Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gamescom 2015: zabójcza Lara Croft w nowym gameplayu z Rise of the Tomb Raider

26 postów w tym temacie

mnie zabijania niz w unchatred?? ahahaha, przeciez tam tylko zabijanie bylo, multum wrogow, co chwile, ofiar szlo w setki! az mnie to znudzilo pozniej, nic tylko zabijanie i zabijanie od czasu do czasu cos tam innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko, jako że "restart" marki był jedynym dla mnie strawnym Tomb Raiderem, to i na sequel czekam:

- "Bigger, better, bad ass" - tak to widzę, aczkolwiek progres nie jest tak widoczny jak np. w Gears of War 2, które totalnie wyczerpywało 3xB względem pierwowzoru :). Niemniej jest dobrze - taki powrót na stare śmieci z kilkoma ulepszeniami

- aczkolwiek "multikill" jedną strzałą to zdrowe przegięcie nawet jak na grę akcji ;-)

- wrogowie są ślepi i głusi :/

- szkoda, że nie wyciśnięto więcej z silnika - całość wygląda jak TR po lekkim liftingu. Czyli źle nie jest, ale jak się porówna z tym co szykuje konkurencja (Naughty Dog), no cóż... tutaj nawet ślepy zauważy przepaść...

- spieprzony balans :/ Osobiście stawiam na rozwałkę, więc aż tak mnie to nie rusza... ale skoro daje się możliwość grania "po cichu", to dlaczego XP dostaje się tylko za zarżnięcie przeciwnika, a nie wyminięcie go :) ? Jaki jest tego sens ? Grasz "po cichu" = grasz postacią, która wolniej awansuje :/

Tak czy siak czekam. W listopadzie zerknę na recki wersji konsolowych, a w przyszłym roku biorę na blachę. Chyba, że crap wyjdzie (w co nie wierzę, ale po Alien:CM lepiej być przygotowanym na każdą ewentualność).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>

Dnia 04.08.2015 o 21:13, Braveheart napisał:

BTW: Chcesz być "Silent Assasinem"? to zagraj w Hitmana i po kłopocie. ;-)

Pozdrawiam.

>

W Hitmana z chęcią zagram, ale nie na premierę, tylko poczekam aż skończą "skończona" grę ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2015 o 08:58, Lordpilot napisał:

- wrogowie są ślepi i głusi :/

Pamiętaj, że jak zawsze, znając życie grają na najniższym poziomie trudności.
Ciekawe jak ustawili na najwyższym ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poziom inteligencji przeciwników jest po prostu śmieszny.

1:36 - Skok w pełnym świetle wielkiego ogniska i koleś który patrzy centralnie w tym kierunku nic nie zauważył, a drugi oddalony o 3 metry nic nie usłyszał.. Po czym zwłoki zostawione są tam, gdzie strażnik został zabity i jego trzej kumple przez całą resztę gameplay''a nie są w stanie ogarnąć się, że koleś wszedł za skrzynie i już nie wrócił... Tym bardziej, że chwilę później Lara rzuca butelką kilka metrów od miejsca gdzie przed chwilą zabiła i wszyscy w tym rejonie zaczynają zmierzać w tamtym kierunku, żeby sprawdzić, co wywołało hałas.
2:23 - Lara ma chyba pelerynkę niewidkę, a podłoga w domku jest chyba magicznie wygłuszana, ponieważ w inny sposób nie dało by się przejść komuś metr za plecami i schować się przed jego wzrokiem kucając w półcieniu.
3:16 - Strażnik nie widzi, lecącej 3 metry przed nim puszki, ale za to doskonale słyszy, jak ta puszka upada. Natomiast nie słyszy krzyku kompanów, kiedy dostają strzałami w głowę.
3:31 - Jak dla mnie to właśnie jest strzał dwoma strzałami, a nie jedną. Ciężko to ocenić, ale tuż przed zwolnieniem cięciwy, Lara opuszcza łuk i chyba dobiera drugą strzałę. Widać też chyba takie białe smugi mające świadczyć o trajektorii lotu i to też wygląda jak zostawione przez dwie strzały, a nie jedną. Śmieszne jest w ogóle to, ze najpierw rzetelnie celujemy, tylko po to, żeby Lara i tak opuściła łuk i wystrzeliła praktycznie bez przygotowania :)
4:28 - Strażnik idzie w miejsce, gdzie leżą zwłoki, ale nigdy nie słyszymy żadnej formy alarmu.

Dopiero od momentu rozpoczęcia otwartej walki, wszystko zaczyna wyglądać mniej bezmyślnie i jakoś tak z polotem.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować