Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z Lords of the Fallen - zaglądamy na Twitch i YouTube

10 postów w tym temacie

"System walki i ogólne założenia rozgrywki w Lords of the Fallen bazują na Dark Souls, więc nic dziwnego, że zagorzali sympatycy produkcji From Software zainteresowali się grą od CI Games i Deck 13."

Kocham to zdanie w sytuacji, gdy wcześniej przez dwa dni udowadnialiście, że LotF nie jest klonem Dark Souls.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej byscie pokaazali jak ta gra rozczarowuje youtuberów albo graczy ze steama. Na ng+ wieje nuda i nie ma po co tej gry dwa czy trzy razy przechodzic (praktycznie nie ma dodatkowych itemow, przeciwnicy sa nawet łatwiejsi niz wczesniej, szczegolnie jak sie gra wojownikiem). nie da sie ukryc ze w Polsce LOTF dostalo zawyzone oceny. Dla mnie to jest 6,5/10. Rozgrywka szybko sie nudzi po przejsciu wszystkich lokacji, jest niezbalansowana. Przeciwnicy na poziomie mobu powtarzaja sie przez wszystkie etapy gry (coz za kreatywne rozwiazanie!), a do tego ich roznorodnosc nie jest zbyt duza. Walki z bosami nie sa trudne tylko niepotrzebnie przeciagniete bo oparte na schematach dla noobów (unik, walniecie, unik, walniecie, i tak w kolko). Warstwa fabularna ze slabym voiceactingiem i animacjami rodem z gierek klasy B bez synchronizacji niewiele wnosi, nie wciaga, nie buduje napiecia itd. trudno sie identyfikowac z glownym bohaterem bo jest plaski jak blat stolu (jesli brak jest opcji konfiguracji wlasnej postaci to trzeba to inaczej zrekompensowac). Crafting smiechu warty (kilka run z ktorych wiekszosc i tak jest malo przydatna bo bronie sa OP - patrz "My Axe" ktory znajduje sie na poczatku gry i przechodzi ją z nim do konca). Juz w pierwszym diablo byl bardziej zaawansowany "crafting" (a kiedy to bylo?) Magia jest strasznie uproszczona, znowu w porownaniu do Diablo to porazka. Liczba bugów, problemów z optymalizacja itp w LOTF wola o pomste do nieba. czy ta gra byla w ogole testowana?!

link dla tych co sie podniecają dostepem do ng+:
http://www.youtube.com/watch?v=aeEwBjWVZV8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@rpgus
Trochę cię poniosło, grałeś w ogóle w tę grę? NG+ wcale nie jest nudne, za pierwszym podejściem ominąłem dużo lokacji i jeszcze więcej itemów, po które wróciłem przy NG+. Prosto też nie jest, no chyba że najpierw dopakujesz swoją postać do maxa i do tego grasz wojownikiem.
Dla mnie gra zasługuje na mocne 8:)


Youtuber którego film wrzuciłeś chwali Lordsy w innym filmiku (Final Thoughts: Lords of the Fallen https://www.youtube.com/watch?v=dSV5s2Eh0GU&list=UUGhs9S33RAeT5DEuKTO4Oew)
"cool unique and fun experience" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gierka fajna, szkoda tylko, że optymalizacja leży i kwiczy; na laptopie Lenovo G710 bez problemów uruchomiłem Dark Souls 2 na wysokich detalach i chodzi bez zarzutu. Niestety tego samego nie mogę powiedzieć o Lord of the Fallen z ustawieniami zredukowanym do całkowitego minimum; nie dość, że wygląda o wiele gorzej aniżeli Dark Souls 2 to częste spadki animacji w dużym stopniu odbierają ochotę na dalszą grę. Ciekawe jest to, że występują niezależnie od tego czy walczy się z jednym czy wieloma wrogami oraz od tego czy akcja toczy się na powierzchni czy w ciasnych korytarzach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie ma co narzekać. Przecież to dobry kawałek RPG. Fakt, nie pozbawiony błędów. Ale ciągle pracują nad udoskonaleniem gry, tym bardziej że nie każą nam czekać w nieskończoność. Każdy ma swoje odczucia w stosunku do Lordów. A opinie ludzi którzy się na tym znają, coś znaczą. Oglądałam kilka z tych pokazów, skoro to są tacy spece od DS, to nie dziwie się, że uznali że czasem bywa nudno. W końcu Lordy miały być alternatywą, więc grą troszkę łatwiejszą . I oceny na poziomie 8/10 jak najbardziej zasłużone, moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować