Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Według Cryteka `grafika ma znaczenie`

68 postów w tym temacie

Moim zdaniem, grafika ma duże znaczenie, ale nie tylko pod pojęciem silnika ale wszystkiego, na co gracz patrzy: art design, oświetlenie / szczególnie dla mnie /, cieniowanie, szczegółowość, tekstury, itp.
to grafika buduje w grach klimat a fabuła i game play tylko go dopełniają, więc dobra gra powinna mieć dopracowany KAŻDY aspekt rozgrywki - oczywiście, wiem, ze się narażam, gdyż są tu zwolennicy gier sprzed 20-stu lat ale MOIM ZDANIEM, twórcy gry w największym stopniu przemawiają do gracza poprzez to, na co On patrzy, grając w ich grę, więc - tak, oprawa audio wizualna to ok. 60% gry + dobra fabuła i game play i mamy na prawdę dobrą grę.

Dla mnie pierwszy " Crysis " to gra bardzo dobra - owszem, jest korytarzowa, jak każda inna " strzelanka ", ale przynajmniej daje graczowi wybór i pewną swobodę, nie musisz robić tego za każdym razem tak samo, możesz obierać inne strategie, inne drogi i eliminacja przeciwników zależy od Twojej inwencji - dokładnie tak samo działa ubiegłoroczny hit, czyli " Dishonored ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2013 o 17:26, lis_23 napisał:

to grafika buduje w grach klimat a fabuła i game play tylko go dopełniają

Nie do końca się z tobą zgodzę. O ile w takim np. Trine baśniowy klimat zawdzięczamy prawie w całości cudownej oprawie audiowizualnej, o tyle kulejące technologicznie Gothiki zawdzięczały atmosferę nie grafice, lecz fabule, NPCom, światu. Ale czym byłoby np. Borderlands bez komiksowej stylistyki, czy Diablo 2 bez "kamiennych" ikon zdolności i surowego interfejsu.

Dnia 14.04.2013 o 17:26, lis_23 napisał:

Dla mnie pierwszy " Crysis " to gra bardzo dobra - owszem, jest korytarzowa, jak każda
inna " strzelanka ", ale przynajmniej daje graczowi wybór i pewną swobodę

Prawda. Do momentu wprowadzenia Obcych ta gra dzięki otwartym mapom, kombinezonowi i modyfikacjom broni daje masę zabawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2013 o 18:06, Madoc napisał:

> to grafika buduje w grach klimat a fabuła i game play tylko go dopełniają
Nie do końca się z tobą zgodzę. O ile w takim np. Trine baśniowy klimat zawdzięczamy
prawie w całości cudownej oprawie audiowizualnej, o tyle kulejące technologicznie Gothiki
zawdzięczały atmosferę nie grafice, lecz fabule, NPCom, światu. Ale czym byłoby np. Borderlands
bez komiksowej stylistyki, czy Diablo 2 bez "kamiennych" ikon zdolności i surowego interfejsu.


" Gothic " to wyjątek od reguły, gdyż gra jest " technicznym koszmarem " a mimo to, ciągnie do siebie, dzięki fabule i kreacji świata - " Borderlands " też zyskuje dzięki grafice, gdyż nigdzie nie jest powiedziane, że dobra grafika to tylko grafika realistyczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szef Cryteka to jak widac idiota.

Pewnie dlatego, ze grafika taka wazna jest MineCraft ma wiecej graczy niz crysis 1,2,3 razem wzieta. I LOL, i DOTA, i cala masa innych gierek z dupowata grafika... .

Najwazniejsza jest grywalnosc ot co.


Ale coz, musi bic piane z ust bo w koncu zarabiaja na licencjonowaniu swojego silnika graficznego przede wszystkim to i oczy trzeba mydlic ludziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież te Crysisy to jedne z lepszych FPS jak dla mnie, ten nanoskafander sporo oferuje, można przejść całą lokacje bez zabijania, albo zabić wszystko po cichu, albo po prostu rzucić się jak rambo...... Wg mnie ma rację, grafika ma znaczenie ale nie aż w 60%, 40-50%, reszta to fabuła, klimat, gameplay. I Wiedźmin 2 czy Metro 2033 udowadniają to że dobra grafika przy dobrej fabule, klimacie tylo polepszają wrażenia płynące z gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować