Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Street Fightera chce zrobić także pełnoprawną kontynuację

7 postów w tym temacie

Ultra wyszło tylko dlatego, że SSFIV jest już niegrywalne. Ktoś zrobił toola, że można edytować już wszystko, hp, dmg, framy... Multi jest niegrywalne przez oszustów, powstają nieistniejące comba, a nawet ciosy. Czyżby Capcom specjalnie wynajął kogoś żeby ludzie kupili Ultra, który przyniesie update i balans, którego SSF nie dostanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Produkcja gry na konsole następnej generacji wymaga licznej załogi i sporej sumy pieniędzy." Zapomnieli, że kasa zainwestowana w nową część zwróci im się kilkukrotnie. Przecież po roku trzeba wydać wersję Super, później wzbogacić ją o Ultimate, następnie dać podtytuł Mega, a do każdego sprzedawać tonę DLC. Kura znosząca złote jajka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2013 o 13:17, Kraju napisał:

"Produkcja gry na konsole następnej generacji wymaga licznej załogi i sporej sumy pieniędzy."
Zapomnieli, że kasa zainwestowana w nową część zwróci im się kilkukrotnie. Przecież po
roku trzeba wydać wersję Super, później wzbogacić ją o Ultimate, następnie dać podtytuł
Mega, a do każdego sprzedawać tonę DLC. Kura znosząca złote jajka.

Balans nie jest taki tani, jak by się mogło wydawać. Patrz na Skullgirls i ich ostatnią kampanię na Indiegogo ( http://www.indiegogo.com/projects/keep-skullgirls-growing). Podali tam rozkład, ile kasy potrzeba na co. Sam testing i balans jednej postaci w Skullgirls kosztuje 20 tysięcy dolarów. A teraz weź pod uwagę, że w Street Fighterze masz 4 razy tyle postaci, co w Skullgirls, więc żeby zachować balans, musisz testować DUŻO dłużej i wydać więcej kasy. A teraz pomnóż to razy 5.

Nie wszystko jest takim skokiem na kasę, jak się może na początku wydawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować