Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

Dnia 19.02.2008 o 22:38, Ringno5 napisał:

Jaką masz wersję gry? Bo w późniejszych patchach (chyba od 1.0003) usunięto uciekające
zombiaki (podobnie jak i podnoszących się i uciekających rannych). Ja pomykam na 1.0004,
i zombie od granatów nie uciekają. Tzn. próbują, ale swoim normalnym tempem.


No mam właśnie 1.0004 i tam pięknie uciekły w tempie jakiego jeszcze nie widziałem :D Granat 150 rubli. Zobaczyć sprintujące zombiaki - bezcenne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz zobaczyć latające zombiaki to następnym razem strzelaj z podwieszonego do broni granatnika. 100% skuteczność. Granaty są dobre do wykorzystania w różnego typu budynkach i do wybawiania przeciwnika zza barykady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2008 o 15:02, Vormulac napisał:

Jak chcesz zobaczyć latające zombiaki to następnym razem strzelaj z podwieszonego do
broni granatnika. 100% skuteczność. Granaty są dobre do wykorzystania w różnego typu
budynkach i do wybawiania przeciwnika zza barykady.

Właśnie znowu miałem tą misje i użyłem granatnika w tunderze :D. Wybrałem granat co podskakuje, niby lepszy. Celowniczek, mierzę, mierzę strzał. Granat eksplodował dokładnie w środku. Wszystkie 4 zombiaki stanęły na baczność a potem padły i wiły się. Musiałem dobić z noża :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2008 o 15:01, cmurder napisał:

Witam , słyszeliście o modzie Priboy http://priboi-story.extra.hu/ , czy ktoś z Was
miał szansę się z nim zapoznać ?


Słyszałem o nim, ale nie grałem. Tylko mam jeden problem: ile to wazy i skąd go zassać? :D

EDIT: juz znalazlem... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.02.2008 o 20:34, Assasin93 napisał:


EDIT: juz znalazlem... :)


Też pobrałem ten mod ,jednak zostawie sobie go na póżniej , obecnie zmagam się z Oblivion Lost 1.3 , w którym jest wszystko to , czego brakowało mi w finalnej wersji , przed chwilką miałem starcie z odmianą psa- kontrolera i nie wyszedłem najlepiej z tej potyczki , ogólnie wszystko w tym modzie jest tak jak być powinno : czuć ten klimat niebezpieczeństwa , szkoda tylko , że dość często gra wysypuje się na polskiej wersji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem mam , ściągnąłem sobie tego moda , wypakowuje i kopiuje folder gamedata do folderu z grą i jak włączam grę to pokazuje się ciemny ekran i wywala mi do windowsa , w ogóle nie chce mi działać ten mod ,jakieś pomysły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 09:54, Virus 500 napisał:

Ps. Czy są już jakieś kody do tej gry ?


Kodów jako tako chyba nie ma ale możesz zmieniać statystyki BNów i siebie samego by być bardziej IMBA :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 10:47, Virus 500 napisał:

Jak używać tych artefaktów w Inferno Modzie ?


Umieszczasz je tam, gdzie zwykle jest pistolet (w oknie "plecaka"), potem wciskasz dwójkę (zwykle wybiera pistolet, tu uaktywni artefakt), potem trzymasz wciśnięty lewy przycisk myszki, Naznaczony trochę pomacha łapami nad artefaktem, a następnie go rzuci. Po kilku chwilach w tym miejscu pojawi się anomalia bądź teleport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pociesze Cie ;) jak oblokowujesz ukryte potwory to zamiast pseudo psow czeka na CIebie w tym korytarzu chimera :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 11:52, morthi napisał:

pociesze Cie ;) jak oblokowujesz ukryte potwory to zamiast pseudo psow czeka na CIebie
w tym korytarzu chimera :P


gram na oblivion lost 1.3 , kurcze z tego co wiem to są tam odblokowane potwory , ale chimery tam nie spotkałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 11:59, cmurder napisał:

...


hehe ja probowalem po niego pojsc ze 20 razy:D w koncu skonczylo sie tym ze wbieglem do srodka, zlapalem kombinezon i nie zatrzymujac sie przeszedlem do dark valley:D potem przez garbage spowrotem do cordonu i moglem oddac. przegladalem plik outfit.ltx i okazuje sie ze w ol rozne kombinezony daja ci rozna odpornosc na mental czy telepathic. moze nalezy tam pojsc jak sie ma lepszy stroj?:) ja tam jednak lubie wyzwania i kiedys porozwalam te wszystkie stwory z tunelu dwururka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 11:59, cmurder napisał:

...


dziwie sie troche ze miales tam tylko dwa nibypsy. u mnie walczyly tam ze dwa stada psow i kotow z 6 dzikami plus jeszcze do tego pseudodogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 13:01, Noirr napisał:

> ...

dziwie sie troche ze miales tam tylko dwa nibypsy. u mnie walczyly tam ze dwa stada psow
i kotow z 6 dzikami plus jeszcze do tego pseudodogi


u mnie były 3 nibypsy no i wreszcie sobie poradziłem z nimi , wiesz może co to za maszkara

20080221131810

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 13:39, Virus 500 napisał:

Fajny ten mod Inferno , ale kurde nie wiem jak zrobić portal z blasku księżyca :/

Tak jak pisze w opisie. Należy mieć dwa takie artefakty. Wtedy wyrzucasz jeden i otwiera się portal (jeszcze niedostępny), następnie gdzieś indziej wyrzucasz z ekwipunku drugi artefakt i otwiera się drugi portal. Dopiero wtedy można korzystać z portali. Każde następne wyrzucenie tego artefaktu likwiduje portal utworzony jako pierwszy zastępując go nowym.
PS. Co do używania artefaktów to umieszczamy je w pierwszym oknie na broń (tam gdzie pistolety) i aktywujemy jak broń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować