Zaloguj się, aby obserwować  
Kubeczek77

Titan Quest - Temat ogólny

13255 postów w tym temacie

Prawdopodobieństwo że kajdany wylecą jest kilkakrotnie większe u bossów niż u zwykłych przeciwników. Chociaż są takie przypadki ze parę godzin farmiło sie grogony i lotują same śmieci a potem idziemy dalej i od razu dostajemy kajdanki o_O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2009 o 21:34, kreciuch napisał:

Prawdopodobieństwo że kajdany wylecą jest kilkakrotnie większe u bossów niż u zwykłych
przeciwników. Chociaż są takie przypadki ze parę godzin farmiło sie grogony i lotują
same śmieci a potem idziemy dalej i od razu dostajemy kajdanki o_O


prawda. wzrasta z kilku dziesieciotysiecznych procenta na kilka tysiecznych...
nie łudźmy się- zdobycie dobrych kajdan graniczy z cudem nawet na xmaxie czy achillu, można tak biegać i biegać za dobrą wersją, a bardzo możłiwe, że i tak nie wypadnie nic sensownego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dnia 19.01.2009 o 22:10, Zakrzysiunio napisał:

prawda. wzrasta z kilku dziesieciotysiecznych procenta na kilka tysiecznych...
nie łudźmy się- zdobycie dobrych kajdan graniczy z cudem nawet na xmaxie czy achillu,
można tak biegać i biegać za dobrą wersją, a bardzo możłiwe, że i tak nie wypadnie nic
sensownego...


Z drugie jstrony w tym czasie zbierasz exp, relikwie i moga wypaść inne ciekawe rzeczy. Nie jest to czas stracony :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2009 o 21:09, Zakrzysiunio napisał:

> Po 2 dniach poszukiwań znalazłem kajdany zaklinacza kamienia ,ale nie wiem czy iść
dalej
> czy poszukać lepszych?Bo te są troche słabe ,ale najważniejsze bonusy mają.Screen
się
> nie chce załadować to podam właściwości przedmiotu tak. 350 zbroi 26%
odporności
> na żywioły +56 zdolności do obrony +3 do wszystkich umiejętności

ja radziłbym poszukać jeszcze... ale za dobrymi trzeba się nalatać, ho ho... ale jak
wiadomo- warto... a gdzie za nimi biegasz? bo ja zawsze w parnasie na bossów, a potem
w podziemiach partenonu w atenach- tam dropi najwięcej... no i może jeszcze w labiryncie
w knossos...

Latam po parnasie na 3 gorgony i potem do tamtej jaskini i tylko tam.(wypadły mi właśnie z którejś z 3 królowych).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2009 o 10:37, kiko14 napisał:

Latam po parnasie na 3 gorgony i potem do tamtej jaskini i tylko tam.(wypadły mi właśnie
z którejś z 3 królowych).


to radzę zdecydowanie wybrać się do aten... ja jak biegałem nabić 63 (ale nie dam głowy, czy to nie było już na zbieranie 64...) to zawsze "przy okazji" zahaczałem o gorgony (a nuż coś dropnie^^), najpierw teleport do parnasu, szybki bieg bez zabijania stworów aż do gorgon bossów, tam przed drzwiami wybijałem to, co nadal sie za mną wlokło, potem rozwalałem gorgony, szedłem dalej aż do wyjścia z jaskini, a następnie tp do aten, tam do podziemi partenonu, i aż do gościa który miał nas zawieść do knossos... wtedy tych gorgon po drodze było sporo, szczególnie na modach, ale i tak szansa na to, że dropną kajdany była nikła :(


shirikendahs: jak na expa i relikwie to wolę polatac od aten, przez całe pole bitwy aż do hydry- wtedy dopiero exp leci, ho ho! jak dla mnie to najlepsze takie miejsce w Grecji!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakrzysiunio

Parę razy wspominałeś coś o achillu. Sugeruje się że to musi być jakiś mod. Możesz uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć co zmienia w grze to może też się skuszę na niego^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2009 o 14:27, kreciuch napisał:

Zakrzysiunio

Parę razy wspominałeś coś o achillu. Sugeruje się że to musi być jakiś mod. Możesz uchylić
rąbka tajemnicy i powiedzieć co zmienia w grze to może też się skuszę na niego^^


achill to taki trudniejszy xmax- więcej potworów niz na "iksie", a także duzo więcej bohaterów- na każdym kroku można spotkac przeciwnika z charakterystyczną "gwiazdką", a bardzo często nawet niejednego w grupie...
bossowie są chyba wzmocnieni, a ich liczbę powiększono (o ile się nie mylę) 3 razy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2009 o 16:40, kreciuch napisał:

Zakrzysiunio

taki mod to chyba jest idealny do szukania MI czyli coś dla mnie:] dzięki za info


aha, i jeszcze jedno- dowiedziałem się właśnie, ze bossowie chyba nie są x3, a w liczbie normalnej :(
przepraszam za nieumyślne wprowadzenie w błąd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2009 o 16:44, Zakrzysiunio napisał:

aha, i jeszcze jedno- dowiedziałem się właśnie, ze bossowie chyba nie są x3, a w liczbie
normalnej :(
przepraszam za nieumyślne wprowadzenie w błąd...


Ale na xmaxie jest 3 bossów co jest wspaniałym pomysłem na kursy do tyfona i do telkinów (mamy wtedy 3 kule :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2009 o 17:05, shirikendahs napisał:

Ale na xmaxie jest 3 bossów co jest wspaniałym pomysłem na kursy do tyfona i do telkinów
(mamy wtedy 3 kule :D )


ehh... to wiemy... ale mówiliśmy o achillu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja się jeszcze zapytam o jedną rzecz która dzisiaj mi się nasunęła a mianowicie o ile można zwiększyć maksymalny poziom dowolnego skilla? Podam przykład bo tak to pewnie ciężko zrozumieć. Aura śmiertelnego chłodu - jej poziom maksymalny to 6. Teraz używająć ekwipunku dającego +n do wszystkich skilli można aurę miec na poziomie ponad maksymalnym czyli ponad 6. I tu moje pytanie o ile maksymalnie da się tak zwiększyć skilla? Gdzieś czytałem że podobno tylko o 4.

No więc wie ktoś jak to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2009 o 19:26, kreciuch napisał:

To ja się jeszcze zapytam o jedną rzecz która dzisiaj mi się nasunęła a mianowicie o
ile można zwiększyć maksymalny poziom dowolnego skilla? Podam przykład bo tak to pewnie
ciężko zrozumieć. Aura śmiertelnego chłodu - jej poziom maksymalny to 6. Teraz używająć
ekwipunku dającego +n do wszystkich skilli można aurę miec na poziomie ponad maksymalnym
czyli ponad 6. I tu moje pytanie o ile maksymalnie da się tak zwiększyć skilla? Gdzieś
czytałem że podobno tylko o 4.

No więc wie ktoś jak to jest?


Maksymalnie o 4 ale możesz dać np. po 5 i teraz od wszystkich skilli odjąć po jednym punkcie i wszystkie masz wymaksowane i jeszcze zostaja ci punkty na nowe umiejetności :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2009 o 19:29, shirikendahs napisał:

> To ja się jeszcze zapytam o jedną rzecz która dzisiaj mi się nasunęła a mianowicie
o
> ile można zwiększyć maksymalny poziom dowolnego skilla? Podam przykład bo tak to
pewnie
> ciężko zrozumieć. Aura śmiertelnego chłodu - jej poziom maksymalny to 6. Teraz używająć

> ekwipunku dającego +n do wszystkich skilli można aurę miec na poziomie ponad maksymalnym

> czyli ponad 6. I tu moje pytanie o ile maksymalnie da się tak zwiększyć skilla?
Gdzieś
> czytałem że podobno tylko o 4.
>
> No więc wie ktoś jak to jest?
>

Maksymalnie o 4 ale możesz dać np. po 5 i teraz od wszystkich skilli odjąć po jednym
punkcie i wszystkie masz wymaksowane i jeszcze zostaja ci punkty na nowe umiejetności
:D

Tak ,ale przecież lepiej jest mieć np. zabójcze uderzenie na 16 niż na 12 i mieć punkty na jakieś badziewne umiejętności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dnia 20.01.2009 o 19:31, kiko14 napisał:

Tak ,ale przecież lepiej jest mieć np. zabójcze uderzenie na 16 niż na 12 i mieć punkty
na jakieś badziewne umiejętności.


Nie zrozumiałeś mnie. Załóżmy że masz +5 do wszystkich umiejetności. To w tych umiejetnościach gdzie masz np 12/12 mozesz mieć maksymalnie 16/12 czyli 1 punkt ci sie marnuje, wtedy mozesz go odjąć i jak odejmiesz tak od każdej to już masz sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2009 o 17:43, Calci napisał:

Skoro juz o modach mowa to jak się nimi obsłużyć. Swoją mapę trzeba zrobić i dopiero
tam je wrzucić?


Odpowie ktoś? A najlepiej niech mi ktoś to na gg łopatologicznie wytłumaczy ;P mój nr: 7576447
Dzięki titaniomaniacy ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2009 o 20:19, Calci napisał:

> Skoro juz o modach mowa to jak się nimi obsłużyć. Swoją mapę trzeba zrobić i dopiero

> tam je wrzucić?

Odpowie ktoś? A najlepiej niech mi ktoś to na gg łopatologicznie wytłumaczy ;P mój nr:
7576447
Dzięki titaniomaniacy ;D



Modu juz sa odpowiednio spreparowane... Albo odpalasz przez TQ Defillera, albo jako wlasna gre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

żeby mody wrzucić to trzeba najpierw użyć kreatora modów. W nim ustawić folder CustomMmps do którego wrzucamy mody. Potem dopiero dajemy na grę własną i heja:)

P.S. to było tak powiedziane w dużym skrócie. Jutro znajde czas to napisze instrukcję krok po kroku jak tego dokonać bo dzisiaj mi się nie chce;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować