Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

Star Wars Empire at War Forces of Corruption

24 postów w tym temacie

Co sądzicie o możliwości grania przemytnikami, bo dla mnie to extra pomysł! Oby tak dalej LucasArts, róbcie dalej takie świetne gierki! Zapraszam do dyskusji!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i stało się. Dzisiaj zakupiłem sobie ten dodatek do Star Warsów i podzielę się pierwszymi wrażeniami.
1. Całkowicie nowa frakcja przemytników, przestępców itp.
2. Mnóstwo nowych jednostek np. Super Gwiezdne Niszczyciele, Gwiazda Śmierci 2, B-Wingi, Tie-Interceptory itp.
3. Nowe zdolności, planety, możliwości.
4. Lepsze zarządzanie planetami. Można rozstawiać budynki gdzie się chce na planecie co pomaga w lepszej obronie jak nas atakują.
5. Nie wiem czy to zasługa dodatku czy patcha 1.05 (wcześniej grałem bez patcha) ale rozgrywka jest bardzo dynamiczna. Walki rozstrzygane są tak jak powinny czyli np. piechota ginie szybko w wymianie ognia, a nie jak było wcześniej, że stali i tłukli do siebie dostając wiele razy z blasterów. Teraz 1-2 strzały i trup. Podobnie z walkami w kosmosie. Pełna dynamika i realizm.
6. W końcu mamy pełny, wypasiony, świat gwiezdnych wojen w najlepszej oprawie strategicznej jaka wyszła pod ten świat.

Podsumowując za te 59 zł mamy naprawdę kawał świetnej roboty uzupełniającej to co było już bardzo dobre.

Polecam i idę kopać tyłki Rebieliantom.

Niech Moc Będzie z Wami (sithów of coze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2006 o 21:00, Occulto napisał:

No i stało się. Dzisiaj zakupiłem sobie ten dodatek do Star Warsów i podzielę się pierwszymi
wrażeniami.
1. Całkowicie nowa frakcja przemytników, przestępców itp.
2. Mnóstwo nowych jednostek np. Super Gwiezdne Niszczyciele, Gwiazda Śmierci 2, B-Wingi, Tie-Interceptory
itp.
3. Nowe zdolności, planety, możliwości.
4. Lepsze zarządzanie planetami. Można rozstawiać budynki gdzie się chce na planecie co pomaga
w lepszej obronie jak nas atakują.
5. Nie wiem czy to zasługa dodatku czy patcha 1.05 (wcześniej grałem bez patcha) ale rozgrywka
jest bardzo dynamiczna. Walki rozstrzygane są tak jak powinny czyli np. piechota ginie szybko
w wymianie ognia, a nie jak było wcześniej, że stali i tłukli do siebie dostając wiele razy
z blasterów. Teraz 1-2 strzały i trup. Podobnie z walkami w kosmosie. Pełna dynamika i realizm.
6. W końcu mamy pełny, wypasiony, świat gwiezdnych wojen w najlepszej oprawie strategicznej
jaka wyszła pod ten świat.

Podsumowując za te 59 zł mamy naprawdę kawał świetnej roboty uzupełniającej to co było już
bardzo dobre.

Polecam i idę kopać tyłki Rebieliantom.

Niech Moc Będzie z Wami (sithów of coze)

gdzei kupięłs gre po tez mam zmaira ją se kupic czekałem na nia ale jak to w skelpach bywa gry sa z lekkim opoznienim a rzadko zamawaim przez internet na bank gra wypas bo empire at war miaal wypas klimat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2006 o 21:12, bakubartek napisał:

> No i stało się. Dzisiaj zakupiłem sobie ten dodatek do Star Warsów i podzielę się pierwszymi

> wrażeniami.
> 1. Całkowicie nowa frakcja przemytników, przestępców itp.
> 2. Mnóstwo nowych jednostek np. Super Gwiezdne Niszczyciele, Gwiazda Śmierci 2, B-Wingi,
Tie-Interceptory
> itp.
> 3. Nowe zdolności, planety, możliwości.
> 4. Lepsze zarządzanie planetami. Można rozstawiać budynki gdzie się chce na planecie co
pomaga
> w lepszej obronie jak nas atakują.
> 5. Nie wiem czy to zasługa dodatku czy patcha 1.05 (wcześniej grałem bez patcha) ale rozgrywka

> jest bardzo dynamiczna. Walki rozstrzygane są tak jak powinny czyli np. piechota ginie
szybko
> w wymianie ognia, a nie jak było wcześniej, że stali i tłukli do siebie dostając wiele
razy
> z blasterów. Teraz 1-2 strzały i trup. Podobnie z walkami w kosmosie. Pełna dynamika i
realizm.
> 6. W końcu mamy pełny, wypasiony, świat gwiezdnych wojen w najlepszej oprawie strategicznej

> jaka wyszła pod ten świat.
>
> Podsumowując za te 59 zł mamy naprawdę kawał świetnej roboty uzupełniającej to co było
już
> bardzo dobre.
>
> Polecam i idę kopać tyłki Rebieliantom.
>
> Niech Moc Będzie z Wami (sithów of coze)
gdzei kupięłs gre po tez mam zmaira ją se kupic czekałem na nia ale jak to w skelpach bywa
gry sa z lekkim opoznienim a rzadko zamawaim przez internet na bank gra wypas bo empire at
war miaal wypas klimat


Akurat przejeżdżałem dzisiaj przez stolicę i kupiłem w Media Markcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to już jest w sprzedaży?Jeszcze się Dark Crusadem nie nacieszyłem...

Occulto, ty już grałeś, wyjaśnij mi jak to jest z Superniszczycielami, bo jestem ciekaw.Czy produkujesz je jak zwykłe jednostki, czy to coś w rodzaju bohatera?I jak się dowodzi czymś tak wielkim(bo chyba zachowano skalę jednostek, prawda?)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2006 o 21:57, Król Jabol napisał:

O to już jest w sprzedaży?Jeszcze się Dark Crusadem nie nacieszyłem...

Occulto, ty już grałeś, wyjaśnij mi jak to jest z Superniszczycielami, bo jestem ciekaw.Czy
produkujesz je jak zwykłe jednostki, czy to coś w rodzaju bohatera?I jak się dowodzi czymś
tak wielkim(bo chyba zachowano skalę jednostek, prawda?)?


Superniszczyciele są dwa, występują jako bohater ale trzeba je wyprodukować.
Pierwszy z nich to Egzekutor, którym dowodzi Vader. Vadera z tego co na razie się zorientowałem możemy wystawić w eskadrze myśliwców tak jak w podstawce (to na niskim stopniu rozwoju) lub właśnie jako dowódce superniszczyciela (na wysokim poziomie). Kiedy Egzekutor wlatuje na plansze bitwy to zajmuje mniej więcej jedną czwartą miejsca :-) Jest wspaniały i robi niezłą sieczkę. Jest bardzo wolny i mało zwrotny.

Drugim jest prototypowy superniszczyciel zwany Zaćmienie. Jest to chluba Imperatora. Nie widziałem go jeszcze ale z instrukcji wynika, że wygląda jak ogromny trójkąt jakby kontrukcja typu "stealth" i posiada superlaser podobny do tego z Gwiazdy Śmierci 2. Jednym strzałem niszczy wielkie okręty liniowe. To musi być coś :-)

Wszystkim nowych jednostek razem z nową frakcją jest około 50.
Aha dodano jeszcze automatyczne uzywanie specjalnych zdolności przez jednostki. Ma to swoje wady i zalety. Zaletą jest to, że w ferworze walki nie musimy się martwić, że jakaś jednostka nie wykorzystuje swoich możliwości, gdyż po prostu ona sama używa swojej specjalnej zdolności. Wadą takiego roziwązania jest to, że czasem komputer użyje jej w głupi sposób.
Przykład: Idziemy sobie AT-AT z Admirałem Veersem i chcemy użyć super strzału na jakiś strategiczny budynek, a tu nagle komputer oddaje strzał np. w wieżyczkę przeciwpiechotną która jest bliżej. Podobno jednak można to wyłączyć gdzieś w opcjach. Muszę poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem pierwszy graficzny bug. Kiedy atakujemy Gwiazdą Śmierci jakiś statek to wszystko ok. Kiedy jednak wydamy rozkaz do zniszczenia całej planety to nie widać strzału, a mimo to planeta się rozwala na kawałki.

Co do automatycznego uzywania zdolności specjalnych to można w opcjach to wyłączyć. Domyślnie jest ustawione auto.

Nie mogę na razie produkować Zaćmienia. Nie wiem czy trzeba posiadać jakąś planetę czy może jest on dostępny jedynie w kampanii. Pogram dziś jeszcze i zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2006 o 12:10, Occulto napisał:

Znalazłem pierwszy graficzny bug. Kiedy atakujemy Gwiazdą Śmierci jakiś statek to wszystko
ok. Kiedy jednak wydamy rozkaz do zniszczenia całej planety to nie widać strzału, a mimo to
planeta się rozwala na kawałki.

Co do automatycznego uzywania zdolności specjalnych to można w opcjach to wyłączyć. Domyślnie
jest ustawione auto.

Nie mogę na razie produkować Zaćmienia. Nie wiem czy trzeba posiadać jakąś planetę czy może
jest on dostępny jedynie w kampanii. Pogram dziś jeszcze i zobaczę.

masz gre po poslku wiem w zeszlej czesicv tez CZASAMI zdazało sie ze nie widzialem promienia albo czasami był a czasmi nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2006 o 13:22, Skywalker560 napisał:

Uważam,że to będzie fajny dodatek,chociaż jednostki z Nowej Trylogii nie pasują do tych z Oryginalnej,podobnie
jak muzyka...


To jest fajny dodatek.
Część jednostek jest ze starej trylogii - Egzekutor, Yoda, Luke jako rycerz Jedi, Tie-Interceptor, B-Wing i parę innych.
Muzyka też jest ta sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2006 o 14:44, Occulto napisał:

Część jednostek jest ze starej trylogii.


Mi chodzi o droideki i te takie wielkie pojazdy klonów (w ROTS były na Kashyyk) i coś tam jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2006 o 11:17, mateo.leputa napisał:

Ale jakoś nie pamiętam żeby w starej trylogi był mega star destroyer


Masz na myśli Super Star Destroyera Egzekutor czy prototypowy Zaćmienie?
Egzekutor był w starej trylogii w Powrocie Jedi. Natomiast Zaćmienia nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy u was też znika tyber zan bohater po misji zdobycie bazy robotów

Teraz mam problem ponieważ na dragomire musze wysyłac 2 bohaterów właśnie jednym z nich jest tyber zann tylko że nigdzie go nie ma :/ pomocy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować