Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

MotoGP 13 - są pierwsze ujęcia z rozgrywki

7 postów w tym temacie

O boże... nie dość, że odgłos jakiegoś pierdzika, to do tego model jazdy chyba z mario wzięty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra będzie bardzo realistyczna tak jak SBK Generations i za to kocham studio Milestone...
Jako motocyklista, miłośnik wyścigów MotoGP i WSBK oraz gracz gier komputerowych - uważam, że moja opinia jest bardzo wiarygodna...

Grałem w takie tytuły motocyklowe jak (MotoGP 2, MotoGP 07, MotoGP 08, SBK Generations)...

Co wyszukałem w gameplayu?

Na "+"
1) W grze występuje zjawisko przeciwskrętu (z ang. countersteering), które pojawiło się w SBK Generations (w poprzednie części SBK nie grałem także nie wiem) oraz którego zabrakło w MotoGP 08... Widać to na kamerze on board (z kokpitu)...
2) Nie widać tego na filmiku, ale zapewne studio Milestone nie zrezygnuje z realistycznych powerslide''ów, których nie było w poprzednich częściach MotoGP (były powerslide''y ale mało realistyczne) oprócz MotoGP 08 (w których już były na wysokim poziomie)..
3) Grafika --> najpiękniejsza jaką widziałem w grach motocyklowych

Z minusów to:
1) Jorge Lorenzo w gameplayu używa sprzęgła, gdy zmienia biegi w górę - czego w prawdziwych wyścigach MotoGP nie znajdziemy. Po prostu zawodnicy mają tak wyczutą przepustnicę gazu, że sprzęgło jest stratą czasu ;) Oraz w DUCATI i HONDZIE występuje tzw. skrzynia szybkiej zmiany biegów, która eliminuje praktycznie sprzęgło w większości sytuacji. Casey Stoner nawet pokusił się na torze w Austalii redukować biegi bez sprzęgło. Co mu wyszło na dobre bo wygrał wyścig :)

2) Dźwięk silnika przypominający skuter... To musi Milestone poprawić bo jednym słowem to jest "trzoda", na takie coś nie powinno sobie pozwolić profesjonalne studio

Reszta wydaje się ok, ale to się dopiero okaże gdyż trudno po 1 filmiku ocenić grę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować