Muradin

Ekipa Gram.pl
  • Zawartość

    10799
  • Dołączył

  • Ostatnio

Muradin ostatnio wygrał w dniu: 26 Czerwiec

Muradin miał najwięcej polubień!

Reputacja

13 Dobra

1 obserwujący

O Muradin

  • Ranga
    The King of Iron Fist

Ostatnio na profilu byli

2908 wyświetleń profilu
  1. Odbiję piłeczkę - aktualizacje są darmowe, więc teoretycznie główne zmiany w grze również są darmowe. Zawartość dodatków to zupełnie co innego (tam też naknocono kilka rzeczy sprawiając, że sprzęt z Y1 jest właściwie bezużyteczny).
  2. Żeby nie było, jeden z najświeższych przypadków - deinstalator Deltarune (nowy projekt twórcy Undertale) przypadkowo wywalał wszystko, co jest w folderze z deinstalatorem. Jeśli wsadziłeś grę na czysto do "Program Files"... welp... całość szła z dymem
  3. Muradin

    GTA 5 (V) - Temat Ogólny

    A ja pozwolę dać Ci BANA za chamską reklamę i reflinki
  4. Tylko, że prawda jest taka, że "oszołomy" zawsze krzyczą najgłośniej i są najbardziej widoczni. Ta konstruktywna krytyka zawsze będzie ginąć w gąszczu szamba - taki niestety urok internetu. I tak - Mark Kern dobrze podsumował Blizzarda i nawet się z nim zgadzam. O tym, że Blizzard przestał rozumieć swoją społeczność wiadomo nie od dziś, a sam, mimo iż w pewnym momencie grałem w same gry od Blizza (SC2, HotS, HS, Diablo i Overwatch na konsolach... po latach zdecydowałem się na WoWa), to również po pewnym czasie powiedziałem "Co ten Blizzard robi ze swoimi grami? To nie ma kompletnie sensu". I to ma niestety miejsce w większości ich gier, nie tylko w Diablo, którego fani są wyposzczeni i pragną konkretów. Najlepiej, co zabawne, ma się chyba Heroes of the Storm. Jak wracałem z okazji wersji 2.0 to wszystko prezentowało się całkiem przyzwoicie i szło w fajną stronę.
  5. Bo ten kij, niestety, ma dwa końce. Z jednej strony - rozumiem graczy i ich rozczarowanie, bo jakby jakby nie patrzeć też byłem strasznie rozczarowany zapowiedzią Diablo Immortal. Dobra, może to nie będzie wcale aż tak zła gra na standardy mobilne. Ba, może nawet będzie to jedna z najlepszych mobilek, które pojawiły się do tej pory. Ale zapowiadanie jej na samym końcu w slocie na "gwóźdź programu"... wypadło średnio. Z drugiej strony jednak publiczne besztanie, wyzwanie i groźby w stronę developerów to reakcja, która nie powinna mieć miejsca. Można rozumieć niezadowolenie fana ulubionej serii, ale nadal trzeba pamiętać, że po tamtej stronie również są ludzie. Zwykła ludzka empatia, nic poza tym.
  6. Trochę inaczej - Bamco zauważyło, że część graczy wykorzystuje kreator postaci w taki sposób, że przeciwnik korzystający z narzędzi uczciwie ma problem. Różniące się hitboxy, problemy z wyświetlaniem postaci (np. coś prześwituje, a nie powinno lub wywołuje dziwne glitche na ekranie) i tak dalej.
  7. Super! Będzie okazja do nadrobienia Bulletstorma :D
  8. Muradin

    Call of Cthulhu - recenzja gry na gram.pl

    Cały czas czekamy na łaskę Przedwiecznego, który obiecał nam dobra wszelakie, których człowiek nigdy nie widział...
  9. Muradin

    Red Dead Redemption 2 - recenzja - RDR 2

    Zupełnie jak w życiu - komuś pomożesz, a jeszcze oberwiesz za to, że przestępcę uszkodziłeś...
  10. Tak zapytam się z ciekawości - czy na gramie takowe akcje były przeprowadzane? Czy może masz poparcie swojej tezy w innych miejscach? Bo jakoś nie widziałem, aby tego typu akcje były przeprowadzane. Co innego targetowanie reklam googla, które w momencie, gdy jest "zainteresowanie tematem" i słowem kluczowym sugerują Metro i rzeczy z nim związane. To coś zupełnie innego
  11. No w autobusie pełnym ludzi, gdzie w jednej ręce trzymam torbę z Gundamami, drugą próbuję ogarniać telefon trzymając się poręczy... to byłoby bardzo ciekawe doświadczenie dla towarzyszy podróży :D
  12. Całe szczęście, że się opanowałem i nie wrzasnąłem na cały regulator wracają z Comic Conu: "TAAAAAAAAAK!" Najlepsza decyzja Bandai Namco od bardzo dawna :D
  13. Muradin

    Red Dead Redemption 2 - recenzja - RDR 2

    Pierwsza nie, ale z tego co Myszasty mówił, to chyba pierwsza jego dyszka
  14. To też prawda, ale z drugiej strony można Injustice stawiać jako pewien wzór poprowadzenia historii w bijatykach. Da się to zrobić w naprawdę dobrym stylu. W sumie Mortal Kombat X również pod tym kątem zły nie był... choć odstawał od IX Co do biedy - bardzo podobna do tej w Tekkenie, niestety. Trochę zespoły chyba wymieniły się doświadczeniem, bo z jednej strony dostaliśmy porządny Arcade Mode i dwa tryby fabularne (jakie są, takie są, ale są), ale zabrakło czegoś w rodzaju "infinite towers" czy też team battle. Nie ma co jednak mówić, że to gra zła, bo to naprawdę bardzo dobra siekanka, mocno nawalanka
  15. Powiem tak - w becie źle nie było, a nawet było bardzo dobrze. W tamtym czasie miałem spore problemy z połączeniem i okazało się, że dało się całkiem komfortowo grać. Podobnie było w momencie, gdy otworzono serwery specjalnie dla recenzentów. Prędzej zastanawia mnie to, jak będzie matchmaking dobierał przeciwników. Na początku będzie pewnie niezły dziki zachód, ale z czasem się to unormuje. Co do DLC - tak, też się zgadzam z tym.