Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Stardock prezentuje możliwości Nitrous - nowego, 64-bitowego silnika dla gier strategicznych

10 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Podczas CES zaprezentowano nowy silnik zwany Nitrous, stworzony od zera przez grupę projektantów ze studia Oxide. Na demie pokazano walkę między dwoma batalionami statków kosmicznych, renderowaną w czasie rzeczywistym.

Przeczytaj cały tekst "Stardock prezentuje możliwości Nitrous - nowego, 64-bitowego silnika dla gier strategicznych" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogli by pokazać coś nowego w sprawie kolejnej Galactic Civilization. Bo na razie to się chwalą silnikiem do strategii, a sami robią na nim inną grę (znaczy Stardock robi inną).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2014 o 20:21, Undertaker napisał:

Wszystko pięknie, szkoda tylko, że już coraz mniej gier strategicznych. ;)


A te co wychodzą po za małymi wyjątkami to buble w które nawet 1 euro by nie warto było inwestować, ale jak ludziom się co raz mniej chce myśleć w grach ( a strategie tego wymagają) to i gier mniej z tego rodzaju, za parę lat dostaniemy strategie (o ile takowa wyjdzie) w której komputer za nas będzie tak steował wojskami że wygramy bitwe bez udziału własnego, chore ale prawdziwe ;/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2014 o 20:51, Eternal101 napisał:

ale jak ludziom się co raz mniej chce myśleć w grach ( a strategie tego wymagają)
to i gier mniej z tego rodzaju, za parę lat dostaniemy strategie (o ile takowa wyjdzie)
w której komputer za nas będzie tak steował wojskami że wygramy bitwe bez udziału własnego,
chore ale prawdziwe ;/.


R.U.S.E. w misjach obronnych było blisko tego. Odpowiednie ustawienie i praktycznie się grę oglądało tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezusie, pokazywać możliwości silnika na obrazkach w rozdzielczości 600x300... serio Gram, nie było innych obrazków, ciut większych? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

64-bitowy silnik! Ja pierdziele! Ale technologia! Niebywałe!

A tak szczerze... To średniemu programiście, przekompilowanie silnika pod x64 zajmuje jakiś miesiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2014 o 21:14, Bambusek napisał:

R.U.S.E. w misjach obronnych było blisko tego. Odpowiednie ustawienie i praktycznie się
grę oglądało tylko.


Nie grałem w to ale fajnie wiedzieć ;d, nie no pro gra taki film wołający czasami do gracza by włożył swój minimalny wkład xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować