Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

World in Conflict - betatest

36 postów w tym temacie

A jak to jest, kiedy konczy sie ta beta?:) Wiem, ze gra ma wyjsc jakosc po wakacjach (polska wersja jezykowa), ale jakie ograniczenie czasowe ma ta beta, do ktorej klucze mozna bylo niedawnow dostac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IMHO robienie gry, która wymaga takiego sprzetu jest bezsensowne. Mozna ja co najwyzej kupic i postawic na polce, bo >90% graczy nie ma odpowiedniego kompa :-). A gdyby grafika byla slabsza, taka pod direct 8-9 to ()% mogloby zagrac w nia :-)

pozdrawiam - gogowitczak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłbym, gdyby - uwaga - nie błędy techniczne wywalające gre przy każdym łączeniu z serwerem. Pisałem nawet do Was ale jakoś tak się w ciszy wszystko wydarzyło... Szkoda :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

beta jest wyśmienita poza tym, że gryzie się Starforce i muszę usuwać wpisy z rejestru co mam nadzieję że do pełnej wersji naprawią i czasem ot tak gra się po prostu wyłączy to pełną wersję na 100% mam. Jeśli ktoś gra w to i chce zagrać 1vs1 to zapraszam:). Może ktoś z CDP się zgłosi?:) Nienawidzę RTSów online, ale to mnie wciągneło i z pewnością kupię pełną wersję. Może dla tego że nie ma tu bazy i trzeba naprawdę dobrze współpracować w trybie 4v4/5v5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Sephirath
CDProjekt nie jest upoważnione do udzielania pomocy w sprawie tej gry. Jesli chcesz zglosić bład i uzyskać pomoc odwiedź http://beta.massgate.net/forum-index.php

@gogowitczak
"wymaga takiego sprzętu" ? Przepraszam ale beta działa bardzo dobrze na medium detalach z paroma efektami włączonymi dla jeszcze milszej rozgrywki (haze, bloom itp). Mam roczny komputer i 1 rdzeniowy procek, jak na dzisiejsze standardy to bardzo mało. Pomyśl o UT3 i Bioshocku, nawet nie marze że uruchomie je na swoim kompie bez żadnego upgrade''u sprzętu.

@Mastermind
Pocisk nuklearny w podstawowej wersji kosztuje 75 punktów i jest zazwyczaj wystarczająco dewastujący. Zapomnialeś także wspomnieć ze jest możliwe przekazywanie sobie Tactical Aid Pointów między drużyną. Dzieki czemu można pozniej zdewastować 3/4 mapy przy pomocy Tactical Nuke x3 o wiele szybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, czekaj na pełnOM, inni poczekają na pełną...

Giera żre grafe jak mało co :) i ten piękny napis w lewym górnym rogu - video ram overload :P
Atomówki wspaniałe (i medal za użycie atomówki :) ) nie wspomniano tu może o wpierw nadlatującym zza horyzontu pocisku - też miło wygląda :P

Propo grafy, jest parę błędów - strącony śmigłowiec wylądował w rzece, ale jego wirnik wciąż sobie wirował do końca meczu...

Artyleria - dobrze wykorzystana czyni cuda. Ale wystarczy lotnictwo i po artylerii...

Swoją drogą mecze zazwyczaj nie trwaja dłużej niz 10 min, często około 5 min :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

newb: fakt - dziekuje za przypomnienie masz oczywiscie racje i to jest fajna opcja. Zreszta generalnie gra zapowiada sie bardzo dobrze.

A co do wymagań: zawsze jest tak, ze nowe gry wyprzedzają nasze konfiguracje. Stad konieczne upgready. To truizm, ale tak po prostu jest. A, ze pograc mozna przy zmniejszonych detalach to tez oczywiście prawda. I tez gra się milo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W temacie wymagań sprzętowych - myślę że dużo osób bedzie pozytywnie zaskoczona :) Ja najpierw grałem na dość mocnym sprzęcie, jednak finalnie zainstalowałem betę World in Conflict na swoim PC. Na konfiguracji Intel Pentium 2,4 HT, 1GB RAM i Radeonie 9600 z 128MB RAM na najniższych detalach gra przy maksymalnej ilości osób chodzi zupełnie płynnie. Nawet przy wybuchach atomowych czy np. zgrupowanym ataku 3 graczy majacych helikoptery kiedy jest sporo ruchliwych jednostek.

Ktoś powie że na najniższych detalach gra na pewno wygląda źle - mogę zapewnić - nie wygląda źle - a mam porównanie z mocniejszego sprzętu :) A jeśli chodzi o grywalność - to jest tak samo dobrze. ;]

Jedyny istotny zauważony przeze mnie minus słabszych konfiguracji to dłuższy o np. 30-60 sekund czas ładowania planszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Xaltotun, a nie powiedziałeś jeszcze, że przecież ludziki ciągle pracują nad optymalizacją silnika tej gry :) A to oznacza, ze będzie można grać na wyższych detalach z większą płynnością :)

Co do bety, to wszystko co jest opisane w tym artykule jest prawdą! Nie ma żadnych upiększeń i przeinaczeń ;) Hmm... Grało mi się bardzo dobrze na moim sprzęcie, wszystko ładnie chodziło... Kilka pkt. zdobyłem i widziałem wszystkie możliwe ataki z poza mapy... Mówię wam... Takiej Atomówki, jaką na moje moździerze wrzucili (WHYYYY?! ;(), nigdy nie zapomnę... przez jakieś 10 sekund nie wiedziałem co się dzieje tam, gdzie bombka spadła. Był tylko kurz i dym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@SSj2: Racja - uznałem to za oczywiste - ale definitywnie należało o tym wspomnieć.

Na pewno działanie gry bedzie jeszcze niejednokrotnie optymalizowane - stąd wersja finalna na pewno będzie szybsza i sprawniejsza niż wersja beta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie, żeście sobie pograli...
Jak były zgłoszenia do beta testów to oczywiście wysłałem swojego maila i czekałem na maila zwrotnego z kluczem do gry, ale się nie doczekałem aż tu nagle po jakimś czasie dostaje maila z "zaproszeniem" do ściągnięcia wersji beta. Myślę sobie co mi po ściągnięciu 900 MB jak mi klucza nie przysłali, więc napisałem maila z prośbą o ponowne przesłanie mi mojego klucza którego nigdy na oczy nie widziałem.
Zgadnijcie co mi odpisali... NIC! Totalna olewka!

Może teraz któryś z adminów albo ktoś kto ma "wtyki" mógłby coś z tym zrobić!
Jak już jestem w grupie tych 499 osób z kluczami to chciałbym choć przez chwilkę pograć!

Pozdro!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować