Zaloguj się, aby obserwować  
Muradin

Titanfall - Temat Ogólny

182 postów w tym temacie

Dnia 28.04.2014 o 20:40, Malevyn napisał:

oprocz multi jest jakis singiel ?

Nie ma. Gra jest tylko multiplayerowa.

Dnia 28.04.2014 o 20:40, Malevyn napisał:

jakie do tej pory wyszly dlc i jakie sa w drodze ?

Dodatkowe tryby za darmo w patchach. Map-packi za $10/pack lub $25 za season pass (3 packi). Pierwszy w maju: http://kotaku.com/titanfall-expedition-map-pack-coming-in-may-1562619691

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ktora opcja graficzna jest odpowiedzialna za dymy, opary, kurze itd. ? podczas wykonywania tutoriala tam gdzie bylo duzo dymu moj framerate dosc mocno spadal w dol, wiec chcialbym tego uniknac w multi.

swoja droga przyznam sie ze troche mnie to zaskoczylo ze taka gra potrafi nadwyrezyc mojego piecka podczas gdy bf3 hula na max detalach bez zadnego spadku klatek a jest nieporownywalnie ladniejsza pod wzgledem grafiki.

parametry sprzetu:

CPU: i5 3470
ram: 8gb (2x4) adata 2000mhz
GPU: geforce asus gtx 660
OS: win 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2014 o 09:07, Sipso napisał:

i5 3570, radeon 7970, 8gb ramu.
Działa jak natura chciała.
Sterowniki masz aktualne w ogóle?

zawsze to pytanie.. tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj screena swoich ustawień graficznych, jeśli możesz.

A to pytanie pada zawsze bo i profesjonalistom zdarza się zapomnieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam komputer nie tak za wiele szybszy od Twojego i u mnie Titanfall działa w pełnych detalach plus tekstury na Ultra w stałych 60 klatkach na sekundę i ani na chwilę podczas testu nie spadł poniżej. To zbyt stary silnik i zbyt brzydka gra byś miał z nią jakiekolwiek problemy na Core i5 oraz GTX 660. Dżinks musi być w jakimś innym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2014 o 16:03, Sipso napisał:

Daj screena swoich ustawień graficznych, jeśli możesz.

A to pytanie pada zawsze bo i profesjonalistom zdarza się zapomnieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2014 o 16:03, Sipso napisał:

Daj screena swoich ustawień graficznych, jeśli możesz.

A to pytanie pada zawsze bo i profesjonalistom zdarza się zapomnieć...

20140430210925

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2014 o 21:10, Malevyn napisał:

tez masz takie ustawienia ?


Ścinek nie ma, fpsów nie liczę, już nie muszę. Ogarnij stery, nie tylko grafiki. Może w ustawieniach karty graficznej namieszałeś?

20140430235134

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2014 o 20:18, Agntx napisał:

Ja mam komputer nie tak za wiele szybszy od Twojego i u mnie Titanfall działa w pełnych
detalach plus tekstury na Ultra w stałych 60 klatkach na sekundę i ani na chwilę podczas
testu nie spadł poniżej. To zbyt stary silnik i zbyt brzydka gra byś miał z nią jakiekolwiek
problemy na Core i5 oraz GTX 660. Dżinks musi być w jakimś innym miejscu.


Mi na i5 i GTX 660 przy wysokich ustawieniach zacina, np dołączam minute pózniej do gry, przy ładowaniu zacina strasznie, w grze też. Geforce experience ustawia TF na WYSOKIE, ale musze zmniejszyć do średnich, żeby grało sięw miare....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie oboje, czy po zwiększeniu kompresji dźwięku (czy jak się nazywała ta opcja) ścinki odejdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 17:03, ww3pl napisał:

Sprawdźcie oboje, czy po zwiększeniu kompresji dźwięku (czy jak się nazywała ta opcja)
ścinki odejdą.


tyle ze to nie sa scinki, a zwyczajne fps dropy gdzie sa obloki, a jest ich sporo na mapkach multi w tej grze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy ilosc gier zainstalowanych na komputerze moze miec wplyw na wydajnosc procesora ? bo w tej chwili mam 560gb gier na dysku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 23:51, Malevyn napisał:

czy ilosc gier zainstalowanych na komputerze moze miec wplyw na wydajnosc procesora ?
bo w tej chwili mam 560gb gier na dysku


Raczej nie. To głównie obciążasz dysk w ten sposób poprzez choćby automatyczne indeksowanie i porządkowanie danych poprzez system, gdy nie ruszasz myszki przez jakiś czas. Warto defragmentować taką kupę danych co jakiś czas mimo wszystko, bo mi na przykład i tak Windows 8.1 robi syfek na twardzielach i potrafi w miesiąc utworzyć fragmentację na poziomie 15% przy wielkości partycji 60GB.
Ja zrobiłem to trochę z głową - otóż mam dwa dyski i na jednym jest system, a na drugim gry. Więc jak sobie Windows coś tam porządkuje czy wczytuje to gra nie zatnie się. I vice versa. Właściwie do tej pory tylko przy Call of Duty Ghosts zauważyłem ściny podczas ładowania ale to jest bug bo ludzie też tak mają niezależnie od konfiguracji - a dodam, że ten bug ścina gdy misja już się wczytała tylko filmik leci dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 17:03, ww3pl napisał:

Sprawdźcie oboje, czy po zwiększeniu kompresji dźwięku (czy jak się nazywała ta opcja)
ścinki odejdą.


wracajac do tej kompresji dzwieku. ktora w koncu opcja daje najmniejsze obciazenie procka, bo nie do konca jest to jasno opisane.

niska - duzo dzwiekow naraz (domyslna)
czy wysoka - malo dzwiekow naraz ?

edit: zeby nie bylo, sprawdzalem obydwa i jest wlasciwie bez roznicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować