Zaloguj się, aby obserwować  
blood2

Quiz z Diablo

2900 postów w tym temacie

Dnia 06.07.2007 o 15:56, blood2 napisał:

Wymień postacie, które mogą zadawać obrażenia nie tylko bronią, ale też czymś innym (nie chodzi
mi to o czary)

barbarzyńca - okrzyk
druid - przywołańce
paladyn - aury
nekromanta - przywołańce
amazonka - walkiria
zabójczyni - pułapki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 16:01, blood2 napisał:

to nie wszystko. Za broń rozumiem miecze, topory itp.

Każda postać może trzepać innych z piąchy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 15:56, blood2 napisał:

Wymień postacie, które mogą zadawać obrażenia nie tylko bronią, ale też czymś innym (nie chodzi
mi to o czary)

paladyn wali tarczą, barb z piąchy(jak ktoś już napisał wszyscy mogą ale on ma ciosy specjalne), nie wiem czy ciosy łapami jako -łaki uznasz mi u druida, zabójczyni tłucze z kopa, mikstury bojowe (dla wszystkich).Wszystkie postacie mogą też używać kapliczek ognia i trucizny(nie za bardzo wiadomo czym właściwie razi kapliczka ognia mimo jej nazwy, skoro działa to nie jak czar tylko pole statyczne). Każda postać też może posiadać przedmiot oddający obrażenia.

A tak w ogóle to nie chodzi ci o czary czyli wszystkie umiejętności magiczne czy tylko czary elementarne?
Bo jak tak sprawę stawiać(znaczy wszystko oprócz lodu, trucizn błyskawic i ognia i tzw obrażeń od magii ) to można dodać też okrzyki dla barba, aura sanktuarium dla paladyna, no i oczywiście ataki wszelkiego rodzaju sług i ożywieńców dla nekromanty i druida i walkiria amazonki. Dodatkowo nekromantra może zmusić potwory żeby same się wyżynały.
Pułapki zabójczyni generalnie też można uznać za takowe. A jak się ma w ekwipunku przedmiot z kilkoma ładunkami jakiejś umiejętności z powyższych/lub stałym efektem gdy się przedmiot nosi(np. jest przedmiot dający aurę sanktuarium) , to każdy może z tego skorzystać.
Jak widać pytanie dość nieprecyzyjnie ujęte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 17:30, blood2 napisał:

Natrudziłeś się i udzieliłeś najpełniejszej odpowiedzi.

zadymek +1

Bła, wzruszyłem się, ale mnie tu doceniają:)))
Pytanie mam:
Jak się nazywa ten przedmiot?

20070706174309

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 17:43, zadymek napisał:

Jak się nazywa ten przedmiot?

To mi wygląda na diadem, może nawet jest to Oku Gryfa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 17:51, blood2 napisał:

> Jak się nazywa ten przedmiot?
To mi wygląda na diadem, może nawet jest to Oku Gryfa.

Tak to jeden z 2 Unikalnych diademów, Oko Gryfa
blood2+1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 17:59, zadymek napisał:

> > Jak się nazywa ten przedmiot?
> To mi wygląda na diadem, może nawet jest to Oku Gryfa.
Tak to jeden z 2 Unikalnych diademów

Mi się zawsze wydawało jest jest tyko jeden unikatowy diadem.
Nie mam pomysłu, więc zadam proste pytanie:
Wymień unikaty, które maja taką własność " Zaszlachtowane Potwory Spoczywają w Spokoju"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 18:53, blood2 napisał:

Wymień unikaty, które maja taką własność " Zaszlachtowane Potwory Spoczywają w Spokoju"

Nie ma takiego artefaktu. Możesz go sobie zrobić w Singlu lub na OBN (za pomocą mieszania w plikach .mpq)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 19:01, JaqbD napisał:

> Wymień unikaty, które maja taką własność " Zaszlachtowane Potwory Spoczywają w Spokoju"

Nie ma takiego artefaktu. Możesz go sobie zrobić w Singlu lub na OBN (za pomocą mieszania w
plikach .mpq)

Mylisz się, jest taki unikat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 19:02, Deejay napisał:

> Wymień unikaty, które maja taką własność " Zaszlachtowane Potwory Spoczywają w Spokoju"

Zbroja Tyrael

Jeszcze jeden jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 18:53, blood2 napisał:

Wymień unikaty, które maja taką własność " Zaszlachtowane Potwory Spoczywają w Spokoju"


Zbroja Tyraela i Spokój natury (dostępne tylko na grze rankingowej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 19:09, RaiL Driver napisał:

> Wymień unikaty, które maja taką własność " Zaszlachtowane Potwory Spoczywają w Spokoju"
Zbroja Tyraela i Spokój natury (dostępne tylko na grze rankingowej).


Dobrze

RaiL Driver +1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 19:25, RaiL Driver napisał:

Jakie są formuły do kostki, aby Broń/Zbroje Unikalną normalną uleprzyć na wyjątkową i z wyjątkowej
na elitarną?

zbroja
zwykła do wyjątkowa-Tal+Shael+Zbroja normalna+Dosk.Diament
wyj do elity-Ko+Lem+wyjątkowa zbroja+Dosk. Diament
Broń
zwykła do wyj-Ral+Sol+normalna broń+Doskonały Szmaragd
wyj do elity-Lum+Pul+wyj zbroja+Dosk. Szmaragd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 19:35, zadymek napisał:

zbroja
zwykła do wyjątkowa-Tal+Shael+Zbroja normalna+Dosk.Diament
wyj do elity-Ko+Lem+wyjątkowa zbroja+Dosk. Diament
Broń
zwykła do wyj-Ral+Sol+normalna broń+Doskonały Szmaragd
wyj do elity-Lum+Pul+wyj zbroja+Dosk. Szmaragd


OK.

zadymek +1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co by tu zadać?
Może takie:
To będzie wymagało inwencji. Podajcie tak logicznie rzecz ujmując kategorie nieumarlych jakie występują w D2.
I nie obrażę jak dacie jakieś przykłady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 21:07, zadymek napisał:

To będzie wymagało inwencji. Podajcie tak logicznie rzecz ujmując kategorie nieumarlych jakie
występują w D2.
I nie obrażę jak dacie jakieś przykłady.



Zombie akt I ==> Zombie | akt II Mumie (Wysuszone Zwłoki) | akt III ==> Topielec
Szkielety akt I ==> Szkieletor | akt II ==> Płonący Trup | akt V Snujący sie Trup oraz Szkielety Łucznicy(Szkielet łucznik) i Magowie (Płonący Mag)
Duchy akt I ==> Duch | akt II ==> Zjawa
Puste Isoty akt II Prastary Horadrim
Kościane Fetysze akt III Nieumarły Zabójca Duszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować