Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mowa otwierająca QuakeCon 2008 w telegraficznym skrócie

21 postów w tym temacie

pepsi

Otwarcie imprezy QuakeCon 2008 organizowanej rokrocznie przez id Software już za nami, warto więc przyjrzeć się nieco bliżej elementom, którym twórcy Quake'a poświęcili najwięcej uwagi. Oficjalnie potwierdzono powstawanie Dooma 4.

Przeczytaj cały tekst "Mowa otwierająca QuakeCon 2008 w telegraficznym skrócie" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie moge sie ju doczekac Rage''a mam nadzieje ze gra bedzie miala swoj klimat tak jak wszystki dotychczasowe projekty Carmacka:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co oznacza poniższe zdanie: "Rage będzie chodził z prędkością 60 klatek na sekundę, zaś Doom 4 dwa razy wolniej."? Na jakim sprzęcie? No bo chyba nie na każdym sztywno 60fps i już :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

T0 znaczy że idealne warunki do gry będą wynosiły 60 klatek. A ile komp komuś pociągnie to wiadomo kogo zmartwienie. Ja czekam na rage i na doom 4, te gry to już są hity. Bardzo podoba mi się też quake live. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, będzie tam musiało być świetnie!

Zapowiedź Dooma oraz Wolfensteina na komórki trochę mnie zaskoczyła. Chociaż jestem z tego faktu zadowolony - Wolfensteina bardzo sobie cenię, a możliwość zagrania w niego na komórce będzie fajną sprawą. Trochę dziwi mnie, że Carmack tak wychwala iPhona, no ale cóż - najwyraźniej jemu przypadł on do gustu. W końcu zapowiedzieli nowego Dooma - po trójce i dodatku do niej czas był już na nową grę z tej serii. Heh, nie wyobrażam sobie w tej chwili jak ona będzie graficznie się prezentować, ale możemy być pewni, że będzie wyglądać znakomicie. Szkoda, że nie będzie chodziła w 60 fpsach jak Rage - wtedy gra jest cholernie płynna i przyjemna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Carmack planuje wyjść z podobnym projektem bazującym na Wolfenstein: Enemy Territory" znowu? Już Quake Wars zrobili i serdecznie podziękuję.
Może wrzucą prezentację obu gier na YT?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 11:33, Spector 109948 napisał:

"Carmack planuje wyjść z podobnym projektem bazującym na Wolfenstein: Enemy Territory"
znowu? Już Quake Wars zrobili i serdecznie podziękuję.
Może wrzucą prezentację obu gier na YT?


Quake Wars robiło Splash Damage

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 11:37, rOtiX napisał:

> "Carmack planuje wyjść z podobnym projektem bazującym na Wolfenstein: Enemy Territory"

> znowu? Już Quake Wars zrobili i serdecznie podziękuję.
> Może wrzucą prezentację obu gier na YT?

Quake Wars robiło Splash Damage


Chodzi mi o sam pomysł ponownego wykorzystania ET jako bazy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wolfenstein (hell yeah!), Doom 4 i Rage... Wybuchowa mieszanka. Największe nadzieje związane mam z Doom''em 4 (Wolf może być bardzo dobry/znakomity, ale nie ma szans dorównać części z ''92) - chcę, aby ta gra była czymś więcej niż kolejnym cicho-ciemnym shooterem bez fabuły (bo wybijanie demonów na Marsie fabułą nazwać chyba nie można).

> Rage będzie chodził z prędkością 60 klatek na sekundę, zaś Doom 4 dwa razy wolniej.
No tak... Większych głupot dawno nie słyszałem - to MUSI i BĘDZIE zależeć od sprzętu na jakim się gra. Chyba, że mówimy o wersjach konsolowych <szyderczy śmiech>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wolfensteina RPG oraz Dooma II RPG w ogóle mnie nie interesują , ponieważ nawet jakby były to dość dopracowane gry to i tak na mocno ograniczonych komórkach niestety nie będą to zbyt ambitne dzieła.
Quake Live też mnie nie zachwyca , będzie to darmowa masówka i próżno będzie szukać w tej grze jakiegoś głębszego sensu , będzie to zwykła rozwałka i do tego mocno uproszczona aby trafić też do niedoświadczonych graczy , a nawet boję się czy w ogóle ta gra będzie miała genialny klimat Quaka. Chociaż ID zawsze robiło przynajmniej bardzo dobrze gry , więc chyba nie ma się o co martwić.
Natomiast Rage i Dooma 4 to są gry na które czekam. Rage to murowany przebój , a co do Dooma 4 mam pewne wątpliwości po beznadziejnej trzeciej części , ale wieżę że czwóreczka będzie że tak powiem ''''wypaśna''''. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

id Software to moja ulubiona firma. To na Ich grach stawiałem swoje pierwszy kroki w gamingu. Darzę wielkim szacunkiem Carmacka, dlatego każda nowa informacja dotycząca gier powstających w jego firmie podnosi u mnie ciśnienie. Na każdą z tych gier czekam odliczając godziny do ich premier. Chciałbym jednak, aby powstała kolejna część quakea only dla multi (tak jak Q3). Ofc czekam na QL, jednak wolałbym jakąś nową jakość, powiew świeżości w zdrętwiałym już światku fpsów tworzonych z myślą o pojedynkach 1on1. Tak czy inaczej Rage jako zupełnie nowa marka może okazać się killerem (za co osobiście trzymam mocno kciuki!). Czekam na kolejne newsy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 17:05, Sebat1 napisał:

Wolfensteina RPG oraz Dooma II RPG w ogóle mnie nie interesują , ponieważ nawet jakby
były to dość dopracowane gry to i tak na mocno ograniczonych komórkach niestety nie będą
to zbyt ambitne dzieła.
Quake Live też mnie nie zachwyca , będzie to darmowa masówka i próżno będzie szukać w
tej grze jakiegoś głębszego sensu , będzie to zwykła rozwałka i do tego mocno uproszczona
aby trafić też do niedoświadczonych graczy , a nawet boję się czy w ogóle ta gra będzie
miała genialny klimat Quaka. Chociaż ID zawsze robiło przynajmniej bardzo dobrze gry
, więc chyba nie ma się o co martwić.
Natomiast Rage i Dooma 4 to są gry na które czekam. Rage to murowany przebój , a co do
Dooma 4 mam pewne wątpliwości po beznadziejnej trzeciej części , ale wieżę że czwóreczka
będzie że tak powiem ''''wypaśna''''. :)



Zacznijmy od tego, że Quake Live nastawiony jest na rozgrywkę multiplayer i tej grze nie trzeba jakiegoś tam klimatu itd bo ona nie będzie posiadała rozbudowanego fabularnie Single Playera. I ja bym tego bezmyślną rozwałką nie nazwał, bo ta gra kierowana jest jeszcze raz przypominam do graczy multiplayer i pod przyszłe turnieje, a także tzw scenę pro. Jeśli dla ciebie to jest bezmyślna rozwałka i mocno uproszczona w dodatku dla niedoświadczonych graczy to polecam zagrać w betę, obecnie trwa zamknięta beta, ale niedługo po QuakeConie ma być otwarta dla wszystkim i polecam zagrać z jakimkolwiek graczem graczem na serverze tak się składa, że obecnie gra wiele osób które grały/grają w największych klanach gamingowych i odnoszą sukcesy na największych turniejach wtedy się przekonasz, że ta gra to nie jest zwykła rozwałka dla niedoświadczonych graczy bo trzeba coś wiedzieć o tej grze, żeby coś ugrać, mieć chociaż w niewielkim stopniu opanowany movement i timing itemów. Jak na razie na etapie bety gra ma jeszcze sporo błędów, a ludzie z ID niby słuchają sugestii graczy na oficjalnym forum gry, ale wciąż brakuje kilku tak podstawowych elementów jak GTV czy kilku bardzo ważnych komend do konsoli i nie ma jeszcze kilku innych zapowiadanych rzeczy takich jak choćby matchmaking. Poza tym wiele, rzeczy jest jeszcze nie zbalansowanych a mimo to odbywa się turniej w tą grę na QuakeConie.

Podsumowując,ta gra to na pewno nie będzie tytuł dla niedoświadczonych graczy pozatym gra miała byż noob-friendly a połowy komend jeszcze nie ma. ID musi jeszcze dodać sporo elementów do gry żeby spełnić oczekiwania graczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


W Quake Live niestety nie miałem przyjemności zagrać i może zupełnie nie potrzebnie założyłem z góry że skoro gra jest darmowa to że jest adresowana do wszystkich nie zależnie od tego czy ktoś jest pr0 czy też n00bem w Quaku. Ale jeżeli jest tak jak mówisz i gra jest przeznaczona głównie dla graczy pr0 to mnóstwo osób bardzo szybko się do tej gry zniechęci , bo będzie dla nich zbyt trudna , a tak na logikę to nie powinno być celem producenta który robi darmową grę. Z czasem może się okazać że z np. 10000 potencjalnych graczy po roku zostaną tylko ci pr0 czy dajmy na to 500 , albo i mniej. I ja się pytam jaki jest w tym sens ?

A jeszcze takie jedno małe pytanie , czy grałeś w Quake Live ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować