Zaloguj się, aby obserwować  
barteg

Magic Destiny- forumowa gra RPG.

17 postów w tym temacie

S - Saref
B-barteg

S:A o co się rozchodzi?(Czyli dialog, Saref & bartegiem)
B: To jest super fajna wypasiona gra forumowa:D
S: Łau ! A o co w niej chodzi?
B:W 1938 roku Adolf Hitler przesunął swe wojska na wschód, dzięki czemu dostał możliwość podbicia Warszawy...O pomyliłem historie
S: eee?
B: No to, więc mówię.
S: Czekam...
B: W grze jesteśmy początkującymi magami, którzy uczą się w dwóch wieżach magii.
S: Woo
B: No właśnie. Więc jak już mówiłem eee...hmm...no jesteś czardziejem.
S: CO??
B: Czarodziejem. Takie "abrakadabra" "Hokus Pokus" i rozpierducha na maxa. W grze jesteśmy dzieleni na dwie grupy(po 5 osób). Jedną uczę ja drugą Saref. Grę robiliśmy we dwóch.
S: Powiedzmy...
B: No już coś mówiliśmy. Lekcje będą wyglądały tak, że nauczyciel, czyli Ja lub Saref będą dawali temat np.: Uczcie się czaru opisując go wcześniej uczenie czarów patrz zasady. Oczywiście lekcje nie będą polegać na samych czarach tylko od czasu do czasu będą treści ogólne o magii. Resztę patrzcie na zasady.
S: Aha. Dziękujemy za wywiad.

Zasady:

Tworzenie Postaci:

Rozdajemy 10 punktów do atrybutów. I na początek mamy 50 hp. i 100g(złoto)

Wzór Postaci:

Imię i Nazwisko:
Wiek:
Rasa:
Kolor Włosów:
Kolor Oczu:
Wzrost:
Ubranie:
Broń(czytaj Rasy):
Zdrowie: 50hp.
Punkty Magiczne:
Atrybuty:
-Talent Magiczny:
-Czarostwo:
-Inteligencja:
Siła Woli:
Charakter:
Krótki opis postaci(2-3 linijki)

I jak ktoś chce to może dać portret.

Atrybuty

W grze występują atrybuty, które rozdzielamy punkt, co poziom. Są cztery atrybuty:

-Talent Magiczny(każdy punkt atrybutu daje możliwość nauczenia się o jednego czaru więcej na poziom)
-Czarostwo(każdy punkt atrybutu zwiększa obrażenia czaru o 1)
-Inteligencja(każdy punkt daje możliwość nauczyć się czaru ze księgi*)
-Siła Woli(Każdy czar zabiera nam Punkty Magiczne. Każdy punkt siły woli podnosi Punkty Magiczne ją o 10)

*Możemy się uczyć ze księgi raz na tydzień(rzeczywisty czas)

Awans
Podczas Awansu dostajemy możliwość rozmieszczenia jednego punktu atrybutów oraz 10 hp. Dzięki poziomom dostajemy możliwość nauki czarów na wyższych poziomach.

Zasady Ogólne

1. Każdy mag dostaje księgę czarów ma w niej umieszczać wszystkie czary łącznie z obrażeniami, jakie zadają i składnikami do użycia.
2. Gracze Mają się słuchać nauczycieli inaczej zostaną wydaleni ze szkoły(równoważnik końca gry)
3. Nauczyciele mogą zlecać zadania, za które dostajemy punkty doświadczenia.
4. Możemy chodzić do biblioteki i uczyć się zaklęć.
5. Nie obrażamy bez powodu, ale obrażamy tylko postacie w grze a nie osoby.
6. Offtopy bierzemy w klamry.
7. Staramy się odgrywać maga i swoją rasę najlepiej jak możemy.(Za najlepsze odgrywanie raz na miesiąc będzie nagroda)
8. Mg wprowadza wydarzenia fabularne.
9. Możemy awansować z ucznia na wyższe osoby w hierarchii, gdy to się stanie gracz zostanie poinformowany.
10. Przepustki do miasta dostajemy od nauczycieli
11. Każdy gracz dostaje pokój, jeśli chce mieć z kimś pokój proszę zgłosić to do MG i jeśli będzie zgoda dwóch osób będą razem w pokoju.
12. Opisujemy wszystko, co robimy w grze.
13. Odwzorowujemy nasz charakter.


Rasy

W grze występuje kilka ras tutaj opiszę je dokładniej.

Elf:

Atuty: +1 inteligencja -1 Czarostwo

Elfy to najpiękniejsza z ras. Są smukłe i zgrabne i bardzo inteligentne. Zwykle mają blond włosy albo czarne. Bruneci rzadko się zdarzają. Wzrostowo mężczyźni mierzą do 190 cm a kobiety do 175 cm.

Typowa Broń: Krótka różdżka lub krótki kij.

Człowiek

Atuty:(nie ma)

Człowiek to najbardziej uniwersalna rasa. Zwykle mężczyźni mierzą do 185 cm a kobiety 175 cm.

Typowa Broń: Drąg lub długa różdżka

Krasnolud

Atuty: +1 Siła Woli -1 Talent magiczny

Krasnoludy rzadko wybierają drogę magiczną, więc nie są wprawieni w magii, ale za to mają wielką siłę woli. Kolor włosów zróżnicowany. Wzrostowo mężczyźni są równi kobietom. Mierzą do 110 cm.

Typowa Broń: Krótki kij lub berło

Gnom

Atuty: +1 Czarostwo -1 Siła Woli

Gnomy znają się na czarach ofensywnych, świetnie wykorzystują je w walce jednak są mało opanowane. Wzrostowo obie płcie są równe mierzą do 90 cm.

Walka

Walka w tej grze przeważnie będzie się toczyć między magami, ale z potworami czasami również. W walce magów zaczyna ten, który ma wyższy talent magiczny i rzuca czar. Obrażenia czaru odejmujemy od życia drugiego maga. W walce z kimś nie-magiem MG ustala statystyki nie-maga. Ustala przeciwnika statystyki podobnie jak my swoje. Tylko zmienia nazwy atrybutów:
-Siła Woli(Im więcej punktów tym większe szanse na przetrwanie ataku mentalnego.)
-Biegłość w broni(To samo, co dla nas Talent Magiczny, tylko nie uczmy się czarów tylko służy, kto pierwszy atakuje)
-Siła(To, co dla nas, Czarostwo tylko dodaje obrażenia do broni)
-Zdrowie(To samo, co dla nas Siła Woli tylko dodaje zdrowie)

Walka wygląda praktycznie identycznie jak w starciu magów.

Od czasu do czasu możemy dostać przepustki do miasta. Przez ten czas MG opisuje, co się dzieje w mieście itp.

Charakter

No właśnie nasze szaty będą określać nasz charakter. Przed dodaniem postaci osoba zgłasza się przez gadu-gadu do MG, który daje jej test z pytaniami. Na podstawie tych pytań określimy charakter. Nasz charakter będą odwzorowywały nasze szaty: Zło: Czarne, Neutralny: Czerwone, Dobry: Białe. Tylko nauczyciele nie mają szat takich.

Skala Trudności

W grze będzie coś takiego jak skala trudności(ST) ci, co grają w D&D wiedzą, o co chodzi;), a więc ST jest to poziom trudności, jaki musimy przekroczyć, aby wykonać jakąś czynność np.: Nauka czaru, aby przekroczyć ST bierzemy inteligencje + rzut zwykłą kostką sześcienną. Wierzcie w moją uczciwość nikogo nie faworyzuje i będę w tym zdaniu uczciwy. I tak nie gram jako gracz w tej grze :P.

Grupy

Gra będzie liczyła 10 osób. Po pięć w jednej klasie wychodzą dwie klasy. Jedną będzie uczył barteg drugą Saref. Co jakiś czas aby urozmaicić rozgrywkę będą urządzane zawody magiczne ;].


Małżeństwo

Tak, tak i to będzie możliwe ;D pewnie ta zasada wybawi śmiech na waszych ustach, ale to naprawdę jest możliwe :]. Kobietę swą możemy znaleźć podczas questów lub w szkole jako NPC. Nie wolno się żenić z graczami!

Nauka czarów.

Na każdą naukę czarów mistrz gry wyznacza ST(patrz wyżej) i rzuca kostką. Wtedy po oblicza dodając wynik do Talentu Magicznego i sprawdzi czy osoba nauczyła się czaru przekraczając sumą ST.Jeśli nie, próbje jeszcze raz na następny dzień(real).




Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja chętnie bym zagrał ale mam parę próśb...
1) Aby znacznie obcięto elementy eRPeGowe. Bardzo znacznie. Rzuty kostką, statystyki itd.
2) Aby zmienić to w story-telling... Bo niecierpię gier forumowych w których posty składają się z jednej - dwóch linijek.
Że wtedy zmianie ulegnie cała gra? A to sorki ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2007 o 14:31, barteg napisał:

S - Saref
B-barteg

S:A o co się rozchodzi?(Czyli dialog, Saref & bartegiem)
B: To jest super fajna wypasiona gra forumowa:D
S: Łau ! A o co w niej chodzi?
B:W 1938 roku Adolf Hitler przesunął swe wojska na wschód, dzięki czemu dostał możliwość podbicia
Warszawy...O pomyliłem historie
S: eee?
B: No to, więc mówię.
S: Czekam...
B: W grze jesteśmy początkującymi magami, którzy uczą się w dwóch wieżach magii.
S: Woo
B: No właśnie. Więc jak już mówiłem eee...hmm...no jesteś czardziejem.
S: CO??
B: Czarodziejem. Takie "abrakadabra" "Hokus Pokus" i rozpierducha na maxa. W grze jesteśmy
dzieleni na dwie grupy(po 5 osób). Jedną uczę ja drugą Saref. Grę robiliśmy we dwóch.
S: Powiedzmy...
B: No już coś mówiliśmy. Lekcje będą wyglądały tak, że nauczyciel, czyli Ja lub Saref będą
dawali temat np.: Uczcie się czaru opisując go wcześniej uczenie czarów patrz zasady. Oczywiście
lekcje nie będą polegać na samych czarach tylko od czasu do czasu będą treści ogólne o magii.
Resztę patrzcie na zasady.
S: Aha. Dziękujemy za wywiad.

Zasady:

Tworzenie Postaci:

Rozdajemy 10 punktów do atrybutów. I na początek mamy 50 hp. i 100g(złoto)

Wzór Postaci:

Imię i Nazwisko:
Wiek:
Rasa:
Kolor Włosów:
Kolor Oczu:
Wzrost:
Ubranie:
Broń(czytaj Rasy):
Zdrowie: 50hp.
Punkty Magiczne:
Atrybuty:
-Talent Magiczny:
-Czarostwo:
-Inteligencja:
Siła Woli:
Charakter:
Krótki opis postaci(2-3 linijki)

I jak ktoś chce to może dać portret.

Atrybuty

W grze występują atrybuty, które rozdzielamy punkt, co poziom. Są cztery atrybuty:

-Talent Magiczny(każdy punkt atrybutu daje możliwość nauczenia się o jednego czaru więcej na
poziom)
-Czarostwo(każdy punkt atrybutu zwiększa obrażenia czaru o 1)
-Inteligencja(każdy punkt daje możliwość nauczyć się czaru ze księgi*)
-Siła Woli(Każdy czar zabiera nam Punkty Magiczne. Każdy punkt siły woli podnosi Punkty Magiczne
ją o 10)

*Możemy się uczyć ze księgi raz na tydzień(rzeczywisty czas)

Awans
Podczas Awansu dostajemy możliwość rozmieszczenia jednego punktu atrybutów oraz 10 hp. Dzięki
poziomom dostajemy możliwość nauki czarów na wyższych poziomach.

Zasady Ogólne

1. Każdy mag dostaje księgę czarów ma w niej umieszczać wszystkie czary łącznie z obrażeniami,
jakie zadają i składnikami do użycia.
2. Gracze Mają się słuchać nauczycieli inaczej zostaną wydaleni ze szkoły(równoważnik końca
gry)
3. Nauczyciele mogą zlecać zadania, za które dostajemy punkty doświadczenia.
4. Możemy chodzić do biblioteki i uczyć się zaklęć.
5. Nie obrażamy bez powodu, ale obrażamy tylko postacie w grze a nie osoby.
6. Offtopy bierzemy w klamry.
7. Staramy się odgrywać maga i swoją rasę najlepiej jak możemy.(Za najlepsze odgrywanie raz
na miesiąc będzie nagroda)
8. Mg wprowadza wydarzenia fabularne.
9. Możemy awansować z ucznia na wyższe osoby w hierarchii, gdy to się stanie gracz zostanie
poinformowany.
10. Przepustki do miasta dostajemy od nauczycieli
11. Każdy gracz dostaje pokój, jeśli chce mieć z kimś pokój proszę zgłosić to do MG i jeśli
będzie zgoda dwóch osób będą razem w pokoju.
12. Opisujemy wszystko, co robimy w grze.
13. Odwzorowujemy nasz charakter.


Rasy

W grze występuje kilka ras tutaj opiszę je dokładniej.

Elf:

Atuty: +1 inteligencja -1 Czarostwo

Elfy to najpiękniejsza z ras. Są smukłe i zgrabne i bardzo inteligentne. Zwykle mają blond
włosy albo czarne. Bruneci rzadko się zdarzają. Wzrostowo mężczyźni mierzą do 190 cm a kobiety
do 175 cm.

Typowa Broń: Krótka różdżka lub krótki kij.

Człowiek

Atuty:(nie ma)

Człowiek to najbardziej uniwersalna rasa. Zwykle mężczyźni mierzą do 185 cm a kobiety 175 cm.

Typowa Broń: Drąg lub długa różdżka

Krasnolud

Atuty: +1 Siła Woli -1 Talent magiczny

Krasnoludy rzadko wybierają drogę magiczną, więc nie są wprawieni w magii, ale za to mają wielką
siłę woli. Kolor włosów zróżnicowany. Wzrostowo mężczyźni są równi kobietom. Mierzą do 110
cm.

Typowa Broń: Krótki kij lub berło

Gnom

Atuty: +1 Czarostwo -1 Siła Woli

Gnomy znają się na czarach ofensywnych, świetnie wykorzystują je w walce jednak są mało opanowane.
Wzrostowo obie płcie są równe mierzą do 90 cm.

Walka

Walka w tej grze przeważnie będzie się toczyć między magami, ale z potworami czasami również.
W walce magów zaczyna ten, który ma wyższy talent magiczny i rzuca czar. Obrażenia czaru odejmujemy
od życia drugiego maga. W walce z kimś nie-magiem MG ustala statystyki nie-maga. Ustala przeciwnika
statystyki podobnie jak my swoje. Tylko zmienia nazwy atrybutów:
-Siła Woli(Im więcej punktów tym większe szanse na przetrwanie ataku mentalnego.)
-Biegłość w broni(To samo, co dla nas Talent Magiczny, tylko nie uczmy się czarów tylko służy,
kto pierwszy atakuje)
-Siła(To, co dla nas, Czarostwo tylko dodaje obrażenia do broni)
-Zdrowie(To samo, co dla nas Siła Woli tylko dodaje zdrowie)

Walka wygląda praktycznie identycznie jak w starciu magów.

Od czasu do czasu możemy dostać przepustki do miasta. Przez ten czas MG opisuje, co się dzieje
w mieście itp.

Charakter

No właśnie nasze szaty będą określać nasz charakter. Przed dodaniem postaci osoba zgłasza się
przez gadu-gadu do MG, który daje jej test z pytaniami. Na podstawie tych pytań określimy charakter.
Nasz charakter będą odwzorowywały nasze szaty: Zło: Czarne, Neutralny: Czerwone, Dobry: Białe.
Tylko nauczyciele nie mają szat takich.

Skala Trudności

W grze będzie coś takiego jak skala trudności(ST) ci, co grają w D&D wiedzą, o co chodzi;),
a więc ST jest to poziom trudności, jaki musimy przekroczyć, aby wykonać jakąś czynność np.:
Nauka czaru, aby przekroczyć ST bierzemy inteligencje + rzut zwykłą kostką sześcienną. Wierzcie
w moją uczciwość nikogo nie faworyzuje i będę w tym zdaniu uczciwy. I tak nie gram jako gracz
w tej grze :P.

Grupy

Gra będzie liczyła 10 osób. Po pięć w jednej klasie wychodzą dwie klasy. Jedną będzie uczył
barteg drugą Saref. Co jakiś czas aby urozmaicić rozgrywkę będą urządzane zawody magiczne ;].


Małżeństwo

Tak, tak i to będzie możliwe ;D pewnie ta zasada wybawi śmiech na waszych ustach, ale to naprawdę
jest możliwe :]. Kobietę swą możemy znaleźć podczas questów lub w szkole jako NPC. Nie wolno
się żenić z graczami!

Nauka czarów.

Na każdą naukę czarów mistrz gry wyznacza ST(patrz wyżej) i rzuca kostką. Wtedy po oblicza
dodając wynik do Talentu Magicznego i sprawdzi czy osoba nauczyła się czaru przekraczając sumą
ST.Jeśli nie, próbje jeszcze raz na następny dzień(real).





Imię:Saturas Nazwisko<brak> Wiek:35lat Rasa:Człowiek Kolor Włosów:Ciemny blond Kolor Oczu:brązowy
Wzrost:185cm Ubranie:Szata Ognia Broń:Długa Różdżka Zdrowie:50hp. Punkty Magiczne:5 Talent Magiczny:5 Charakter:Spokojny,ale gdy mu ktoś wejdzie za skórę:(
Przyjeło się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TNIJ POSTY CZŁOWIEKU! Poza tym dlaczego nigdzie nie mogę mieć smokowca!? W żadnej grze forumowej nie ma takiej możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2007 o 14:47, Mediv napisał:

TNIJ POSTY CZŁOWIEKU! Poza tym dlaczego nigdzie nie mogę mieć smokowca!? W żadnej grze forumowej
nie ma takiej możliwości.

Na mojej grze możesz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2007 o 15:13, Mediv napisał:

A zgadzasz się na storytelling?

Hmm.. Tu nie chodzi o niego - dopóki nie dostaniemy wiadomości od MG to o niczym nie możemy decydować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm...Przedyskutowałem to z bartegiem i mówię, że zgadzamy się na stroytelling ;D. Zgłaszają się osoby do mnie bo na razie barteg jest nieosiąglany i zaczynamy zabawe :D. Podajemy tylko:

Imię i Nazwisko:
Wiek:
Rasa:
Kolor Włosów:
Kolor Oczu:
Wzrost:
Ubranie:
Broń(czytaj Rasy):
Charakter:
Krótki opis postaci(2-3 linijki)

I zgłaszamy się do mnie na gg 8954464 i przpytam was i ocenie do jakich szat będziecie należeć i to wszystko :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię i Nazwisko: Heru Fuin
Wiek: 21
Rasa: człowiek
Kolor Włosów: czarne (długie, spiete w kucyk)
Kolor Oczu: jasnoniebieskie (prawie białe)
Wzrost: 1,95m
Ubranie: czarne szaty
Broń(czytaj Rasy): długa różdżka
Charakter: Zły
Krótki opis postaci: Heru jest władczy, uwielbia zarządzać innymi; to straszny egoista; dąrzy po trupach do zdobywania coraz to większych umiejętnosci magicznych; woli czary ofensywne, które rażą większą liczbę wrogów; Heru nie lubi mówić o swojej przeszłości, dlatego niewiele osobób zna jego historie [nawet mi nie powiedział :D]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haj, wielcy poddani...raczej wielcy forumowicze.
Saref ja nie jestem nieosiąglalny tylko trenuję mojego nowego Derva w GW :)) . w GW można rezać całymi dniami :)) Ale cóż trzeba wrocić na forum :))
Veni , Vidi , Vici...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dochodzę.

Imię i Nazwisko: Deth Falt
Wiek: 19
Rasa: Człowiek
Kolor Włosów: Granatowe, ścięte ''krótko, na jeża''
Kolor Oczu: Piwne
Wzrost: 187
Ubranie: Czerwone Szaty
Broń(czytaj Rasy): Długa różdżka
Charakter: Neutralny
Krótki opis postaci(2-3 linijki): Deth jest bardzo dziwnym człowiekiem. Ciężko zdobyć jego zaufanie i tak samo ciężko się do niego przyzwyczaić. Zawsze pamięta stare krzywdy, jedocześnie patrząc naprzód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować