Zaloguj się, aby obserwować  
Immortal_1

NeuroShima - forumowa gra w konwencji Sience-Fiction

88 postów w tym temacie

Chciałbym trochę odbiec od reguły i dlatego założyłem ten temat. Forumowych gier fantasy/RPG jest mnogość, a SF prawie w ogóle. A więc przejdźmy do rzeczy. Na początek opiszę krótki rozwój zdarzeń.

Rok 2078. Nasila się konflikt Japonii z USA. Dochodzi do wojny atomowej z użyciem najróżniejszych broni, byleby wykończyć wroga. W laboratoriach Japonii opracowano kwas radioaktywny, który działa jak napalm w połączeniu z promieniami radioaktywnymi. USA opracowuje projekt NeuroShima, który ma za zadanie zniszczyć siły Japonii i jej sojuszu. Zostaje powołana do tej misji specjalna grupa Xan-Tech, złożona z jednych z najlepszych strzelców na globie. Grupa ta miała zamiar wykonać misję przy użyciu prototypowych broni, opracowywanych w laboratoriach Amerykanów.
***
Warstwa ozonowa ulega zniszczeniu i wojna w 2080 roku zostaje przerwana na krótki czas, w którym naukowcy mają opracować specjalne skafandry, które pozwalały by na dalsze życie na planecie bez warstwy ozonowej. 40% ludności ziemskiej umiera, na skutek promieni UV i niedotlenienia, w tym grupa specjalnych oddziałów amerykańskich Xan-Tech. W 2081 roku zdołano opracować pierwsze masowo produkowane skafandry, które w pełni ochraniały skórę ludzką przed szkodliwymi promieniami słonecznymi, zainstalowano też w nich specjalny pojemnik na wynalezione dwa miesiące wcześniej ampułki. Jedna dostarczała tlenu i wszystkich składników odżywczych, potrzebnych do dobrego funkcjonowania ciała człowieka na 3 dni.
***
W 2082 roku armie Japonii i Ameryki były już w pełni wyposażone w owe skafandry i wznowiono wojnę. USA poszukuje 12 nowych członków do Xan-Tech’u. Coraz więcej wieści jest także o rozbitych statkach kosmicznych i o dziwnych formach życia, które podobno mają zamiar zniszczyć naszą planetę, acz naukowcy próbują rozwijać wszelkie wątpliwości jak się da, by nie wzbudzić paniki wśród ludności. Wiele wiadomości jest także przesyłana dla żartu, lecz. Żadnej nie potwierdzono przez większą liczbę ludzi.

Karta tworzenia postaci:
Wbrew pozorom nie jest aż tak inna od tych, z gier fantasy

1. Imię i płeć
Tutaj macie szerokie pole do popisu, acz musicie dostosować się do kilku zasad:
a) Nick to nie imię. Wymyślcie coś ciekawszego, bo wymyślone imię powinno lepiej oddawać klimat gry.
b) Science Fiction to nie fantasy, dlatego wymyślajcie imiona pasujące do przyszłości, klimatyczne imię, ale najlepiej, żeby nie było zaczerpnięte z jakiejś gry.
c) Nie zmieniamy imion, żeby nie było chaosu. Dobrze zastanów się, zanim wymyślisz imię, żeby w trakcie rozgrywki nie narzekać.
d) Płeć do wyboru to mężczyzna lub kobieta, jeżeli wybierze się kobietę, ma się +2 punkty do zręczności i -2 punkty do wytrzymałości, a mężczyzna +2 do wytrzymałości, lecz -2 do zręczności!

2. Atrybuty
Do rozdzielenia jest 40 punktów, a na początku ilość każdego atrybutu jest równa 10.
Siła – Ilość siły oznacza to, jak dobrze walczymy wręcz przy użyciu pięści, laserowych broni do walki wręcz, jak dobrze walczymy w różnych mechach [czyli mniej więcej wchodzimy do kapsuły i poruszamy dźwigniami robotem]
Precyzja – Jeden z najważniejszych atrybutów. Oznacza to, jakie szanse mamy trafienia wroga, czy trafimy w rękę czy od razu w głowę, u strzelców szczególnie ważny.
Zręczność – Wskazuje jak szybko poruszamy się w robotach, jak dobrze latamy [np. jeżeli ktoś ma bardzo dużo zręczności, to może wykonywać różne akrobacje w powietrzu], jak zręcznie posługujemy się laserowymi broniami wręcz, jak zręcznie przeładowujemy broń.
Wytrzymałość/Masywność Ciała – Oznacza ilość kilogramów, ile możemy unieść oraz ile posiadamy życia.
Inteligencja – Inteligencja należy raczej do gorszych atutów w tych czasach. Wskazuje jak jesteśmy mądrzy, to przydaje się przy różnego rodzaju zadaniach [osoba inteligentna może znaleźć lepsze wyjście z sytuacji, łatwiejsze wykonanie misji] i zagadek [osoba taka lepiej myśli i łatwiej je rozwiązuje].
Retoryka – Ostatni z atrybutów. W tych czasach w czasie wojny niewiele można zdziałać słowem, acz zręczny mówca może do siebie przekonać niektórych, nawet najbardziej zagorzałych przeciwników. Przydaje się do „wyciągania” informacji z ludzi i przekonywania wrogich oddziałów do porozumienia.

3.Specjalizacja
Każdy uczestnik gry może wybrać tylko jedną specjalizację, oznaczającą w czym dany żołnierz jest najlepszy.
Oto ich lista:
Snajper [strzela wyborowo ze snajperki], saper [rozbraja miny, bomby], grenadier [rzuca granatami, bombami dymnymi itp.], medyk [leczy kompanów na polu walki]
Teraz krótki regulamin do specjalizacji:
a) Starajcie się zrównoważyć specjalizacje tak, aby nie było samych snajperów czy medyków.
b) Jeżeli chcecie mieć jakąś inną specjalizację, to najpierw zapytajcie mnie na gg [2735174] i ja odpowiednio rozważę, czy pasuje do tej gry czy nie i czy nie jest jakaś „super-mocna” lub dużo lepsza od innych.

4.Stopień
Tu właściwie nie macie wcale wyboru, na początku wszyscy są po prostu żołnierzami, a ja postaram się zamieścić za jakiś czas listę stopni. Czyli początkowy stopień to żołnierz.

Zapraszam do wypełniania kart i jeszcze jedno: standardowa ilość graczy to 12. Zanim dołączysz do gry – przeczytaj regulamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulamin:
1. Jeżeli nie masz za dużo czasu – nie dopisuj się. Każdy uczestnik jest zobowiązany napisać co najmniej 1 posta przez 3 dni [jedna ampułka dostarcza tlen i składniki odżywcze na 3 dni]
2. Tak jak wyżej – staraj się pisać regularnie, lecz unikaj kilkuzdaniowych postów, pisz długie, fabularne posty – bardziej oddają klimat gry.
3. Tylko ja mogę pisać jakieś offtopy [związane z grą], ew. kontakt między graczami ma się odbywać poza forum.
4. Jeżeli masz jakieś sugestie/problemy czy cokolwiek innego dotyczącego gry zgłaszaj to na gadu gadu [2735174] lub na maila [Immortal.Darkoons[at]wp.pl – gdzie [at] to @]
5. MG jest jeden, jak zajdzie potrzeba to wprowadzę MG zastępczego – wtedy to on za wszystko odpowiada, kiedy mnie nie będzie przez dłuższy okres czasu.
6. Jeśli chcesz dołączyć do gry po rozpoczęciu gry zawiadom mnie o tym na gg/maila, podając swoją kartę postaci. Wtedy jeszcze sprawdzę czy się nadajesz, poprzez przeczytanie przykładowego tekstu, który mi prześlesz [twojego autorstwa], nie miejcie pretensji, jeżeli się nie załapiecie.
7. Limit wynosi 12 graczy. Jeżeli ktoś umrze, mogę kogoś nowego powołać.

Zasady rozrywki:
1. Ja jako MG [bądź MG zastępczy] wprowadza wszystko [lokacje, przedmioty, sklepy, potwory, wydarzenia, misje itd.]
2. Jest zakaz wprowadzania tych rzeczy przez zwykłego gracza.
3. Punkt 2 nie obowiązuje w przypadku, jeżeli sam zalecę wprowadzenie danej rzeczy przez gracza.
4. Nie jesteśmy super-silni. Równie dobrze możemy zginąć od przypadkowego strzału lub niezauważonej bombie. Każdy może odnieść rany, a ich leczenie trochę trwa.
5. W grze nie ma poziomów postaci. Wprowadza to zbędny mentlik i powstają różnice między nowymi graczami, a starymi wyjadaczami.
6. Jest to gra fabularna, polega na wczuciu się w klimat, wasze postacie mają charakter, osobowość i posiadają własne uczucia i inaczej reagują na daną sytuację.
7. Nie ma przedmiotów potężnych. Każdy nowy przedmiot [oprócz tych ze sklepu] można wprowadzić dopiero po konsultacji ze mną [np. wziąć broń przeciwnika] lub sam mogę jakąś wprowadzić [za wykonaną misję, kradzież itd.]
8. Nie wszystko zawsze się udaje. Czasem bomba może wybuchnąć, a zwykły żołnierz zabić.
9. Medyk zawsze może użyć defibrylatora na martwym żołnierzu [zabitym od pocisku, bomby, ale nie od nie wymienienia ampułki!] ożywiając go.
10. Każda postać ma różny charakter, osobowość i to Ty ją kreujesz.
11. Każda wypowiedź zaczyna się od myślnika, zaś myśl poprzedzona kursywą.
12. Opisujcie świat. Wtedy staje się żywy, acz należy pamiętać, że w post-nuklearnym świecie nie należy spodziewać się błyszczącej od promieni słońca, czystej wody i motylu latającym nad łąką.
13. Jeżeli kogoś nie będzie przez więcej niż 3 dni [np. wyjeżdża gdzieś na tydzień-dwa nie więcej] może ulec stanowi hibernacji, dzięki czemu może przeżyć [lecz musi wcześniej mnie o tym zawiadomić na gg lub na maila, najlepiej wysyłając wiadomość na to i na to, dla pewności], acz starajcie się nie nadużywać tego stanu. Oczywiście jeżeli ktoś jest w stanie hibernacji to nie może nic pisać w tym wątku, aż do czasu zakończenia się hibernacji.
14 . Przy pisaniu postów staraj wczuć się w klimat, nie pchaj fabuły.
15. Gracze łamiący ten regulamin zostaną po drugim ostrzeżeniu bezpowrotnie usunięte z gry.
Życzę miłej zabawy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.
a) Imię: Kain
b) Płeć: Mężczyzna
2. Atrybuty
Siła: 17
Precyzja: 22
Zręczność: 18
Wytrzymałość: 16
Inteligencja: 14
Retoryka: 13
3. Specjalizacja: Snajper
4. Stopień: żołnierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Imię i płeć
a) Imię: Pranoz
b) Płeć: Mężczyzna
2. Atrybuty
Siła - 12
Precyzja - 12
Zręczność - 13
Wytrzymałość/Masywność Ciała - 15
Inteligencja - 25
Retoryka - 23
3. Specjalizacja - Saper
4. Stopień - Żołnierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Imię i płeć:
a) Imię: Mark Duskhill
b) Płeć: Mężczyzna
2. Atrybuty:
Siła: 14
Precyzja: 13
Zręczność: 20
Wytrzymałość:15
Inteligencja: 20
Retoryka: 18
3. Specjalizacja: Medyk
4. Stopień: żołnierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię i płeć:
a)Mężczyzna
b)Rob Koltman

Atrybuty:
siła:16
precyzja:19
zręczność:19
wytrzymałość:19
inteligencja:15
retoryka:12

Specjalizacja:Snajper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.
a) Imię: Maddox
b) Płeć: Mężczyzna
2. Atrybuty
Siła: 16
Precyzja: 18
Zręczność: 20
Wytrzymałość: 20
Inteligencja: 14
Retoryka: 12
3. Specjalizacja: Grenadier
4. Stopień: żołnierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Imię i płeć:
a) Imię:Neil
b) Płeć: Mężczyzna
2. Atrybuty:
Siła: 15
Precyzja: 11
Zręczność: 18
Wytrzymałość:15
Inteligencja: 20
Retoryka: 18
3. Specjalizacja: Saper
4. Stopień: żołnierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię: Peter :p
Facet
Siła:13
Precyzja: 19
Zręczność: 17
Wytrzymałość: 13
Int.: 19
Retoryka: 19
Specjalizacja: snajper
Stopień: No to nie mam wyboru :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od tej chwili starajcie się robić kobiety, w końcu co to za gra bez kobiet ^^ Tak poza tym to w grze pamiętajcie o zasadach interpunkcji i ortografii, żeby nie było chaosu. Jak ktoś ma z tym problem to niech w Wordzie pisze, a potem tutaj skopiuje;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2007 o 12:39, Immortal 1 napisał:

Od tej chwili starajcie się robić kobiety, w końcu co to za gra bez kobiet ^^

Czyli jeżeli chcę grać to wolisz żebym grał kobietą nawet jeśli jestem w prawdziwym życiu chłopem? :P

Dnia 21.02.2007 o 12:39, Immortal 1 napisał:

to w grze pamiętajcie o zasadach interpunkcji i ortografii, żeby nie było chaosu. Jak ktoś
ma z tym problem to niech w Wordzie pisze, a potem tutaj skopiuje;]

Albo można ściągnąć najnowszą Mozillę która poprawia błędy ;]

A co do rozgrywki: To jest takie zbiorowe pisanie opowieści, tak? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2007 o 14:21, The Lurker napisał:

> Od tej chwili starajcie się robić kobiety, w końcu co to za gra bez kobiet ^^
Czyli jeżeli chcę grać to wolisz żebym grał kobietą nawet jeśli jestem w prawdziwym życiu chłopem?
:P

Wiesz, chodzi o to, żeby były też kobiety, a nie tylko mężczyźni:P Ale rób jak chcesz, potrzebuję jeszcze kilku graczy.

Dnia 21.02.2007 o 14:21, The Lurker napisał:

> to w grze pamiętajcie o zasadach interpunkcji i ortografii, żeby nie było chaosu. Jak
ktoś
> ma z tym problem to niech w Wordzie pisze, a potem tutaj skopiuje;]
Albo można ściągnąć najnowszą Mozillę która poprawia błędy ;]

Cokolwiek, ważne, żeby było przejrzysto i ładnie;]

Dnia 21.02.2007 o 14:21, The Lurker napisał:

A co do rozgrywki: To jest takie zbiorowe pisanie opowieści, tak? ;)

Tak:)

Co do pytania Tigera:
Piszemy wtedy, kiedy mamy czas, bo nie każdy zawsze ma czas powiedzmy między 16 a 18, a wtedy powstałby problem, także będziemy pisać, kiedy znajdzie się czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podaj gadu-gadu, bo nie mam w razie czego jak się z Tobą skontaktować, a chciałbym z Tobą omówić kilka spraw...
Jeżeli nie masz, to podaj e-maila, też może być...
Poza tym wiadomość do wszystkich: O ile tego nie zrobiliście, to przypnijcie ten wątek do swoich ulubionych, żeby potem nie szukać go nie wiadomo gdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale nie wiem czy dziś rozpoczniemy. Czekam, być może The Lurker dołączy i Donki, mam nadzieję, że dołączą, bo 7 osób to wciąż za mało... Jeżeli wpiszą się już dziś - rozpoczniemy grę prawdopodobnie wieczorem [lecz nie łudźcie się, bo równie dobrze post rozpoczynający grę może być jutro. W każdym razie bądźcie przygotowani na wszystkie możliwości;] Informuję, że lista nadal jest otwarta, lecz póki co rezerwuję miejsca dla Donkiego i The Lurkera - zaś limit to 12 osób. Jeszcze jedno - nie musicie do mnie pisać [oczywiście przed rozpoczęciem gry - po rozpoczęciu trzeba się zgłaszać na gg, a i tak nie zapewniam, że po rozpoczęciu się dostaniecie - lecz zawsze można spróbować^^] Nie mieszajcie klas, myślę, że te co podałem są wystarczające, chyba, że macie jakiś nowy pomysł... Tak poza tym to spośród podanych w pierwszym poście możecie skorzystać z specjalizacji: haker i mechanik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko: Anthony Scheming
płeć: mężczyzna

Atrybuty:

Siła 15
Precyzja 19
Zręczność 19
Wytrzymałość 14
Inteligencja 15
Retoryka 18

Specjalizacja: Mechanik
Stopień: żołnierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2007 o 23:19, Pustelnik88 napisał:

Czy na pewno musi być 12 osób?

Ludzie zgłaszajcie się! Nieźle się zapowiada...

Podpisuję się pod apelem kolegi, polać mu! :D
A zapowiada sie chyba nawet lepiej niż nieźle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2007 o 23:25, Graffis napisał:

Podpisuję się pod apelem kolegi, polać mu! :D

Polać wszystkim, mi też :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować