Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

XCOM: Enemy Unknown na X360 i PS3 - premiera w Polsce przesunięta

83 postów w tym temacie

Dnia 10.10.2012 o 19:15, wroo_muve napisał:

Ring5 - sam, przyznaję, nie należę do "szczupaków" i ja bym się w XL zmieścił...


Owszem, tylko przy wzroście 196 i wadze 100+, XL wygląda co najmniej dziwnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:12, Ring5 napisał:

> Bo byliśmy przekonani

BYLIŚMY PRZEKONANI?! Albo wiecie, że je dostaniecie, albo nie, tu nie ma szarej strefy!
Tu jest albo 1, albo 0! Jeśli nie zapłacę w banku raty, bo wylecę z roboty, to tłumaczenie
"bo byłem przekonany, że będę miał pracę do końca kredytu" nikogo nie obchodzi.

Naprawdę ciekawi mnie, jak to wygląda z prawnego punktu widzenia... Grę sprzedaliście
(biorąc ode mnie pieniądze), ale towaru nie otrzymałem...


Ale to nie zawsze wygląda tak "zero- jedynkowo". Oczywiście ilości, które podajemy jako dostępne w pre-orderach powinny zgadać się w 100% z tym co dostaniemy, ale w tym przypadku było inaczej.
Tak jak pisałem wcześniej, ani branie pieniędzy od Klientów, ani wprowadzanie ich w błąd nie jest naszym celem.

I jeszcze raz podkreślę, że jest to oczywiście nasza wina i bierzemy pełną odpowiedzialność za to co się stało, ale naprawdę nic więcej nie możemy w tym przypadku zrobić. Osoby, które zapłaciły nam za grę z góry otrzymają najpóźniej jutro zwrot wpłaconej kwoty. Mój kolega odpisuje właśnie na Pana maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:16, Ring5 napisał:

> Ring5 - sam, przyznaję, nie należę do "szczupaków" i ja bym się w XL zmieścił...


Owszem, tylko przy wzroście 196 i wadze 100+, XL wygląda co najmniej dziwnie.


mam 188 i 114+

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:18, Harrolfo napisał:

"Byliśmy przekonani" nie jest równoznaczne z "mamy na stanie". Nie widzę logiki w takim
uruchamianiu zamówień.


w przypadku zamówień przedpremierowych nigdy nie ma gier na stanie na miesiąc czy dwa przed premierą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:23, wroo_muve napisał:

w przypadku zamówień przedpremierowych nigdy nie ma gier na stanie na miesiąc czy dwa
przed premierą.


To jeśli nie jest się pewnym czy będzie wystarczająca ilość sztuk to się nie wystawia tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:23, wroo_muve napisał:

w przypadku zamówień przedpremierowych nigdy nie ma gier na stanie na miesiąc czy dwa
przed premierą.


Ale chyba macie gwarancję od wydawcy, prawda? Jeśli wydawca nie jest w stanie wywiązać się z umowy, to zwykle są tego konsekwencje. Najczęściej - prawne. Jeśli zaś nie macie gwarancji od wydawcy, to umieszczajcie, do cholery, informację o tym. Jakoś zachodnie sklepy nie mają takiego problemu, żaden z moich znajomych, którzy zamawiali w GameStop czy innych sklepach, nie otrzymał informacji, że gry nie dostanie. Ba, Gamestop cały czas ma ES w swojej ofercie, czyli te egzemplarze gdzieś są!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:29, Ring5 napisał:

> w przypadku zamówień przedpremierowych nigdy nie ma gier na stanie na miesiąc czy
dwa
> przed premierą.

Ale chyba macie gwarancję od wydawcy, prawda? Jeśli wydawca nie jest w stanie wywiązać
się z umowy, to zwykle są tego konsekwencje. Najczęściej - prawne. Jeśli zaś nie macie
gwarancji od wydawcy, to umieszczajcie, do cholery, informację o tym. Jakoś zachodnie
sklepy nie mają takiego problemu, żaden z moich znajomych, którzy zamawiali w GameStop
czy innych sklepach, nie otrzymał informacji, że gry nie dostanie. Ba, Gamestop cały
czas ma ES w swojej ofercie, czyli te egzemplarze gdzieś są!


Ring5 masz w dużym stopniu rację, ale na tą konkretną edycję złożyło się więcej czynników.
Panowie, tak czy inaczej - raz jeszcze mogę tylko przeprosić za to co się stało. My daliśmy ciała i tej sytuacji nie jesteśmy już w stanie zmienić. Naprawdę nie wiem co jeszcze mógłbym dodać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:34, wroo_muve napisał:

Panowie, tak czy inaczej - raz jeszcze mogę tylko przeprosić za to co się stało. My daliśmy
ciała i tej sytuacji nie jesteśmy już w stanie zmienić. Naprawdę nie wiem co jeszcze
mógłbym dodać...

Dla zamawiających, tych których ta sprawa dotyczy powinniście jakąś rekompensatę zrobić ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:37, Isildur napisał:

> Panowie, tak czy inaczej - raz jeszcze mogę tylko przeprosić za to co się stało.
My daliśmy
> ciała i tej sytuacji nie jesteśmy już w stanie zmienić. Naprawdę nie wiem co jeszcze

> mógłbym dodać...
>
Dla zamawiających, tych których ta sprawa dotyczy powinniście jakąś rekompensatę zrobić
;]

ale oczywiście zrobiliśmy i z każdym z osobna kontaktowaliśmy się telefonicznie. Co więcej staramy się reagować elastycznie na inne propozycje rekompensaty Klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:38, wroo_muve napisał:

Co więcej staramy się reagować elastycznie na inne propozycje rekompensaty Klientów.


Ok, tu przyznaję, że rzeczywiście tak jest. Poprosiłem o zamianę wydania pudełkowego na wersję elektroniczną z bonusową Civką V, klucze przyszły natychmiast, UFO się ściąga. Będzie co robić na lotnisku w piątek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 19:08, wroo_muve napisał:

Bo byliśmy przekonani, że dostaniemy większą ilość kopii. Ilość dostępnych
kopii w tym przypadku = ilość kopii która fizycznie pojawiła się w naszym magazynie
a nie ta którą liczyliśmy dostać.

Że co? Nie mieliście na piśmie podpisanego ile macie dostać kopii? To co u Was za kupcy/negocjatorzy pracują?

Chcecie powiedzieć, że Wasze negocjacje z jednym z czołowych światowych wydawców 2K Games/Take Two wyglądały tak jak jednego warszawskiego sklepu (przez grzeczność nie powiem jakiego) z wiodącym polskim dystrybutorem przed ważną tegoroczną premierą - nieoficjalnie na kawce w knajpie?

Jeśli tak u Was wyglądają negocjacje/zakupy hurtowe gier u wydawców to życzę Wam albo szybkiego bankructwa albo przejęcia przez jakiś bardziej odpowiedzialny podmiot!

Dobrej nocy.

P.S. Mnie też zrobiliście w bambuko, droga Cenego. Zamówienie nr 418458697. Co mi zaproponujecie w ramach rekompensaty w zamian za brak kodu DLC do "Dishonored" przy złożeniu pre-orderu, mimo, że wzmianka o DLC, była w karcie produktu w momencie składania zamówienia? Czy zamówienie dojdzie na piątek? Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2012 o 03:01, wroo_muve napisał:

Janek - DLC dotrze do Ciebie na maila w dniu dzisiejszym

Dziękuję. Rozumiem, że DLC do "Dishonored", tak? :)

Czy całe zamówienie będzie do odbioru w piątek w paczkomacie czy już jutro, a może jeszcze później? Dziękuję za informację. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2012 o 04:21, Janek_Izdebski napisał:

> Janek - DLC dotrze do Ciebie na maila w dniu dzisiejszym
Dziękuję. Rozumiem, że DLC do "Dishonored", tak? :)

Czy całe zamówienie będzie do odbioru w piątek w paczkomacie czy już jutro, a może jeszcze
później? Dziękuję za informację. :)

tak, do Dishonored :)

Paczka będzie do odbioru w paczkomacie jutro.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja dla osób, którym cenega anulowała edycję specjalną:
Na game.co.uk jest obecnie dostępna przy czym pojawia się i znika więc trzeba się spieszyć.
Wczoraj zamówiłem, dziś wysłali, cenowo podobnie 43 funty. Cenega może się tylko od nich uczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować