Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

XCOM: Enemy Unknown: screeny i wideo z DLC Slingshot

10 postów w tym temacie

XCOM zajefajny mimo, ze kompletnie ufoludkow nie trawie to jednak na ironman classic gralo sie genialnie bo i gra swietna. DLC jednak wyglada na zwykly skok na kase. Osobiscie nie widze tam nic co chcialbym.

Wolalbym pelnoprawny xpack z nowa kampania, rozwinietym multiplayerem, nowa bronia, technologia, nowa klasa zolnierza i nowymi przeciwnikami, a takze sprytniejszym AI.

Nowy najemnik ? Nuda. Pare (3) misji od rady? Nuda. Nowy wyglad postaci? Nuda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z oryginalnego Xcoma okroili i uproscili co sie da. Teraz wypuszczaja "dodatek", w ktorym zamiast przywrocic troche dawnych opcji, albo dac nowa kampanie to daja tak wazne w grze strategicznej dodatkowe skorki i "agenta Triady" (wtf?). Zenada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Z oryginalnego Xcoma okroili i uproscili co sie da. Teraz wypuszczaja "dodatek", w ktorym
> zamiast przywrocic troche dawnych opcji, albo dac nowa kampanie to daja tak wazne w grze
> strategicznej dodatkowe skorki i "agenta Triady" (wtf?). Zenada.

Nie wiesz, co mówisz. To, że okroili i uprościli nie oznacza, że jest złe. Ta gra pokazała, że można zrobić remeke gry, który jest nawet lepszy w niektórych aspektach od swojego pierwowzoru. A, i dla mnie w XCOM zawsze liczyła się możliwość założenia nowych pancerzy dla wojaków.Na GMG klucz kosztuje $6.99. Do tego poczekać na rabat 20%/30% i aż wstyd za te pieniądze nie dokupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w kilku aspektach jest po prostu tragiczny - efekciarskie strzelanie czasem nawet przez ściany, toporny interfejs, możliwość wysłania tylko na 1 misję uprowadzeń - panika wzrasta w CAŁYM kontynencie a spada tylko w kraju, tylko jeden interceptor może zostać wysłaby na UFO, drugi ew po wycofaniu pierwszego... A te DLC do tej pory są takim syfem że szkoda gadać, elementy dekoracyjne pancerza za 5 euro wtf... Są warte tyle ile płacili za nie nabywcy preordera czyli 0... Tak samo żenujące dodatki jak skórki do Dawn of War II...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiesz, co mówisz. To, że okroili i uprościli nie oznacza, że jest złe.

Gralem, to chyba wiem. I w tym przypadku to wlasnie oznacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Nie wiesz, co mówisz. To, że okroili i uprościli nie oznacza, że jest złe.
>
> Gralem, to chyba wiem. I w tym przypadku to wlasnie oznacza.
>
Cóż, to Twoje zdanie. Ja mam inne. I co w takim wypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2012 o 12:52, Gremo napisał:

A w kilku aspektach jest po prostu tragiczny - efekciarskie strzelanie czasem nawet przez
ściany, toporny interfejs, możliwość wysłania tylko na 1 misję uprowadzeń - panika wzrasta
w CAŁYM kontynencie a spada tylko w kraju, tylko jeden interceptor może zostać wysłaby
na UFO, drugi ew po wycofaniu pierwszego... A te DLC do tej pory są takim syfem że szkoda
gadać, elementy dekoracyjne pancerza za 5 euro wtf... Są warte tyle ile płacili za nie
nabywcy preordera czyli 0... Tak samo żenujące dodatki jak skórki do Dawn of War II...


No tak, najlepiej gadać 5 EURO skoro można kupić za 5 dolców...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A w kilku aspektach jest po prostu tragiczny - efekciarskie strzelanie czasem nawet przez
> ściany, toporny interfejs, możliwość wysłania tylko na 1 misję uprowadzeń - panika wzrasta
> w CAŁYM kontynencie a spada tylko w kraju, tylko jeden interceptor może zostać wysłaby
> na UFO, drugi ew po wycofaniu pierwszego... A te DLC do tej pory są takim syfem że szkoda
> gadać, elementy dekoracyjne pancerza za 5 euro wtf... Są warte tyle ile płacili za nie
> nabywcy preordera czyli 0... Tak samo żenujące dodatki jak skórki do Dawn of War II...

Strzelanie przez sciany to i czasem mozna przebolec jesli walisz np plazma/laserem albo ciezkim karabinem, ale nie pistoletem, ani ze ufoki z dziwnych katow maja na ciebie flanke. Jestem 2 poziomy wyzej nad ufokiem, on w ogole nie powinien miec Line of sight na mnie (ja na niego nie mam lol) a on wali mnie i jeszcze bonus z flanki.

Fakt jest taki, to ejst turowa gra taktyczno-strategiczna. Skorki to najmniej istotny element tej gry. W Jagged Alliance 2 wyglad w ogole nie byl istotny a gra jest kozacka, szczegolnie wildfire i 1.12 patch.

Dodatki Dawn of War 2 nie powalaly. Jedyny ciekawy skin i jedyny, ktory sam mam to Ultramarines. I tutaj jest to kwestia gry w multiplayerze.

Ja generalnie wole pelnoprawne Xpacki anizeli jakies DLC. Niestety realia sa takie, ze DLC robi sie malym nakladem pracy, kanal dystrubucji jest duzo tanszy i prostszy, a proporcja zysku do nakladow finansowych i pracy jest niewyobrazalnie lepsza niz w przypadku Xpackow. Dodatki dzis zwyczajnie nie sa oplacalne z biznesowego punktu widzenia.

Ja DLC nie kupuje prawie nigdy, nawet do Falloutow. Dodatki prawie zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do DLC mi tam zwisa bo to opcja nie chce i nie muszę kupować tego DLC bo ono jest całkowicie zbędne.

Natomiast mogli by naprawić spadki FPS jak berserker się porusza i zwiększyć ilość pkt. w ranked matches do 15.000 bo przy 10.000 opcji niewiele a gra mix aliens/xcom mija się z celem bo kombinacji nie ma zbyt wiele. Dlaczego - proste jak tak grasz to przeciwnik musi jedynie jechać w full alien albo full xcom. Alien ma opcję chrysa i sectoid commadera oraz mięcho armatnie wystawić. Opcja full Xcom ma jescze łatwiej bo może mieć aż 6 typa(wszyscy z bronią plazmową z bonusem do aim''a +10!!) i żaden Rookie(a ci w mixach to standard) którzy jakieś 75% strzałów nie trafia w cel (pamiętać zawsze lepiej squaddie więcej życia i hp najtańszy smokejumper 100 pkt. oraz lepsza celność).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować