Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Więcej jednostek jest, bo IG ma taką skalę- GM po dwóch upach z sierżantami ma 12 ludzi w oddziale, a Catachanie 9. Pojazdów jest sporo, bo każdy chce mieć superhiper jednostkę. No i to przecież timówki w większości są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2011 o 23:09, Shveid napisał:

Więcej jednostek jest, bo IG ma taką skalę- GM po dwóch upach z sierżantami ma 12 ludzi
w oddziale, a Catachanie 9. Pojazdów jest sporo, bo każdy chce mieć superhiper jednostkę.
No i to przecież timówki w większości są.


no jasne ale jak sie widzie Land Raidera i Baneblade''a + 4 full sklady GMow za nimi jakies heavy weapony, non stop jakies bombardowania itd itp to nie da sie ukryc ze Retribution zrobilo sie jakies takie "epickie" ?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głosy jednostek IG nawet niezłe, chociaż niektóre z DoW1 podobały mi się bardziej. Zauważyłem tylko pewne lenistwo (pomijając brak różnic w wyglądzie tych samych jednostek jak wariacje u piechoty IG typu zabudowany hełm czy spychacz u Chimery) - IG ma takie same generatory jak SM. Również baza ich broniona jest przez Tarantule jak u SM. W DoW1 generatory i wieżyczki IG wyglądały inaczej, ale najwyraźniej tym razem Rericowi się nie chciało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 00:40, Arcling napisał:

Głosy jednostek IG nawet niezłe, chociaż niektóre z DoW1 podobały mi się bardziej. Zauważyłem
tylko pewne lenistwo (pomijając brak różnic w wyglądzie tych samych jednostek jak wariacje
u piechoty IG typu zabudowany hełm czy spychacz u Chimery) - IG ma takie same generatory
jak SM. Również baza ich broniona jest przez Tarantule jak u SM. W DoW1 generatory i
wieżyczki IG wyglądały inaczej, ale najwyraźniej tym razem Rericowi się nie chciało.


Już sam fakt dodania tylko IG wskazuje na lenistwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na forum community popularna jest teoria, że skoro obie fakcje korzystają z tej samej technologii, to po co wymyślać cuda na kiju? Wszystko OK, tylko że mogliby te tarantule z HQ wykopać i wstawić te małe laserowe wieżyczki.

Bardziej denerwującą rzeczą są portrety. Między portretem GM i chociażby HWT jest spory kontrast. Naprawdę, mogliby się postarać w rysowaniu i sprawić, by wyglądało to jak ten pierwszy portret, bo ta różnica bije po oczach

Zarejestrowałem się na tym commu przed 25 Stycznia i wciąż nie widzę bety. Coś spaprałem? Czy też trzeba czekać na Amerykanów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Beta będzie mni. u nas po 19 lub 20 godzinie. W usa po 10. Najprawdopodobniej dostaniemy jakąś wiadomość na skrzynkę e-mail.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No pięknie, przecież trzeba poczekać na hamerykanów :/

Tak przy okazji- z tego, co widziałem, to GM nie mają bagnetów. Dlatego gdy usłyszałem jak sierżant krzyczy "BAYONETS! USE THE BLOODY BAYONETS!" zacząłem się zastanawiać, czy Reric zdaje sobie sprawę z tego, co zrobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 08:31, Axuwax napisał:

Beta będzie mni. u nas po 19 lub 20 godzinie. W usa po 10. Najprawdopodobniej dostaniemy
jakąś wiadomość na skrzynkę e-mail.

A nie czasem dzisiaj jest beta do pre-orderowców.
ps. mogli by zrobić inne generatory no IG bo to odrobinę psuje klimat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 10:53, Miltek napisał:

A nie czasem dzisiaj jest beta do pre-orderowców.


Nie, to już jest nieaktualne. Pytałem się kogoś kto ma kontakt z Relikt x]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 10:14, Shveid napisał:

No pięknie, przecież trzeba poczekać na hamerykanów :/

To jest raczej związane ze zmianą czasu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 11:01, Axuwax napisał:

> No pięknie, przecież trzeba poczekać na hamerykanów :/
>
To jest raczej związane ze zmianą czasu ...


To jeżeli jestem zarejestrowany na forum dowa od roku i posiadam jedynie podstawke dow-a 2 (rank 39) to mam dzisiaj bete ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 11:07, Miltek napisał:

> > No pięknie, przecież trzeba poczekać na hamerykanów :/
> >
> To jest raczej związane ze zmianą czasu ...

To jeżeli jestem zarejestrowany na forum dowa od roku i posiadam jedynie podstawke dow-a
2 (rank 39) to mam dzisiaj bete ?


Jak jesteś zarejestrowany na forum Dawn of War 2 Comunity to tak, masz. Jeśli nie to dopiero 8 lutego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 11:15, Miltek napisał:

Zobaczy sie :D gwardia mięciutka strasznie ;p Wraithguards zmiażdżą wszystko "D


Mi tam się spodobali tyranidzi. Swarm Lord jest opa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie po to Elfy mnie denerwowały w DoW1, by w Retardzie wkurzać jeszcze bardziej. Latarki wyślą Eldarów poza granice kosmosu.

Nie oglądałem za wiele, więc: jak ma się Gwardia? Jak bardzo OP? W grze trochę bęcków dostawała, ale taka Mancia przyfasolić potrafi (chyba że wróg zainwestuje w jakiś ninja AV).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc według mnie, oglądając kilka meczy z live streamu , mogę powiedzieć iż gwardia jest dość silną grupą na tle pozostałych, na t1 nic specjalnego choć jest intensywnie i nie są takim mięskiem jak przypuszczałem, stawianie murku fajna rzecz ,oczywiście w rekach ogranego gracza, natomiast im dalej w las , tym zabawa się rozkręca, manticora to istna maszynka do zabijania piechoty naprawdę duże pole zasięgu , choć ma naprawdę malutko hp, storm troopersi świetni, mam pewne zastrzeżenia do ogrynów (trochę za szybko padają jak na takich pakerów) ale ze na t2 wiec nie narzekam ,
natomiast wczorajsza epicka walka baneblade vs unclean one rozwiewa wszelkie wątpliwości iż baneblade jest warty każdej ceny . No i tyle z mojej strony, teraz tylko czekać na bete

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.02.2011 o 13:29, Shveid napisał:

Nie oglądałem za wiele, więc: jak ma się Gwardia? Jak bardzo OP? W grze trochę bęcków
dostawała, ale taka Mancia przyfasolić potrafi (chyba że wróg zainwestuje w jakiś ninja
AV).


IG wygląda z jednej strony na ciekawą i dość skillową rasę rasę do grania a z drugiej na dość irytującego przeciwnika składającego się z masy słabej ale taniej piechoty, która z jednej strony potrafi się "zabunkrować" a z drugiej nękać przeciwnika. Taki sentinel dekapuje, GM z 3 miotaczami szybko niszczą generatory, Manticory i wszelakie naloty sprawiają, że cały czas musimy pilnować swoich jednostek by nie dostały czymś " w głowę". Trochę mało używane są "Rambos", Chimery czy Stormtrooperzy. Pozostałe jednostki wyglądają na bardzo grywalne. Bohaterowie IG nie są zbyt wytrzymali a ich rola polega głównie na wspomaganiu własnych oddziałów i sojuszników. Najczęściej używany jest Lord General, który jest takim walczącym dystansowo miksem DE Archona z Aptekarzem. Komisarz to praktycznie jedyny CC bohater dla IG. Taki troche Warlock/Farseer. najmniej spotykana jest Inkizytorka, to raczej taki Czarnoksiężnik Chaosu niż FC.

IG wygląda na pierwszą nową rasę, która nie będzie imba. Na pewno gra wymagać będzie patcha po becie ale IG nie jest tak OP jak Chaos czy Necroni w dniach premiery. Gwardia ma swoje argumenty ale IMHO nie jest OP. Głównie dlatego, że inne rasy dostały nowe świetne jednostki. Na pierwszym miejscu wymienię Land Raidera, który sprawia, że SM znów są straszni w T3 pomimo nerfów dla Termosów. Jeśli ktoś miał problem z orkami w T3 to Battlewagon + Nobz będzie mu się śnił po nocach. Tyranid wydaje się słaby na początku gry ale z każdym kolejnym tierem rośnie w siłę, by ostatecznie zmiażdżyć przeciwnika Swarmlordem. Eldar abusuje Autarchę i ulepszonego Avatara, więc jeśli komuś ta rasa wydawała się mocna to teraz na pewno nie jest słabsza, chociaż IMHO antygrawitacyjne pojazdy elfów powinny być najszybsze w grze a nie takie jak teraz... Na koniec zeszłoroczna imba czyli Chaos. Noise Marines to bardzo ciekawa i użyteczna jednostka, która powiększa zasięgowy arsenał CSM i wyraźnie różnicuje BO tej rasy. Wojownicy Slaanesha bazowo strzelają czymś co przypomina "miotacze ognia", które powstrzymują przeciwnika od strzelania. Do tego mają zdolność która przez kilka sekund przewraca pobliską piechotę wroga i 1050HP. Po upie z T2 tracą swoje bronie i zdolność, jeden dostaje "fujarkę", reszta jakieś boltery, mają bardzo daleki zasięg (46?) i działają podobnie do plasma devastators.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zostało już dokładnie opisane. Dodam tylko że gwardziści padają jak muchy od miotaczy ognia. Ich piechota ma bardzo mało hp. I na pewno Ig nie jest imba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować