Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

oto jednostki ktore beda w zamku krasnoludow (wg edytora BETA)
Axe Fighter
Axe Thrower

Bear Rider
Blackbear Rider

Berserker
Brawler

Defender
Stout Defender

Thane
Warlord

Flame Mage
Rune Mage

Fire Dragon
Magma Dragon


a kolejne NEUTRALNE jednostki to:
Crystal Dragon (choc moze to pozostalosc po H5Becie )
Manticore
Mummy
Naga
SnowApe
Wolf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2006 o 12:06, NewShadow napisał:

Jaki turniej w Herosa V i czy są jakieś konkrety?


Jestem za . Pora przegrać z kimś na turnieju a nie ciągle kompa rozwalać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem z generatorem map... ładuje radom.map i wciskam ` żeby otworzyc ów konsole kodów i pisze jak kazali @Run(4) i po chwili pojawia mi sie na zielono literka a ... no wiec ja zaykam wszystko i wykonuje dalsza częsc instrukcji wchodze do map i powinno mi sie pojawic s6 a tu psikus i nico niemam ((: i wydaje mi sie ze zamiast literki a powinno być done ((:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2006 o 12:09, morthi napisał:

Wielki Turniej juz sie toczy ale we wrzesniu bedzie kolejna odslona :) - zapraszam do wziecia
udzialu

Rzeczywiscie wielki turniej 15 osób hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Otóż gram sobie spokojnie i chcę wreszcie skończyć kampanie (miałem długą przerwę w grze). Jestem w piątej misji Sylvan. Gdy następuje 4 miesiąc 1 tydzień 5 dzień, nie mogę przejść do następnej tury. Gdy kliknę na nową turę czy w enter pojawia się pasek ruchu przeciwnika i zatrzymuje się w połowie i tak stoi i stoi (z 5 minut czekałem). W sumie to gra mi sie nie wiesza bo mogę dać Esc i wyjść do menu, ale dalej planszy grać nie mogę. Szczerze to nie bardzo chce mi się grać od nowa, a wycholdzi na to , że będę musiał (zastanawiam się czy wgrywanie patchy mi czegoś nie popsuło).
Spotkał się ktoś z was z czymś takim ? Jakieś rady? Tak pozatym to wszystko inne pięknie działa.

A i jesdcze jedno. czy pokonaliście te upiory ktre są w prawym dolnym rogu mapy na powierzchi. Jest ich 600 i zastanawiam się czy nie pokonać najpierw ich a dopiero potem nie atakować podziemi (jakbym grał drugi raz).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2006 o 12:14, Feniks napisał:

Mam problem. Otóż gram sobie spokojnie i chcę wreszcie skończyć kampanie (miałem długą przerwę
w grze). Jestem w piątej misji Sylvan. Gdy następuje 4 miesiąc 1 tydzień 5 dzień, nie mogę
przejść do następnej tury. Gdy kliknę na nową turę czy w enter pojawia się pasek ruchu przeciwnika
i zatrzymuje się w połowie i tak stoi i stoi (z 5 minut czekałem). W sumie to gra mi sie nie
wiesza bo mogę dać Esc i wyjść do menu, ale dalej planszy grać nie mogę. Szczerze to nie bardzo
chce mi się grać od nowa, a wycholdzi na to , że będę musiał (zastanawiam się czy wgrywanie
patchy mi czegoś nie popsuło).
Spotkał się ktoś z was z czymś takim ? Jakieś rady? Tak pozatym to wszystko inne pięknie działa.

A i jesdcze jedno. czy pokonaliście te upiory ktre są w prawym dolnym rogu mapy na powierzchi.
Jest ich 600 i zastanawiam się czy nie pokonać najpierw ich a dopiero potem nie atakować podziemi
(jakbym grał drugi raz).


Feniks nie wiem ja się teleportowałem bo jak ja grałem to miałem ich 750 :) Ale mi się wydaje , że nie trzeba ich rozwalać tylko po prostu idź do kolejnego monolitu. Co do tej 5 minutowej tury , ja też tak mam że dochodzi do połowy , potem trzeba odczekać sporo czasu zanim się ruszy . To najpewniej znaczy , że po prostu dłużej robi turę . Komputer też człowiek .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2006 o 12:11, szakalec napisał:

mam problem z generatorem map... ładuje radom.map i wciskam ` żeby otworzyc ów konsole kodów
i pisze jak kazali @Run(4) i po chwili pojawia mi sie na zielono literka a ... no wiec ja zaykam
wszystko i wykonuje dalsza częsc instrukcji wchodze do map i powinno mi sie pojawic s6 a tu
psikus i nico niemam ((: i wydaje mi sie ze zamiast literki a powinno być done ((:



Będą Ci wyskakiwać literki po kolei a, b, c, i na końcu pojawi się done. W tym czasie nic nie tuszaj. Proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten Krasnolud na okładce jest związany z dodatkiem HoM&MV, to łatwo się skapnąć że w dodatku nadejdą (w końcu) śnieżne tereny. JUPI!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Morski zamek według mojej fantazje <lol>
Jednostki:
1.Troglodyt -> Troglodycki pikinier ( pierwsze uderzenie)
2. Łuna ( atak na dystans,20% odporności na magię)-> Łuna oceanu (40% odporności na magię, atak na dystans obszarowy za pomoca wodnego rozprysku)
3. Harpia (po wykonaniu ataku wraca na miejsce, lata) -> Harpia złodziejka (lata, atakuje, powstrz. kontratak i wraca na miejsce, 20% szans na kradziez artefaktu)
4. Żółwi wojownik (chroni pobliskie jednostki przed atakiem z dystansu)-> Żółwi taran(efekt czaru kamienna skóra,chroni pobliskie jednostki przed atakiem z dystansu, 50% szans na schowanie się w skrupę czyli uniknięcie ataku)
5. Syrena (atak na dystans, czary:lodowy pocisk, oczyszczenie)->Syrenia wiedzma(atak na dystans, czary:lodowy pocisk, oczyszczenie, wzmacnia czary oparte na żywiole wody iraz zmniejsza ich koszt rzucania o 1)
6.Wężowy jezdziec( szarża, morale nie spadają poniżej 1)->Wężowy niszczyciel(szarża, morale nie spadają poniżej 1, zwiększa morale wszystkich jednostek o 1)
7.Wodny smok (lata, strumień wody sprawia że atakuje do dwóch jednostek w lini, odporność na magię wody)->Turkusowy smok(lata, strumień wody sprawia że atakuje do dwóch jednostek w lini, odporność na magię wody, atakując może zamrozić).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też myslałem o wodnym zamku, ale to niebyłoby tak klimatyczne no i mozliwe że niepasowałoby do gry. Wymysliłem więc zamek który nie posługuje się żadną magią. (Nie myślcie o Stronghold) Narazie przedstawie tylko jednostki, później reszte. Chce dokładnie zbalansować statystyki i umiejętności. Oto jednostki:

1. Troglodyta - Potężny Troglodyta

2. Centaur - Szlachetny Centaur

3. Meduza - Meduza Królewska

4. Ognisty Ptak - Ptak Gromu

5. Gargantuan - Wielki Gargantuan

6. Nazgul - Nazguli Jeździec

7. Feniks - Prastary Feniks

Powiązanie tych zamków jest takie, że wszyscy mieszkają na terenach skalistych, jaskiniach (w wulkanie) daleko od cywilizacji.

Reszte ewentualnie napiszę później :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nieglupie :)
ale to jest po prostu upakowanie jednostek neutralnych i tych z poprzednich wer. herosow w jednym zamku; bo np. nazgul moim zdaniem nie pasuje do feniksa (chodzi o konflikt dobro, zlo).

Ja bym raczej optowal za stworzeniem nowego poziomu na mapie przygod, to powinno byc bardziej przydatne zwlaszcza ze wiele osob narzeka na male mapy.

I tak wg. mnie dobrym pomyslem bylbynie dodatkowy poziom podziemi a raczej teren chmurzysty, czyli niebiosa :)

co do zamku to w sumie juz jeden w chmurach jest :P, wiec zrobienie nowego do poziomu niebios moze byc problemem jak rowniez fakt ze akademia jest lewitujacym zamkiem ale ma ojczysty teren pustynie...

aczkolwiek zrobienie zamku opierajacego sie czesciowo na mitpologii greckiej nie wydaje sie zlym pomyslem, np. latajacy rydwan, chmary ptakow, itp.

co o tym sadzicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz wszystko zależałoby od grafiki i tego jakby przedstawić Nazgula. Bo jezeli np. przedstawiłbym go bardziej pasującego do terenu skalistego to wyglądałby zupełnie inaczej i wtedy skojarzenia byłyby inne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować