Zaloguj się, aby obserwować  
L0ck3

Splinter Cell: Chaos Theory - temat ogólny

535 postów w tym temacie

Dnia 26.02.2006 o 13:12, WorldWar3PL napisał:

A co sądzicie o singlu ? mi zapewnił 28 godzin zabawy , co jest świetnym wynikiem ( na easy
;) )


Single ? Niezły był, ale fabuła była gorsza niż w pierwszej części :) Dobrze, że dali w końcu nóż i dali ten czujnik oświetlenia. Szkoda, że przez dodanie OCP nie ma kamer, które można zniszczyć... no i ładniejszy był SC-20K z SC i Pandory. Ja nie wiem ile mi zajął, ale poszło nawet szybko :) Skąd wiesz ile grałeś w SCCT ? XFire ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XFire ?
Też :P szukaj mnie pod ww3pl ;)
Ciekawe czy fabuła z CT będzie w jakikolwiek sposób powiązana z tą z DA ? ( Double Agent )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2006 o 14:08, WorldWar3PL napisał:

Ciekawe czy fabuła z CT będzie w jakikolwiek sposób powiązana z tą z DA ? ( Double Agent )


Ta ^^ Będzie ten sam bohater xD Tak na serio to nie wiesz nigdy, bo mało osób myślało, że Chaos Theory będzie miał jakieś wątki z "jedynki" ( Masse ). Jak dla mnie to Splinter Celle były ze sobą powiązane, ale nie w dużej mierze. Największe powiązanie to chyba w kwestii Shetlanda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważ, że na nowym trailerze udostępnionym pare dni temu jest pokazane coś strasznego.... cytuję i omawiam ...
Rzecz dzieje się w samolocie : "Whole life i was a ghost..... Let''s see how they''ll feel without a ghost " - i w tym momencie wyrzuca swoj nokto/termo/elektrycznowizor do morza ......

"Your Enemies think you''re their friend... your friends think you''re their enemy... they both right"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2006 o 13:12, WorldWar3PL napisał:

A co sądzicie o singlu ? mi zapewnił 28 godzin zabawy , co jest świetnym wynikiem ( na easy
;) )


Mam pytanie, ile zajęło ci przejście Splinter Cell i Splinter Cell: Pandora Tommorow. Bo zastanawiam się, czy rzeczywiście single w Chaos Theory tak wydłużyli. Mi przejście misji w dwóch pierwszych odsłonach serii zajęło nie więcej niż 15h każda, na najwyższym poziomie trudnośći:P I tak myśle czy warto byłoby zainwestować w trójeczke. Dla mnie największą bolączką serii było właśnie zbyt szybkie przechodzenie trybu SnglePlayer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pandory nie przeszedłem . Gry nie mam, przechodziłem w kafejce. W którymś momencie dałem se spokój .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2006 o 15:23, WorldWar3PL napisał:

Zauważ, że na nowym trailerze udostępnionym pare dni temu jest pokazane coś strasznego....
cytuję i omawiam ...
Rzecz dzieje się w samolocie : "Whole life i was a ghost..... Let''s see how they''ll feel
without a ghost " - i w tym momencie wyrzuca swoj nokto/termo/elektrycznowizor do morza ......


"Your Enemies think you''re their friend... your friends think you''re their enemy... they
both right"


A czytałeś może artykuł bodajże z Play`a o SCDA ? Tam było, że w niektórych misjach będziemy bez sprzętu :) Przeczytaj też najnowsze CDA - tam też trochę jest... raz pracujemy dla złych, a innym razem dla NSA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pewne pytanko do ''''ekspertów'''' Splinter Cella. Dlaczego wrogowie nie widzą trzech punkcików na tym noktowizorze które przecież świecą się na zielono ?? Troche to dziwnie wygląda gdy Sam jest cały ukryty w cieniu i widać te trzy punkciki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na to pytanie odpowie tylko Ubisoft ;) Mnie też to ciekawiło, ale potem przestałem się tym interesować .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2006 o 20:00, Marteusz napisał:

Mam pewne pytanko do ''''ekspertów'''' Splinter Cella. Dlaczego wrogowie nie widzą trzech punkcików
na tym noktowizorze które przecież świecą się na zielono ?? Troche to dziwnie wygląda gdy Sam
jest cały ukryty w cieniu i widać te trzy punkciki ;)


W SCCT to już mnie mało ruszało :) Gorzej w pierwszym SC - tak gdy kładłeś ciało to na serio nic nie było widać ! Wtedy te kropki było widać :) Pandora jaśniejsza, a teraz SCCT :) W SCDA nie zawsze będą gogle więc nie ma o czym gadać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej od połowy gry WOGÓLE nie będzie "gogli" :)
Nie wiedzieć czemu fabuła ct mi się nie spodobała, a mimo to kupiłem jej oryginał. Ma moc przyciągania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2006 o 21:01, WorldWar3PL napisał:

Mniej więcej od połowy gry WOGÓLE nie będzie "gogli" :)
Nie wiedzieć czemu fabuła ct mi się nie spodobała, a mimo to kupiłem jej oryginał. Ma moc przyciągania
;)


Od połowy ? Kiepawo :/ Ja bym wolał, że raz są, a jak trzeba to nie ma :P I tak będzie fajnie ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gogle to charakterystyka SC podobnie jak "to cośś" z tyłu (komórka? Czujnik?). Nikt się nie powinien czepiać bo to ta, jakby zarzućić twórcom BloodRayne, że za bardzo sexy jest :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2006 o 20:00, Marteusz napisał:

Mam pewne pytanko do ''''ekspertów'''' Splinter Cella. Dlaczego wrogowie nie widzą trzech punkcików
na tym noktowizorze które przecież świecą się na zielono ?? Troche to dziwnie wygląda gdy Sam
jest cały ukryty w cieniu i widać te trzy punkciki ;)


Dlatego, że są to promienie, których normalnie nie widać. Nie to nie jest żart. Są to po prostu pramienie na iinnej częstotliwości niż odbiera ludzkie oko. Miałem to ostatnio powtarzane na sprawdzianie. Pytanie:
Dlaczego światła noktowizora nie są widoczne?
ODP:
Ponieważ są to promienie o innej częstotliwości niż odbierA ludzkie oko.

Zadanie zaliczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2006 o 18:47, Smugller napisał:

Dlatego, że są to promienie, których normalnie nie widać. Nie to nie jest żart. Są to po prostu
pramienie na iinnej częstotliwości niż odbiera ludzkie oko. Miałem to ostatnio powtarzane na
sprawdzianie. Pytanie:
Dlaczego światła noktowizora nie są widoczne?
ODP:
Ponieważ są to promienie o innej częstotliwości niż odbierA ludzkie oko.

Zadanie zaliczone.


No i wszystko jasne, dzienks ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam angielską wersję gry. Mam pytanie co do spolszczenia (pełnego). Czy jest ono dostępne np. na serwerze Polskiego dystrybutora?? Jeśli tak to proszę o link.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2006 o 14:43, Mierzwus napisał:

a tak co do SC to macie gdzieś jakieś solucje? :} w jednym miejscu siedze a dokładnie przy
takiej rakiecie :}

W której to misji jest w Bateri jak chcesz mogę Ci pomóc. Numer gg poniżej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam :} to znowu ja. z kumplem gramy sobie COOP i w misji UN HEADQUARTERS jest jakby jakiś błąd... co jakiś czas mamy disconnect i nie jest to wina połączenia bo tylko w tej misji to jest i w dodatku nie ma pełnej ścieżki dźwiękowej. wersje mam 1.05. potrzeba jakiejś nowszej żeby to było w porządku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować