Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CI Games będzie naprawiać grę Sniper: Ghost Warrior 3

5 postów w tym temacie

Standarodowa patologia gier komputerowych. Wydać niedopracowany produkt. Zebrać żałosne recenzje. Poprawiać. Wydawałoby się, że ludzie odpowiedzialni za to wszystko, są inteligentni. Ale tak nie jest. Cała masa gamoni, którzy nie potrafią myśleć kompleksowo i przyszłościowo, nawet w dobie tylu innych przykładów tandeciarstwa. Smutno na to patrzeć i tym bardziej uczestniczyć w tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Buckkk napisał:

Standarodowa patologia gier komputerowych. Wydać niedopracowany produkt. Zebrać żałosne recenzje. Poprawiać. Wydawałoby się, że ludzie odpowiedzialni za to wszystko, są inteligentni. Ale tak nie jest. Cała masa gamoni, którzy nie potrafią myśleć kompleksowo i przyszłościowo, nawet w dobie tylu innych przykładów tandeciarstwa. Smutno na to patrzeć i tym bardziej uczestniczyć w tym.

To że gra jest wybrakowana i będzie łapatana było wiadomo odkąd city interactive postanowiło wydać gre tylko i wył. w edycji z season passem. To od razu oznaczało że gra będzie wybrakowana i pełna błędów.

Natomiast jestem jednym z tych co nie mieli złudzeń i wiedzieli, że jeśli chodzi o optymalizację to będzie dno. CI nie potrafiło okiełznać Chrome engine 4 przy produkcji pierwszego SGW i marudziło jaki to beznadziejny silnik, potem wydali słabego Alien Rage na Unreal Engine 3 który optymalizacyjnie to było dno totalne (gorzej niż Rainbow Six Vegas 1) i oczywiście wina silnika a nie CI. No i co przy zapowiedziach SGW 2 z pompą zapowiadali jak to gra będzie AAA oraz używa Cry Engine 3 i oczywiście powtórka z rozrywki. I teraz wydali SGW na CryEngine 4, a graficznie to wygląda coś pomiędzy Far Cry 1  i Far Cry 2, a optymalizacja leży i kwiczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego, że nie ma CryEngine 4 tylko jest CryEngine 3 i CI cały czas nie ogarnęło tego silnika to z resztą zgadzam się z przedmówcami. Nie dość, że gra ma masę błędów, to jeszcze nie dostała multi, ale do dnia premiery była cisza. Polaczki okazali się gori od Ubi, EA i innych razem wziętych. No i w sumie nie słyszałem o tym, że zawsze zganiali to na silnik. Jeżeli to prawda... to brak słów i ręce opadają, bo o ile od strony developerskiej do Unreal Engine 3 i CryEngine 3 nie mogę się wypowiadać, bo nigdy tych silników nie używałem, o tyle odnośnie ChromeEngine jakieś pojęcie mam i szczerze mówiąc ten silnik jest bardzo prosty w ogarnięciu. Świadczy to tylko jakich ludzi oni zatrudniają, albo może inaczej - ciekawe ile tam zarabiają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, TobiAlex napisał:

Oprócz tego, że nie ma CryEngine 4 tylko jest CryEngine 3 i CI cały czas nie ogarnęło tego silnika to z resztą zgadzam się z przedmówcami. Nie dość, że gra ma masę błędów, to jeszcze nie dostała multi, ale do dnia premiery była cisza. Polaczki okazali się gori od Ubi, EA i innych razem wziętych. No i w sumie nie słyszałem o tym, że zawsze zganiali to na silnik. Jeżeli to prawda... to brak słów i ręce opadają, bo o ile od strony developerskiej do Unreal Engine 3 i CryEngine 3 nie mogę się wypowiadać, bo nigdy tych silników nie używałem, o tyle odnośnie ChromeEngine jakieś pojęcie mam i szczerze mówiąc ten silnik jest bardzo prosty w ogarnięciu. Świadczy to tylko jakich ludzi oni zatrudniają, albo może inaczej - ciekawe ile tam zarabiają.

Ehem SGW2 i Enemy Front  były robione na CryEngine 3 natomiast SGW3 to CryEngine 4 co i tak to stara wersja dla przykładu nowy Prey jest na CryEngine 5.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować