Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Valve: w wirtualnej rzeczywistości potrzeba ekstremalnie małego czasu reakcji

8 postów w tym temacie

Coś w tym jest, ale tak naprawdę bym do tego się nie przywiązywał aż tak. A co do łącz internetowych: teraz mam 30 mb i problemów z graniem większych nie mam. Ale kiedyś to fakt- problemy były i naprawdę z graniem w sieci z przycięciami naprawdę ostrymi. Teraz internet można całkiem szybki dostać za całkiem małe pieniądze taki, aby wystarczał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że tylko w większych miastach. Dwadzieście kilometrów dalej jestem skazany na radiówkę, bo dom stoi kilkadziesiąt metrów od daleka od głównej drogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Coś w tym jest, ale tak naprawdę bym do tego się nie przywiązywał aż tak. A co do łącz
> internetowych: teraz mam 30 mb i problemów z graniem większych nie mam. Ale kiedyś to
> fakt- problemy były i naprawdę z graniem w sieci z przycięciami naprawdę ostrymi. Teraz
> internet można całkiem szybki dostać za całkiem małe pieniądze taki, aby wystarczał ;)

Tutaj chodzi o czas reakcji, opóźnienie, a nie przepustowość. Np komputery w LANie mają znacznie mniejsze opóźnienie niż połączenie między Warszawą a Nowym Jorkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 11:10, szmarcin napisał:

Dopóki każdy ma takie samo opóźnienie to gracze są równi.

Tu nie chodzi o laga względem innych graczy, tylko o laga względem twojego mózgu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować