Zaloguj się, aby obserwować  
Pirlond

Oszukany przez sklep?

11 postów w tym temacie

Witam,

od razu na wstępie powiem, że nie chodzi o sklep gram.pl. Otóż - jako człowiek szukający jak najkorzystniejszych ofert (bez urazy dla sklepu gram.pl) - zakupiłem GTA IV w Wirtusie. Cena korzystna, ale zależało mi też na polskim wydaniu (czyli wydane nakładem Cenegi). Zamówiłem - dzisiaj doszło. Lecz gdy rozpakowałem paczkę... okazało się, że pudełko jest w języku angielskim co oznacza, że gra została sprowadzona zza granicy! Czy taki renomowany sklep jak Wirtus nie powinien sprzedawać gier wprost od dystrybutorów? Byłem pewny, bo oficjalne (czyt. duże) sklepy tak robią. Niestety, okazało się inaczej...

Czy mam prawo żądać od nich wyjaśnień i zwrotu pieniędzy?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 10:32, Pirlond napisał:

Witam,

od razu na wstępie powiem, że nie chodzi o sklep gram.pl. Otóż - jako człowiek szukający
jak najkorzystniejszych ofert (bez urazy dla sklepu gram.pl) - zakupiłem GTA IV w Wirtusie.
Cena korzystna, ale zależało mi też na polskim wydaniu (czyli wydane nakładem Cenegi).
Zamówiłem - dzisiaj doszło. Lecz gdy rozpakowałem paczkę... okazało się, że pudełko jest
w języku angielskim co oznacza, że gra została sprowadzona zza granicy! Czy taki renomowany
sklep jak Wirtus nie powinien sprzedawać gier wprost od dystrybutorów? Byłem pewny, bo
oficjalne (czyt. duże) sklepy tak robią. Niestety, okazało się inaczej...

Czy mam prawo żądać od nich wyjaśnień i zwrotu pieniędzy?

Pozdrawiam.

jeśli gdzieś pisało polska wersja językowa/kinowa to tak(chyba)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W uwagach pisało, że angielska wersja językowa... ale przecież chodziło o grę. Nie o wydanie. IMO powinni informować o wydaniu. Czuje się się oszukany - a to jest przecież profesjonalny sklep...

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 10:43, Pirlond napisał:

W uwagach pisało, że angielska wersja językowa... ale przecież chodziło o grę. Nie o
wydanie. IMO powinni informować o wydaniu. Czuje się się oszukany - a to jest przecież
profesjonalny sklep...

Pozdrawiam.

Widać wyraźnie na stronie produktu "Uwagi :Angielska wersja językowa" więc nie wiem o co ci chodzi .Chciałeś polską trzeba było iść do Empiku lub zamówić u Cenegi ewentualnie napisać mail i się upewnić .Po polsku jest tylko pudełko więc dużo nie straciłeś a może oszczędziłeś z 20zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz jasno i wyraźnie napisane "angielska wersja językowa", i oczekujesz polskiej wersji? Czego ja tu nie rozumiem? Niby na jakiej podstawie masz zamiar ubiegać się o wyjaśnienia i zwrot pieniędzy? Zostałeś poinformowany o tym, że gra jest w oryginalnej wersji językowej, zamówiłeś ją dobrowolnie, a teraz czujesz się oszukany? No to pozostaje tylko życzyć szczęścia w sądzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, czuję się oszukany ponieważ nie było żadnych informacji o wydaniu gry. Była tylko informacja w jakiej wersji językowej jest SAMA gra, a nie wydanie. Wydanie Cenegi jest po polsku lecz wersja językowa jest angielska. Więc to nie to samo...

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 11:13, Pirlond napisał:

Tak, czuję się oszukany ponieważ nie było żadnych informacji o wydaniu gry. Była tylko
informacja w jakiej wersji językowej jest SAMA gra, a nie wydanie. Wydanie Cenegi jest
po polsku lecz wersja językowa jest angielska. Więc to nie to samo...

Pozdrawiam.

Informacja jest jasno i wyraźnie napisana .Nigdzie nie masz informacji o wersji gry i pudełka i instrukcji .Masz wydanie jako całość i jest "angielski " więc możesz Wirtusowi naskoczyć szczerze mówiąc.Od dawna było wiadomo ,jeszcze przed premierą ,że WIrtus nie bierze gry od Cenegi bo powiedział to oficjalnie w notce prasowej ,ponieważ miał sprzedawać grę 2 czy 3 dni przed oficjalną premierą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Twoje postępowanie jest nie logiczne. Zamiast skontaktować się z Wirtusem zakładasz temat tutaj.
Skoro czujesz się oszukany powinieneś skontaktować się z Wirtusem.

marlen230 - ostrzeżenie za spam. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie to tego nie naciskaj na dodaj post.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 11:18, Rzezim napisał:

Moim zdaniem Twoje postępowanie jest nie logiczne. Zamiast skontaktować się z Wirtusem
zakładasz temat tutaj.
Skoro czujesz się oszukany powinieneś skontaktować się z Wirtusem.

On sam nie wie ,czego się spodziewać ,co świadczy o znaku zapytania w temacie .Czuje się oszukany ale sam nie wie co z tym zrobić .

Nie tak załątwiają sprawy dorośli ludzie .Chyba ,że nim nie jesteś Pirlond a widziałeś napis PEGI na pudełku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 11:21, jackass napisał:

On sam nie wie ,czego się spodziewać ,co świadczy o znaku zapytania w temacie .Czuje
się oszukany ale sam nie wie co z tym zrobić .


Moim zdaniem trudno tu mówić o tym, że Pirlond został oszukany przez sklep. (Oszustwo to bardzo mocne słowo). Wprowadzony w błąd również nie został. Był błędnie przekonany, że polski sklep bierze gry od polskiego dystrybutora ot źródło problemu. Wirtus po prostu w wypadku tej gry sprowadził grę zagranicy i dlatego ona była tańsza. Cały ten problem jest dla mnie sztuczny. Skoro gra jest po angielsku to jakie znaczenie ma jaki napis jest na pudełku - które jest tylko opakowaniem produktu właściwego jakim jest gra.

Zajrzałem sobie do Pomoc na stronie wirtusa.

Zwrot towaru

Masz prawo do dokonania zwrotu zamówionego towaru, bez względu na przyczynę w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki. W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:
znajduje się w oryginalnym i nie naruszonym opakowaniu - nie naruszona folia ochronna!
nie nosi śladów używania i kopiowania.
posiadasz oryginał paragonu fiskalnego lub fakturę zakupu.

Zwracany towar wysyłasz do nas na własny koszt. Przy zwrocie prosimy załączyć paragon oraz informację, czy mamy wymienić towar na inny w tej samej cenie czy też zwrócić pieniądze.

Jak dla mnie zabawa nie warta zachodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować