• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Mauden

Problem z... Might and Magic VIII ( w skrócie 8 ;)

Pytanie

Mam problem z grą Might and Magic VIII. Swego czasu mi działała. Teraz postanowiłem w nią ponownie pograć. Ku mojemu zdziwieniu, po bezproblemowej instalacji gry, gdy próbuje ją włączyć, pojawia się szary ekran i wyskakuje komunikat znany pewnie każdemu (taki, że aplikacja wykonała nieprawidłową operację i zostanie zamknięta).

Konfiguracja mojego kompa:
- AMD Athlon XP 2200+
- 768 MB DDR RAM
- GeForce 6600 GT 128 MB
- Windows XP

P.S: Czy możliwe żeby ta gra nie działała pod Ikspekiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 23.06.2006 o 19:40, Arclight napisał:

Owszem VII jak i VIII część mają problemy z działaniem na Ikspe.


A można te problemy jakoś rozwiązać ;) ? Nie instalując Windowsa 98 oczywiście :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 23.06.2006 o 19:41, Mauden napisał:

A można te problemy jakoś rozwiązać ;) ? Nie instalując Windowsa 98 oczywiście :D


Gdzieś widziałem stronkę z rozwiązaniem, ale nie mogę jej znaleźć :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie nawet w trybie zgodności "ósemka" odstawiała różne numery. A to wszystko poza grą (3D) zamieniało się w tapetę pulpitu - łącznie z ikonami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Uruchom w trybie zgodności z systemem 98 is próbuj wyłączyć wszystkie aplikacje działające w tle.

1. Kliknij "Start" na pasku zadań
2. Wybierz "Uruchom"
3. W oknie uruchom wpisz "msconfig" (bez cudzysłowów)
4. W narzędziu konfiguracyjnym wybierz "Uruchamianie selektywne" i odznacz:
Przetwarzaj plik system.ini
Przetwarzaj plik win.ini
Załaduj elementy startowe

5, Przejdź do zakładki "Usługi"
6. W zakładce usługi zaznacz "Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft" i wyłączyć wszystkie pozostałe usługi.
7. Zatwierdź zmiany i ponownie uruchom komputer

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz powrócić do uruchamiania normalnego (powtarzając powyższą procedurę).

Nie gwarantuje ze to pomoze w 100% Postaram się w poniedziłek napisać czy jest jakieś inne wyjście... wybaczcie ale pora po kozystać z weekendu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować