• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 04.11.2013 o 12:52, qsecofr napisał:

> W TYM TEMACIE PROSIMY ZGŁASZAĆ TYLKO PROBLEMY / UWAGI / PYTANIA DOT. DZIAŁANIA SKLEPU.

>
>
> WSZYSTKIE INDYWIDUALNE SPRAWY DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ (PYTANIA, PROŚBY O ZMIANĘ/ANULOWANIE)

> PROSIMY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA SKLEPU GRAM.PL

-
> http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4.

Fajnie tylko mogliby odpisywac na wysłane zapytania lub odbierać telefon


Dokladnie. Od 3 czy 4 dni nie udalo mi sie uzyskac odpowiedzi na zlgoszenie ani dodzwonic. Rozwazam zgloszenie sprawy do UOKiKu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować