Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jakie gry lubi David Cage?

44 postów w tym temacie

Jeden pisze, ze takich gier i tworcow nie chce, ze trzeba to wydzielic i w ogole, drugi wyskoczyl z hejtami i polecil znalezc sobie lepsze zajecie, w cudzyslowie oczywiscie. Obaj wyrazili swoj punkt widzenia w oparciu o swobode wyrazania mysli, jaka daje forum. Mozna probowac zwazyc argumenty, tylko -no wlasnie- jakie argumenty? Te naciagane tak bardzo, ze wlasciwie pozbawione substancji wymaganej do podjecia sensownej polemiki? Wart Pac palaca a palac Paca, szczerze mowiac dziwi mnie rozciaglosc dyskusji o czyms, co w zasadzie wzajemnie sie wyautowalo ;) Grunt, ze co do sedna jestesmy zgodni.

QTE to przerabany temat, gdyz masa ludzi tego nie znosi. Nie znosi, bo najczesciej wpieprzaja to wszedzie tam, gdzie wolelibysmy tego nie miec. Bardzo latwo po tym jezdzic, tak latwo iz ludziska nawet sie nie wysilaja, zas kazdy pojedynczy chocby absurd wymaga opaslego elaboratu do jego calkowitego obalenia. Wykorzystywanie tego jest tak samo fair jak polecenie innej gry lub zajecia :-) Nie przesadzamy z offtopem? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.10.2013 o 20:30, Martius0 napisał:

Coś czyli qte?


Nie do konca, ogolnie nie lubie QTE jesli sa w grach pokroju God of War, za to nie przeszkadzaja mi az tak w grach bardziej na fabule i historie nastawionych.
Zreszta osobiscie nie uwazam np Heavy Rain za gre z duza ich iloscia, jest to troche inne QTE niz w wiekszosci gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2013 o 18:12, kodi24 napisał:

Grunt, ze co do sedna jestesmy zgodni.


Nie jesteśmy. Ja się z Tobą kompletnie nie zgadzam (przynajmniej w kwestii tego kto ma rację: Demagol czy soundaddict) :P

Dnia 03.10.2013 o 18:12, kodi24 napisał:

QTE to przerabany temat, gdyz masa ludzi tego nie znosi. Nie znosi, bo najczesciej wpieprzaja
to wszedzie tam, gdzie wolelibysmy tego nie miec. Bardzo latwo po tym jezdzic, tak latwo
iz ludziska nawet sie nie wysilaja, zas kazdy pojedynczy chocby absurd wymaga opaslego
elaboratu do jego calkowitego obalenia. Wykorzystywanie tego jest tak samo fair jak polecenie
innej gry lub zajecia :-)


Heavy Rain był bardzo ciekawie rozwiązany. Duża część gry opierała się na QTE, jednak trzeba też pamiętać, że nie brakowało sekwencji "chodzonych". Proporcje między tymi etapami były na tyle dobre, że nigdy nie poczułem znużenia, grając w Heavy Rain.
Kiedy przyszło do wciskania odpowiednich klawiszy, działało to bardzo płynnie i intuicyjnie. Otwarcie drzwi - ruch gałką w dół i bok. Ciche otwarcie - delikatne poruszenie gałką. Popchnięcie czegoś ciężkiego - machnięcie padem. Na mnie wpływało to na tyle mocno, że wiele razy zdarzyło mi się zapomnieć o "realu" i wsiąknąć do gry na tyle, że etapy pościgu/walki przeżywałem chyba bardziej od samych postaci :D

Dnia 03.10.2013 o 18:12, kodi24 napisał:

Nie przesadzamy z offtopem? ;)


Chyba nie. W końcu przewijają się tu wątki Heavy Rain i QTE.
Choć lepiej uważać. W regulaminie jest napisane, że Wielki Brat może dać bana bez podania przyczyny. Służby na miarę CIA :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprzez sedno rozumiem fakty, nie wynurzenia forumowych cwaniaczków, a z rozmowy wywnioskowałem, że co do faktów właśnie się zgodziliśmy. Reszty już nie wałkuję, bo to strata czasu;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować