Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GramTV - pierwsze 15 minut z polskiej wersji językowej Sniper: Ghost Warrior 2

28 postów w tym temacie

Panie Mariuszu, to może prowadźmy rozmowę na jednym forum ew. prywatnie :P (e-mail)? Bo tak to będziemy skakać po forach, tym bardziej, że tym drugim forum zadałem Panu kilka pytań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2013 o 15:34, TobiAlex napisał:

Panie Mariuszu, to może prowadźmy rozmowę na jednym forum ew. prywatnie :P
(e-mail)? Bo tak to będziemy skakać po forach, tym bardziej, że tym drugim forum zadałem
Panu kilka pytań.

TobiAlex, gdzie była ta dyskusja? Na GoL-u? Na Poly? Dzięki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2013 o 15:42, Janek_Izdebski napisał:

> Panie Mariuszu, to może prowadźmy rozmowę na jednym forum ew. prywatnie :P
> (e-mail)? Bo tak to będziemy skakać po forach, tym bardziej, że tym drugim forum
zadałem
> Panu kilka pytań.
TobiAlex, gdzie była ta dyskusja? Na GoL-u? Na Poly? Dzięki. :)


Na GOLu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak zdecydowałem się rozpakować pudło (wersja PC). I stąd mam pytanko:

W opakowaniu jest tylko jeden kluczyk Steam na osobnej karteczce, ale jest tam napisane, że to klucz do zawartości limitowanego DLC. Innego klucza nie ma. Czy ten klucz aktywuje podstawkę + limitowane DLC? Czy może ktoś zapomniał do mojego egzemplarza włożyć kluczyka aktywującego podstawkę? kesik93, TobiAlex wiecie może? Niestety jestem poza domem i nie mogę teraz tego sprawdzić (na tym kompie nie mam Steama). Dzięki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2013 o 14:43, mpietraszek_city napisał:

@TobiAlex - ja również pozwolę sobie skopiować odpowiedź na Twojego posta z innego forum.
;-)

Zacznimy od tego, że City Interactive nigdy nie obiecywało, że Sniper będzie grą nieliniową.
Swoboda w eksploracji terenu i realizacja celów misji nie odbiega od tego, co można znaleźć
w grach z podobnego segmentu (np. Battelfield, CoD, które są podobnie lub nawet bardziej
oskryptowane). Zapewne dla części graczy może stanowić to pewną niedogodność, dlatego
w DLC struktura rozgrywki będzie miała bardziej otwarty charakter (zarówno poruszanie
się w lokacjach, jak i wypełnianie zadań).
Przy tworzeniu najnowszego Snipera współpracowaliśmy z inżynierami Cryteka, których trudno
podejrzewać o nieumiejętność wykorzystania potencjału ich silnika graficznego. Dodatkowo
warto zauważyć, że Sniper jest jedną z pierwszych gier wyprodukowanych na bazie CryEngine
3 (gier zrobionych przez Cryteka nie liczę), więc przecieramy ścieżki i mogły się nam
zdarzyć drobne wpadki. Zapewniam jednak, że szybko zostaną poprawione. :-)
Pozdrawiam
Mariusz_Pietraszek_City

Raczej pora zainwestować w nowych programistów a nie bawienie się w pacze które i tak nic nie polepszą. Gra jest ewidentnie robiona pod konsole pod tym względem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@diablo20 - no cóż, 95% gier sprzedawanych przez City Interactive to gry konsolowe... Co do pecetów - niebawem udostępnimy dodatek pozwalający na wykorzystanie w pełni możliwości oferowanych przez DirectX 11.
Pozdrawiam
Mariusz_Pietraszek_City

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować