• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
niewiar192

mam [...] ktorzy sprzedaja te gry

Pytanie

kupilem 3 tyg gre Project IGI2 napisalem ponad tydzien temu ze gra mi nie dziala w sieci mialem dostac odpowiedz w przeciagu 5 dni roboczych a tu dupa jak wy klijenta nie szanujeie to juz ja nie kupie zadnej gry u was i jezeli mi nikt nie chce pomodz prosze o zwrot pieniedzy za gre czyli 19.99 lub inna gre w tej samej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 19.11.2006 o 00:38, niewiar192 napisał:

kupilem 3 tyg gre Project IGI2 napisalem ponad tydzien temu ze gra mi nie dziala w sieci mialem
dostac odpowiedz w przeciagu 5 dni roboczych a tu dupa jak wy klijenta nie szanujeie to juz
ja nie kupie zadnej gry u was i jezeli mi nikt nie chce pomodz prosze o zwrot pieniedzy za
gre czyli 19.99 lub inna gre w tej samej cenie



ktora jest strzelanka i bede mogl grac w sieci zapomnialem dodac bo nie po to kupuje gry zeby traic nerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.11.2006 o 00:38, niewiar192 napisał:

kupilem 3 tyg gre Project IGI2 napisalem ponad tydzien temu ze gra mi nie dziala w sieci mialem
dostac odpowiedz w przeciagu 5 dni roboczych a tu dupa jak wy klijenta nie szanujeie to juz
ja nie kupie zadnej gry u was i jezeli mi nikt nie chce pomodz prosze o zwrot pieniedzy za
gre czyli 19.99 lub inna gre w tej samej cenie

Mam propozycje, może zamiast się ciskać ze złości, rozpiszesz problem ot choćby w temacie o IGI 2, a jestem pewien że ktoś będzie ci w stanie pomóc. Ostatecznie od tego jest po cześci społeczność współgraczy by pomagać w problemach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.11.2006 o 00:38, niewiar192 napisał:

kupilem 3 tyg gre Project IGI2 napisalem ponad tydzien temu ze gra mi nie dziala w sieci mialem
dostac odpowiedz w przeciagu 5 dni roboczych a tu dupa

Przecież dostałes odpowiedź... Napisano Ci, że przyczyną najpewniej jest nieoryginalny (nieunikalny) klucz. Byc może jak kupowałeś pudełko miało odbezpieczoną plombę, która informuje, że ktoś już otwierał pudełko?
Jeżeli tak, to ktoś mógł użyć tego klucza i rozpuścić go po sieci. Ten sam przypadek mógłby sie zdarzyć gdybyś próbował odpalić w sieci na dwóch różnych komputerach grę z zainstalowanym tym samym kluczem. Serwer wtedy rozpozna taki duplikat i może zdezaktywować klucz automatycznie, co uniemożliwi granie na wszystkich kopiach gry z takim kluczem.
Tak więc najpierw się zastanów czy po Twojej stronie jest wszystko OK. A jeżeli tak, to odpisz na maila, którego już dostałeś z pomocy technicznej, dopisując informację o tym czy ktoś mógł się do tego klucza dobrać, czy plomba pudełka było nienaruszone itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.11.2006 o 00:53, Olamagato napisał:

> kupilem 3 tyg gre Project IGI2 napisalem ponad tydzien temu ze gra mi nie dziala w sieci

[...]

Dnia 19.11.2006 o 00:53, Olamagato napisał:

na maila, którego już dostałeś z pomocy technicznej, dopisując informację o tym czy ktoś mógł
się do tego klucza dobrać, czy plomba pudełka było nienaruszone itp.



wlasnie nie dostalem zadnej odpowiedzi i to mnie wkurza a ja niemam zamiaru wywalac kasy w bloto a pisalem o pomoc do gram.pl tyle czasu niemoge grac w sieci i to mnie wkurz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

[...]

Dnia 19.11.2006 o 08:55, niewiar192 napisał:

wlasnie nie dostalem zadnej odpowiedzi i to mnie wkurza a ja niemam zamiaru wywalac kasy w
bloto a pisalem o pomoc do gram.pl tyle czasu niemoge grac w sieci i to mnie wkurz



plomba i wszystko bylo dobrz bo sprawdzalem i z mojej strony jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

1. Tnij cytaty
2. Nie baw się w dziecko neostrady
3. Sprawdź pocztę może jednak coś dostałeś
4. Jeśli kupiłeś grę w sklepie gram-pl, innym sklepie to nie możliwe żeby klucz był zajęty a jeśli się zdarzy to pokaż dowód zakupu i może ci cdp wymieni klucz
5. Jeśli kupiłeś grę na aukcji to się nie dziw że ci nie działa bo oszustów w naszym kraju nie brakuje.

Ps. Naucz się pisać inaczej niż kali być kali mieć :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.11.2006 o 09:18, L33T napisał:

2. Nie baw się w dziecko neostrady

Odpowiedź na ten zarzut pod koniec.

Dnia 19.11.2006 o 09:18, L33T napisał:

3. Sprawdź pocztę może jednak coś dostałeś

Przecież napisał, ze sprawdzał pocztę i nic nie było. Może po prostu nie skorzystał z formularza dostępnego przy zarejestrowaniu gry na gram.pl, a tylko wysłał e-maila. Skorzystanie z tej pierwszej opcji daje dużo większe szanse na uzyskanie odpowiedzi na trapiący problem.

Dnia 19.11.2006 o 09:18, L33T napisał:

5. Jeśli kupiłeś grę na aukcji to się nie dziw że ci nie działa bo oszustów w naszym kraju
nie brakuje.

Na aukcjach oszuści to raczej mała ułamek faktycznych użytkowników. Jeśli kupił na aukcji, to być może nie przeczytał dokładnie całego opisu gdzie być może było zaznaczone, że klucz był używany ale w single player sobie pograć można. Jeżeli zarówno sprzedawca używał klucza, i próbował tego niewiar192 to może być problem.

Dnia 19.11.2006 o 09:18, L33T napisał:

Ps. Naucz się pisać inaczej niż kali być kali mieć :/

Może zamiast coś kazać użytkownikowi i zwracać uwagę na mankamenty w pisowni prawdopodobnie w dużej mierze spowodowane zdenerwowaniem, warto by było mu pomóc niż tylko obsmarowywać? Obawiam się, że gdyby był dzieckiem neostrady, to by nawet nie potrafił poprawnie zarejestrować gry, nie mówiąc już o wysłaniu e-maila do pomocy technicznej. Starajmy się na tym forum być pomocni, nie złośliwi.

niewiar192 --> Gdzie kupiłeś grę? W sklepie, na aukcji w sieci czy, w jakimś innym sklepie internetowym niż gram.pl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.11.2006 o 08:55, niewiar192 napisał:

wlasnie nie dostalem zadnej odpowiedzi

W innym temacie napisałeś (pierwszy Twój post), że miałeś z tym problem i że otrzymałeś odpowiedź.
Ale skoro nie, to napisz jeszcze raz, albo po prostu zadzwoń do biura obsługi klientów.
Jezeli wszystko było zamknięte, to jedyną mozliwością jest błednie wygenerowany klucz przez producenta (mało prawdopodobne) lub wygenerowanie go przez piratów i zbanowanie go z powodu wykrycia dwóch kompów próbujacych wejść do sieci jednocześnie. To się zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2006 o 21:29, niewiar192 napisał:

>no i do tej pory zadnej odpowiedzi dzieki wielkie cdp


Powtórzę słowa Olamagato => Zadzwoń do Obsługi Klienta <= telefonicznie (osobiście) najwięcej można załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 22.11.2006 o 17:24, niewiar192 napisał:

niebede dzwonil tam bo im pojade i sie rozlaza a jeszcze niedos ze za gre zaplailem to bede
tracil kase na telefon


Czyli chcesz rozwiązać problem tak, aby nic nie robić, by z Twojej strony nic nie ruszyło... ahh

Wogóle to 51% z twego posta nie zrozumiałem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować