Zaloguj się, aby obserwować  
Kubeczek77

Titan Quest - Temat ogólny

13255 postów w tym temacie

Dnia 10.12.2008 o 18:36, Calci napisał:

Ja teraz poddam ocenie tą postać i pytanie w co dodać resztę pkt.


Moim zdaniem warto by wpakowac punkty w zycie, (zycia nigdy za wiele), ale niech ktos jeszcze sie dopowie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.12.2008 o 16:09, Zakrzysiunio napisał:

włożyć
> heraklesa ,albo jak ci nie pasuje to znaleźć lepszą zbroje.Znaleźć jakieś dużo lesze

> bronie(folg według mnie jest cienki).Można znaleźć jakiś amulecik z siłą bądź obrażeniami

> i włożyć ząb drapierzcy i przede wszystkim bardzo podwyższyć siłę gdzieś tak do
tysiąca
> ,a najlepiej jeszcze dalej.Mówiłem o homadosie ,albo innej zbroji to jeszcze bardziej

> ważne skoro masz taką mała obronę.

heh ;D ale te premie do kłutych są tragicznie niskie! znacznie lepiej jest włożyć achillesa-
doda szybkość ataku i obrażenia (inkarnacja +25% damage-a), więc jest znacznie lepszy
a codo zbroi to ucieleśnienie heraklesa (lub odpowiednik z łatwego, zależy gdzie jesteś),
więc się zgadzam...

Folg wcale ie jest cienki, chyba, że ty masz cienką wersję tego greena- wtedy tak...
amulecik albo jakiś wybitnie dobry green (wtedy z zębem drapieżcy będzie dobry), albo
prościej- naszyjnik nieśmiertelnej furii, od +51% do +70% od obrażeń...
i co z tego, że odporności jeszcze bardziej spadną? ale za to uzupełnisz to damage, i
tak masz cienkie odporności, to lepiej chociaz miec ten damage i szybkość z homadosa...
przynajmniej ja tak uważam...



To jakie na tym pozomie powinienem miec srednie obrazenia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Otóż niedawno otrzymałem grę TQ wraz z dodatkiem. Gram magiem, wybrałem mistrzostwo burzy tak więc chciałbym się Was zapytać w jakie skille mam pakować punkty, aby obrażenia były dosyć spore. I chciałbym się jeszcze dowiedzieć jakie jest najlepiej wybrać drugie mistrzostwo, aby zwiększyć hp oraz obronę, czyli zbroję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zręczność i siła na wymagania przedmiotów. skille - ktoś ci zaraz zarzuci pewnie jakimś buildem czy coś ale ode mnie: rozwiń na maksa odłamek lodu + ulepszenia, burzową chmurę tak samo, ognika burzy a raczej jego modyfikację, to tyle na razie ci starczy. Zbroja - obrona, ale wtedy wyjdzie ci klasa hybrydowa która jest trudna do zrobienia dla początkującego, poza tym obrona jest nastawiona na tarczę, a tarcza z kosturem nie gra jak wszyscy wiedzą. Za to jeśli weźmiesz naturę - HP będziesz miał dużo, klasa stricte magiczna. jak wybierzesz drugie mistrzostwo i nie władujesz w niego skilli to zawsze możesz cofnąć więc radzę wziąć wszystkie po kolei i zobaczyć co dobrego w każdym a później cofnąć. W ten sposób zobaczysz które najbardziej ci odpowiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2008 o 22:09, harnas14 napisał:

Witam. Otóż niedawno otrzymałem grę TQ wraz z dodatkiem. Gram magiem, wybrałem mistrzostwo
burzy tak więc chciałbym się Was zapytać w jakie skille mam pakować punkty, aby obrażenia
były dosyć spore. I chciałbym się jeszcze dowiedzieć jakie jest najlepiej wybrać drugie
mistrzostwo, aby zwiększyć hp oraz obronę, czyli zbroję.


Jeśli grasz władcą burz to dobrym mistrzostwem będzie duch. Dzięki temu nieumarli nie będą dla ciebie przeszkodą, nauczysz się wyzwalać prawdziwą moc swojego kostura oraz wiele innych rzeczy.

Jeśli ci zależy na dużych obrażeniach to do burzy weź ziemię. Dmg będzie duży ale elementalista to ogólnie słaba postać i ciężko będzie dla niego znaleść odpowiedni kostur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2008 o 22:14, jacoop napisał:

jaki dobrac setup dla nadzorcy ? dodam, ze gram na classic TQ, bez IT. prosilbym tez
o jakis spis ubergreenow z podzialem na classic i it.
jak narazie mam ~550 sily, ~500 zrecznosci i okolo 3 tysiecy zycia. nie wiem tez na co
mam patrzec dobierajac setup - obrazenia zwykle i klute, zycie, obrona, boost do umiejetnosci,
szybkosc ataku.
jesli ktos bylby tak laskawy to prosze o podanie setupu, ale bez przedmiotow z IT. nie
gram z dodatkiem.

ponawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może set aleksandra? Z tego co wiem to jest tam kompletna zbroja razem z włócznią i tarczą więc myślę że dla twojego nadzorcy się świetnie nada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2008 o 17:52, kreciuch napisał:

może set aleksandra? Z tego co wiem to jest tam kompletna zbroja razem z włócznią i tarczą
więc myślę że dla twojego nadzorcy się świetnie nada

nadaje sie jedynie zbroja - boost do sily, umiejetnosci, szansa na unikniecie ataku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2008 o 19:47, jacoop napisał:

> może set aleksandra? Z tego co wiem to jest tam kompletna zbroja razem z włócznią
i tarczą
> więc myślę że dla twojego nadzorcy się świetnie nada
nadaje sie jedynie zbroja - boost do sily, umiejetnosci, szansa na unikniecie ataku.


to może włócznia Ostatnia Łaska Kwan Yina zamiast włóczni aleksandra?
http://titanquest.gram.pl/l_item.php?item=wlocznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.12.2008 o 10:46, Moczar napisał:

W co włożyć te punkty umiejętności???

Nie wiem czy masz tą umiejętoniość ,bo na screenie wogóle tej umiejętności nie ma ,ale jeżeli nie masz to właduj punkty w sztandar bitewny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.12.2008 o 10:46, Moczar napisał:

W co włożyć te punkty umiejętności???


w mistrzostwie ziemi kup na maxa zaklęcie ziemi oraz siarka. Zwiększy ci to twój dmg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.12.2008 o 14:08, Piterixos napisał:

Ja zrezygnowałbym z odświeżenia i zmniejszył poziom natury na 24.Punkty pozyskane w ten sposób władowałbym w róg przodków ,a reszte władował w instynkt przetrwania(czy jak to się tam nazywa).Reszta według mnie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.12.2008 o 15:11, kiko14 napisał:

Ja zrezygnowałbym z odświeżenia i zmniejszył poziom natury na 24.Punkty pozyskane w ten
sposób władowałbym w róg przodków ,a reszte władował w instynkt przetrwania(czy jak to
się tam nazywa).Reszta według mnie jest ok.


nie wiem czy wiesz, ale Róg przodków jest umiejętnością nadzwyczaj tandetną, i zdecydowanie nie opłaca się marnowac na niego 16 pkt-ów umiejętności. na kilkanaście sekund przyzywać kilku średnich wojaków? bez żartów... A natura powinna być rozwinięta na maxa, bo wtedy będzie miał więcej zdrowia, które skumuluje się z sercem dębu. ja zawsze robię dzrewka na maxa, bo ulepszają one staty porządnie...

odświeżanie jest w buildzie z powodu, że chce on bardzo częśto stawiać sztandary bitewne, i może mu się przydać.
a instynkt przetrwania nie jest tak ważny, szczególnie w momencie, gdy jest odświerzanie- wtedy będą się one regenerowały i będzie cały czas w miejsce starych przyzywać nowe.
chociaż może to odśewieżanie mogłoby miec troszkę punktów, ale taki był jego pomysł, i tak zostało

P.S: Build tworzony był w konsultacji ze mną, więc będę go zażarcie bronił ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zrobiłem źle postać i przyznam się do tego z biciem czy bez.
Mam Druida z mieczem na 17 poziomie i nie mogę pokonać Telkina w Knossos.
Tutaj macie screena mojej postaci.

Screen z przed 20 minut, a zdążyłem dobić już 17 :)

20081212170750

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.12.2008 o 17:10, Scizoryk napisał:

Pewnie zrobiłem źle postać i przyznam się do tego z biciem czy bez.
Mam Druida z mieczem na 17 poziomie i nie mogę pokonać Telkina w Knossos.
Tutaj macie screena mojej postaci.

Screen z przed 20 minut, a zdążyłem dobić już 17 :)



Moim zdaniem druid na miecz to totalna pomyłka. Druid to klasa stricte magiczna czyli nadajaca się jedynie na kostur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.12.2008 o 15:22, Zakrzysiunio napisał:


> Ja zrezygnowałbym z odświeżenia i zmniejszył poziom natury na 24.Punkty pozyskane
w ten
> sposób władowałbym w róg przodków ,a reszte władował w instynkt przetrwania(czy
jak to
> się tam nazywa).Reszta według mnie jest ok.

nie wiem czy wiesz, ale Róg przodków jest umiejętnością nadzwyczaj tandetną, i zdecydowanie
nie opłaca się marnowac na niego 16 pkt-ów umiejętności. na kilkanaście sekund przyzywać
kilku średnich wojaków? bez żartów... A natura powinna być rozwinięta na maxa, bo wtedy
będzie miał więcej zdrowia, które skumuluje się z sercem dębu. ja zawsze robię dzrewka
na maxa, bo ulepszają one staty porządnie...

odświeżanie jest w buildzie z powodu, że chce on bardzo częśto stawiać sztandary bitewne,
i może mu się przydać.
a instynkt przetrwania nie jest tak ważny, szczególnie w momencie, gdy jest odświerzanie-
wtedy będą się one regenerowały i będzie cały czas w miejsce starych przyzywać nowe.
chociaż może to odśewieżanie mogłoby miec troszkę punktów, ale taki był jego pomysł,
i tak zostało

P.S: Build tworzony był w konsultacji ze mną, więc będę go zażarcie bronił ;D

Według mnie róg przodków jest bardzo dobry ,ale każdy może woleć co innego więc nie będę się kłócił.Ja mówie ,żeby zmniejszył poziom natury na 24 ,bo te punkty włożyłby w róg przodków ,a jak nie to tak, niech będzie max natura.(z tym instynktem przetrwania faktycznie źle napisałem).Co do sztandaru i jego odświeżania to przecież on się tak długo nie ładuje ,i chyba nie będzie go używał na każdą grupkę potworków.Gdybym ja pomagał w budowie bulidu to też bym go zażarcie bronił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować