PirO_17

Problemy z komputerem (temat ogólny)

39381 postów w tym temacie

DJ Danielus łoj tu to jest problem bo jak sprawdzałam w lato temperaturę GPU to o ILE są to poprawne dane to było koło 60 stopni :/ i myślę,że to wina dziadowskiej obudowy z zasilaczem ok.230 W( w załączniku ) ,którą za niedługo wymieniam na Tracer Xeno z zasilaczem 450 W.Mam nadzieje ,że będzie pasować.

20070915190325

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2007 o 19:06, DJ Danielus napisał:

Hmm...
60 stopni to wcale nie tak znowu dużo jak dla karty graficznej, aczkolwiek może to być to lub
wina słabego zasilacza.


sorry pomylka 70 stopni teraz mam 60 C :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...Wole sama nie odkręcać kompa ,bo nie znam się na tym co gdzie jest przy okazji znajomego kiedyś poproszę żeby mi pomógł.Z tego co wiem na obudowie nie ma dziurek żadnych tylko jeden mały wentylatorek z tyłu.A na dodatek obudowa kopie jak jest włączony komputer :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2007 o 19:14, Kathrinee napisał:

Hmmm...Wole sama nie odkręcać kompa ,bo nie znam się na tym co gdzie jest przy okazji znajomego
kiedyś poproszę żeby mi pomógł.Z tego co wiem na obudowie nie ma dziurek żadnych tylko jeden
mały wentylatorek z tyłu.A na dodatek obudowa kopie jak jest włączony komputer :P


A komputer masz podłączony do takiego gniazdka z bolcem?
Jak nie to weź jakiś kabel i jeden koniec przyczep do obudowy np do śrubki a drugi do np grzejnika i ładunek powinien odpływać i więcej obudowa kopać nie będzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2007 o 19:14, Kathrinee napisał:

Hmmm...Wole sama nie odkręcać kompa ,bo nie znam się na tym co gdzie jest przy okazji znajomego
kiedyś poproszę żeby mi pomógł.Z tego co wiem na obudowie nie ma dziurek żadnych tylko jeden