Lucas_the_Great

Ekipa Gram.pl
  • Zawartość

    3483
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

1 obserwujący

O Lucas_the_Great

  • Ranga
    Redakcja gram.pl
  1. No raczej :D Już poprawiamy, Brandom mówił baaardzo szybko, tłumacze byli ciut mniej growi, a bardziej Brandonowi, my zaś ciut mniej czujni - i tak jakoś się przemknęło. Dzięki :)
  2. My też. Odkąd Myszasty gania do biura jako Naczelny jest trudno. Pewnie głównie musiałby go zastepować Chimaira (a to dobre zastepstwo, bo równie marudny jest ;) ). Jak ogarnę remont, to pewnie moja chata moze robić za studio i coś się ruszy...
  3. Mea Culpa, Gotów testowałem jako jednych z pierwszych, jeszcze przed premierą. Potem miałem inne sprawy na głowie  i dopiero niedawno wóciłem do podzielonego imperium, by sprawdzić wiecej frakcji. Najwyraźniej w tym czasie dostali fabułę wodza. Już poprawiam, dzięki. Tak, zgadzam się, że cena jest dyskusyjna, ale jak powiedziałem, jeśli komuś nie zgrzyta mechanika TW:R2 (zawsze można to sobie sprawdzić przed zakupem dodatku) to zabawy bedzie sporo. Za 7 dych dziesiątki godzin grania wydaje się być dość uczciwym kontraktem :)
  4. Kodowanie popkultury: świąteczne tradycje

    Czy z dzisiejszego "kodowania popkultury" jesteś bardziej zadowolony?
  5. Kodowanie popkultury: świąteczne tradycje

    To też nie do końca tak, bo redakcja działała jakoś tak trzeci rok, gdy zaczęliśmy pisać o filmach, książkach etc. Czyli 3/4 naszego "żywota" zajmujemy się w pewnym stopniu szeroko pojętą popkulturą. Gry nie są samotną wyspą, stanowią cześć kultury, czerpią z niej na razie więcej, niż same wnoszą, ale to też się zmienia. Spokojnie, gry zawsze będą miały większość naszej uwagi. Wesołej reszty świąt również :)
  6. Kodowanie popkultury: świąteczne tradycje

    Cykl moich felietonów jest o popkulturze (jest to w tytule nawet), kulturze i okolicach. Taki mam zamysł i tak go realizuję. Czasem o grach jest bardzo dużo, czasem piszę o elementach związanych z PTSD w serialu Tabu. Zakładam, że skoro dostępu do tekstów nie broni paywall (gdzie czytelnik płaci licząc na teksty o grach, więc może czuć się oszukany), to więcej (darmowej przecież) treści = lepiej dla odwiedzających stronę.
  7. Bambusek, padawaie, gdybym tylko mógł... :(
  8. ELEX - poradnik - przetrwanie na Magalanie

    W pewnym momencie trzeba, bo główna fabuła nie polezie dalej. Przeczytaj mój dzisiejszy poradnik, tam jest między innymi o tym, jak długo można się od tego wymigiwać
  9. Gothic po apokalipsie - recenzja gry ELEX

    Polecam mój dzisiejszy i jutrzejszy poradnik do ELEX - nawet jako przyczynek do dyskusji :)
  10. ELEX - poradnik - przetrwanie na Magalanie

    Po prostu nie lubię tracić kasy na pierdoły - tym bardziej, że na początek nie mamy ich zbyt wiele. Teraz na Ultra, robię build dość specjalistyczny, który przede wszystkim ma na celu jak najszybsze dochrapanie się niezłej sumki. Wiadomo: obniży wstępnie wartości bojowe, ale... jak już się rozwinę to nie będzie zmiłuj. :D Sorki: gram po angielsku, więc nie wyłapałem z tym mieczem. :) Pozdro i czekam na jutrzejszy artykuł. :D Z radością zobaczę jakieś wnioski z Ultra, bo sam na razie nie bedę miał czasu sprawdzać opcji total hardcore (TWWH Mortal Empiers czeka na zrecenzowanie). Wbijaj info w komentarzach, zachęcam - na pewno niejednej osobie co nieco pomożesz.
  11. ELEX - poradnik - przetrwanie na Magalanie

    Zdajemy spobie sprawę z problemów i to nie tak, że je ignorujemy. Póki co nawet ja kopiuję tekst przed naciśnięciem "dodaj". Inna sprawa, że spadek liczby komentarzy to zjawisko globalne, gadki przeniosły się z forów na FB...
  12. ELEX - poradnik - przetrwanie na Magalanie

    O wlatywaniu na szyt pierwszej miescówki jak najbardziej jutro będzie z detalami, zresztą o okolicach Małego Obozu też, w tym jak pozbawić życia i skroić do zera bandziorów  z pobliskiego fortu, jeszcze w drodze do Goliet :) O zatrutym mieczu z chaty Sindy pisze w tym tekście. Darmowe ciuchy to chociażby pancerz myśliwego do podwędzenia ze skrzyni od myśliwego Gerona (Teleport Ujście Rzeki). Z okolicami, gdzie jest Ignis Artifex jest związany większy przewał, o którym też wspomnę jutro. Fajnie dostać komentarz od innego cwaniaka, pozdrawiam :)
  13. Gothic po apokalipsie - recenzja gry ELEX

    Minus jest w zestawieniu i sa uwagi w tekście, bo trzeba o tym wspomnieć, ale nie brałem tego pod uwagę przy fianlnej ocenie. Bo zawsze można włączyć inną wersję i jak najbardziej nie można kopać twórców za to, co nie było ich udziałem. Also: sprostowałem w tekscie, że (jak sie oakzało) CDP nie miało nic do gadania prozy lokalizacji, laury idą całkowcie na konto 2K Nordic, które ogarnęło to na własną rękę.
  14. Gothic po apokalipsie - recenzja gry ELEX

    Wersja recenzencka nei miała takich umilaczy, doszły pewnie w 0day patch, czyli już po publikacji tekstu. Za to teraz jest już przycisk x10 nawet. Czyli słuchają opinii. Szkoda, że nie pomysleli o tym od razu.
  15. Gothic po apokalipsie - recenzja gry ELEX

    Bo na końcu jest lista zgrzytów. Nie zmienia to jednak faktu, że to gra otwarta tak jak Piranie to robią od czasu Gothic, z możliwością śmierci NPC, z pełnym przyzwoleniem, by gracz robił dowolnie głupie rzeczy i swobodą nie do znalezienia w innych produkcjach... Perełka, choć ze skazami.