Zaloguj się, aby obserwować  
woko27

Need for Speed: Pro Street - temat gry

3015 postów w tym temacie

Dnia 28.03.2008 o 15:56, ImRo Nixon napisał:

Ooooo! Świetnie żeś mi doradził! Tylko... ostatecznie jaki mam ten samochód kupic? Tego
skylinea czy tego 911 turbo?


Skyline jest tańszy i bardzo dobry.
Porsche 911 turbo jest droższe, bardzo dobre i daje duuuuużo punktów. Do gripu też się świetnie nadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2008 o 14:59, ImRo Nixon napisał:

> Najdroższy czyli Pagani Zonda?

Tak, zgadza się... Zonda...
Właśnie zostały mi tylko te dwa wyścigi Szybkości... musze dzisiaj je przejść... wykupie
maksymalną ilość napraw... i pojeżdże!


Zonda jest beznadziejna, nie wiem po co ten chłam kupowałeś, nie warta tej ceny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oki zona do kitu, porshe zajebiste ... ale ja jestem na samym początku gry.... jestem na Battle Machine - wyzwanie: Texas.... już zdominowałem ale które autko wybrać... GOLF GTI czy NISSAN 350Z (Z33)... takie proste ??

nie bo golf jest lekki i ma tyle samo koni co nissan ? więc ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> nie bo golf jest lekki i ma tyle samo koni co nissan ? więc ??

Ja... wybrałem Nissana, ale nie sugeruj się moim wyborem, bo nie jestem tam jakimś specjalistą, powiem Ci tylko, że jeździłem nim przez sporą część gry (w gripach).

A jeśli o mnie chodzi, to parę minut wcześniej ukończyłem Pro Streeta w 100% i teraz nie będę zamulał jakimiś ciągłymi pytaniami, tylko napiszę coś o giercę...

Pro Street jest tym NfSem, którego... ukończyłem... a ze smutkiem przyznaje, że jest ich niewiele, bo pomijając tego najnowszego przeszedłem jedynie pierwszego Undergrounda. A co z tymi co wyszły w między czasie? Nudziły mi się w połowie... Poraz pierwszy słysząc o Pro Street miałem wielką nadzieję, że odświerzy nieco serię, która już mi się tak wielce nuuuuudziłaaa.
No i na dzień dzisiejszy nie zawiodłem się i jestem zadowolony, że NfS wjechał na nowe tory... legalne tory... już od dawna nie ścigaliśmy się legalnie i moim zdaniem dobrym posunięciem twórców była decyzja o zmianie klimatów i to dało grze dodatkową nutkę grywalności, choć zauważcie, że rozgrywka się nic praktycznie nie zmieniła, otóż, znowu mamy tam jakiegoś kozaka z ekipą, którego trzeba pokonac, by stać się najlepszym, i to samo i to samo... Choć jak inaczej można by było poprowadzić taką grę jak NfS...
Dobra, nie będę pisał recenzji, więc, na krótko napiszę, że przedewszystkim podobała mi się atmosfera tych wyścigów, a jeszcze większej barwności do tego wszystkiego dodaje spiker/komentator, który naprawdę nakręca imprezy - na żywo komentuje sytuacje na torze i poza nim... naprawdę wielki plus! Co jeszcze... modele maszyn, ogólnie to oprawa audiowizualna, oraz tuning - bardzo szczegółowy tuning dla maniaków jak i ogólny i prosty dla żółtodziobów.
Minusy, a może aby już nie doszukiwać się tak wad gry, to napisze tylko, że twórcy mogli by zrobić i urozmaicić więcej torów... nie oszukujmy się, po 1-2 godzinach już zaczynamy zauważać, że tory się powtarzają... ahhh, szkoda... nad tym aspektem, można by było troszkę więcej poracować.

Polecam grę, przedewszystkim tym, którym znudziły się już wyścigi po miejskich trasach i uciekanie przed policją... teraz zostać królem... można i legalnie!

<przepraszam, pewnie za masę błędów>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2008 o 22:06, Norbert1367 napisał:

oki zona do kitu, porshe zajebiste ... ale ja jestem na samym początku gry.... jestem
na Battle Machine - wyzwanie: Texas.... już zdominowałem ale które autko wybrać... GOLF
GTI czy NISSAN 350Z (Z33)... takie proste ??

nie bo golf jest lekki i ma tyle samo koni co nissan ? więc ??


Bierz Nissana, ja go przez połowe gry miałem do Gripu, potem kupiłem sobie porsche 911 Turbo, jeszcze lepsze. @ genialne samochody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2008 o 20:21, Ecko09 napisał:

> > Najdroższy czyli Pagani Zonda?
>
> Tak, zgadza się... Zonda...
> Właśnie zostały mi tylko te dwa wyścigi Szybkości... musze dzisiaj je przejść...
wykupie
> maksymalną ilość napraw... i pojeżdże!

Zonda jest beznadziejna, nie wiem po co ten chłam kupowałeś, nie warta tej ceny...



Racja zonda jedze tylko troche szybciej od forda GT który jest duuuuuuuuuużo tańszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2008 o 01:41, Ecko09 napisał:

Bierz Nissana, ja go przez połowe gry miałem do Gripu, potem kupiłem sobie porsche 911
Turbo, jeszcze lepsze. @ genialne samochody.


dzięki za pomoc... wziąłem nissana jak radziliście.... bo stwierdziłem że nissana bede miał go gripów a tego starszego nissana se do driftu zrobię ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2008 o 07:06, marcin38 napisał:

> > > Najdroższy czyli Pagani Zonda?
> >
> > Tak, zgadza się... Zonda...
> > Właśnie zostały mi tylko te dwa wyścigi Szybkości... musze dzisiaj je przejść...

> wykupie
> > maksymalną ilość napraw... i pojeżdże!
>
> Zonda jest beznadziejna, nie wiem po co ten chłam kupowałeś, nie warta tej ceny...



Racja zonda jedze tylko troche szybciej od forda GT który jest duuuuuuuuuużo tańszy


Forda GT też nie opłaca sie kupować.

BTW:
Najlepszy samochód do Gripu- Porsche 911 Turbo
Najlepszy samochód do Dragu- Toyota Supra
Najlepszy do Driftu- Mazda RX-7
Ale co jest najlepsze do Próby Prędkości to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak co do tych aut:
Do gripu mam Lambo Murcielago-daje radę
Do dragu mam Porshe 911 GT2-ponad 1050KM,jestem z niej bardz zadowolony
Do driftu mam Dodge Vipera i jest dosyć zawiedziony
Do speedu mam Pagani Zondę F i jestem TOTALNIE zawiedziony.
Mam 86% gry,zostało mi pokonanie króla Speedu,i w tym problem:co kupić do speedu?Pagani Zonda to tylko pieniądze w błoto.Pomocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2008 o 10:39, pan m. napisał:

Ja powiem tak co do tych aut:
Do gripu mam Lambo Murcielago-daje radę
Do dragu mam Porshe 911 GT2-ponad 1050KM,jestem z niej bardz zadowolony
Do driftu mam Dodge Vipera i jest dosyć zawiedziony
Do speedu mam Pagani Zondę F i jestem TOTALNIE zawiedziony.
Mam 86% gry,zostało mi pokonanie króla Speedu,i w tym problem:co kupić do speedu?Pagani
Zonda to tylko pieniądze w błoto.Pomocy!


Kup sobie albo Skyline'' a (tani i szybki) albo Porsche 911 Turbo (dużo punktów się zdobywa i szybki). Zresztą kilka postów wyżej Adam Słoma to napisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2008 o 10:20, Ecko09 napisał:

BTW:
Najlepszy samochód do Gripu- Porsche 911 Turbo
Najlepszy samochód do Dragu- Toyota Supra
Najlepszy do Driftu- Mazda RX-7
Ale co jest najlepsze do Próby Prędkości to nie wiem.


po pierwsze - dzięki za pomoc Ecko09 ... Toyota Supra w Dgragu to jest najlepsza rzecz jaka może by :p

a po drugie - mam pytanie: jakie auto wziąś do stójek (jazdy na dwóch kołach) bo Suprą to niezbyt idzie ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2008 o 13:40, Norbert1367 napisał:


> BTW:
> Najlepszy samochód do Gripu- Porsche 911 Turbo
> Najlepszy samochód do Dragu- Toyota Supra
> Najlepszy do Driftu- Mazda RX-7
> Ale co jest najlepsze do Próby Prędkości to nie wiem.

po pierwsze - dzięki za pomoc Ecko09 ... Toyota Supra w Dgragu to jest najlepsza rzecz
jaka może by :p

a po drugie - mam pytanie: jakie auto wziąś do stójek (jazdy na dwóch kołach) bo Suprą
to niezbyt idzie ;p


No własnie do jazdy na 2 kołąch Supra nadaje sie też idealnie, trzeba ją tylko odpowiednio stuningować, ja ją po zakupie od razu na maksa tuningowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.03.2008 o 14:03, Ecko09 napisał:

> a po drugie - mam pytanie: jakie auto wziąś do stójek (jazdy na dwóch kołach) bo
Suprą
> to niezbyt idzie ;p

No własnie do jazdy na 2 kołąch Supra nadaje sie też idealnie, trzeba ją tylko odpowiednio
stuningować, ja ją po zakupie od razu na maksa tuningowałem.

Albo Dodge Charger do stójek. 300 m można przejechać z palcem w nosie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.03.2008 o 14:03, Ecko09 napisał:

No własnie do jazdy na 2 kołąch Supra nadaje sie też idealnie, trzeba ją tylko odpowiednio
stuningować, ja ją po zakupie od razu na maksa tuningowałem.


ja też ją mam na maxa .... ale jak zmieniac iegi żeby mie dobrą stójke ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2008 o 14:42, Norbert1367 napisał:


> No własnie do jazdy na 2 kołąch Supra nadaje sie też idealnie, trzeba ją tylko odpowiednio

> stuningować, ja ją po zakupie od razu na maksa tuningowałem.

ja też ją mam na maxa .... ale jak zmieniac iegi żeby mie dobrą stójke ??


Noo normalnie. Drobna rada, dopalacz odpal jak najpóźniej, bo im później włączysz nitro tym dłuższy dystans na 2 kołach przejedziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.03.2008 o 15:59, Ecko09 napisał:

Noo normalnie. Drobna rada, dopalacz odpal jak najpóźniej, bo im później włączysz nitro
tym dłuższy dystans na 2 kołach przejedziesz.


dzięki za pomoc mam supre na maxa i pokonałem dzięki twoim radom króla dragu :D a do prób prędkości polecam camaro concept - przynajmniej taki ja mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2008 o 23:52, Lunatic MaQ napisał:

Co zrobić, żeby taki Viper (ponad 700 koni) jechał na dwóch kołach? Co mu najlepiej mu
stuningować?


Nie jestem pewien, ale chyba jest minimalnie za słaby, najlepiej wszystko na mask tuninguj :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować