyć i odzyskać zdrowie) okazał się strzałem w dziesiątkę bo działa tylko jak mamy tabletki przy sobie :)

Oby Dishonored nie przechodził się sam. Wtedy z chęcią i dumą postawię go obok gier z serii Max Payne i innych godnych tytułów w które gram z przyjemnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na najniższym poziomie trudności każda gra powinna przechodzić się sama, wyzwania niech robią na kolejnych. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zarówno oczywiste jak i niezrozumiałe. Oczywiste do Graczy (nie mylić z graczami) a niezrozumiałe dla większości twórców. Gość mówi z sensem i miejmy nadzieje przełoży się to na jakość gry. Moim zdaniem - Gry - jak Bioshock biją na głowę takie - produkty - jak CoD czy Battlefield.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2012 o 20:54, DonOskar napisał:

To zarówno oczywiste jak i niezrozumiałe. Oczywiste do Graczy (nie mylić z graczami)
a niezrozumiałe dla większości twórców. Gość mówi z sensem i miejmy nadzieje przełoży
się to na jakość gry. Moim zdaniem - Gry - jak Bioshock biją na głowę takie - produkty
- jak CoD czy Battlefield.


Bardzo mnie zaintrygowało, czym różnią się Gracze od graczy. Tak żebym wiedziała na przyszłość i ich ze sobą nie myliła ;)

Co do tematu skrypty i korytarze działają w niektórych grach, ale jednak mimo wszystko dla mnie najprzyjemniejsze są w grach takie rozwiązania, które stawiają na stosunkowo liniową, ale ciekawą fabułę - czyli zawsze musisz zrobić po kolei rzeczy A, B i C - ale dają graczowi dowolność w ich osiągnięciu. W sumie w skrócie podejście prezentowane przez Vampire The Masquerade: Bloodlines, Deus Exy czy mam nadzieję właśnie Dishonored. Zobaczymy czy się zawiodę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eeee, że niby Far Cry2 polega na czymś więcej niż strzelaniu? Świetnie, takich gier chcemy... tylko jest ten jeden szczegół, który psuje ten uroczy obrazek: te inne elementy są do bani. Swoboda i liczne atrakcje są OK o ile nie są niepraktyczne i oparte na garstce schematów: w najlepszym razie nudne jak flaki z olejem (w najgorszym irytujące). Jeśli FC2 ma głębię to ja jej nie zaznałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś za coś. Gry oskryptowane są z reguły bardziej efekciarskie i po prostu ciekawsze (za pierwszym razem). Bo szczerze - CoD jaki by nie był wybuchów, spadających budynków i innych fajerwerków mu nie brakuje, a FC2 ma tego znacznie, znacznie mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiekszosc graczy woli jak gra sie sama przechodzi. Gubia sie jak dostaja mozliwosc wyboru, a nie daj Boze jak trzeba samemu cos wykombinowac. Fajnie ze Dishonored bedzie dawalo wiecej wolnosci w czasie gry, ale z tego co widzialem to nie zapowiada sie mega hicior. Byc moze kiedys sie gra zainteresuje, ale nie wczesniej niz po zagraniu w jakies demo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować