Zaloguj się, aby obserwować  
Ferilas

Deus Ex/ Deus Ex: Invisible War: Temat ogólny

504 postów w tym temacie

Dnia 27.05.2007 o 12:38, Arclight napisał:

Czy komuś oprócz Vormulac''a gry działają bez zastrzeżeń? Antologię Deusa chcę wziąć
jako trzecią, żeby dostać słuchawki, ale czytając ile osób ma problemy (a ile nie :P) trudno
pozbyć mi się wrażenia, że powinienem jeszcze raz przemyśleć ten zakup.

Póki co na twoim miejscu wstrzymałbym się z zakupem,tak na wszelki wypadek i wybrał inny tytuł. Jak coś będzie wiadomo czemu ów problem występuje to wtedy można kupić.Albo u nas coś z pc jest nie tak,więc...no rób jak chcesz ja bym radził się wstrzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy zaczynałem grać w Deus ex miałem bardzo złe oczekiwania, a bardzo mile sie zaskoczyłem. Każdą misje można przejść na tyle sposobów... Niesamowite. Mam więc pytanie jak w porównaniu do deus ex wygląda dwójka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2007 o 12:38, Arclight napisał:

Czy komuś oprócz Vormulac''a gry działają bez zastrzeżeń? Antologię Deusa chcę wziąć
jako trzecią, żeby dostać słuchawki, ale czytając ile osób ma problemy (a ile nie :P) trudno
pozbyć mi się wrażenia, że powinienem jeszcze raz przemyśleć ten zakup.


U mnie wszystko działa normalnie. Ciekawe od czego to zależy, że niektórym gra chodzi za szybko a u innych bez problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwójka jest mniej liniowa, są inne zasady, jest bardziej rozbudowa i widać, że to RPG. Pierwsza część nie jest tak rozbudowa jak druga. Pierwsza część to FPS z elementami RPG w drugiej części jest na odwrót. Deus Ex 2 jest bardziej nowoczesny i świat tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2007 o 12:59, Carl92 napisał:

Dwójka jest mniej liniowa, są inne zasady, jest bardziej rozbudowa i widać, że to RPG. Pierwsza
część nie jest tak rozbudowa jak druga. Pierwsza część to FPS z elementami RPG w drugiej części
jest na odwrót. Deus Ex 2 jest bardziej nowoczesny i świat tak samo.


Czyli ogólnie godna kontynuacja i warta wydania na nią kasy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wiem to jest zupełnie inna już gra. Inny uważają ją za świetną kontynuację a inni zaś za średnią lub niegodną.
Najlepiej ściągnij demko i sę przekonaj zresztą grę można kupić za 24zł w antologii razem z Deusem 1 i Project Snowblind.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2007 o 13:27, Carl92 napisał:

grę można kupić za 24zł w antologii razem z
Deusem 1 i Project Snowblind.


Po polsku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2007 o 13:09, Vormulac napisał:

Wiesz co? Nie wiem ile zrobiłeś z wątku głównego w mieście jak i co w podziemiach zrobiłeś.
Generalnie za maszynownią (a obok niej jest zejście do specjalnej lokacji opisanej w zadaniu
dodatkowym, znajdziesz tam multum amunicji, broń, robota lekarskiego, itd.) włącza się kolejna
mapa i tam powinieneś się udać. Tutaj zadania nieraz wyłączają się później mimo że są już wykonane.

TAk tak, byłem w maszynownii, to się jeszcze raz wybiorę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2007 o 21:15, Wieśniakoo napisał:

Mam nadzieję, że co do pierwszego Deus Exa pod XP nie trzeszczy dźwięk i nie wysypuje się grafika...

Trzeszczy jak zawieje tzn. jak raz właczysz to tak jak raz to nie . Problemów z grafiką nie zauważyłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2007 o 13:22, Basajew napisał:

Czyli ogólnie godna kontynuacja i warta wydania na nią kasy??

Może i godna, ale mnie wydaje się, że Deus Ex 1>>>Deus Ex 2. Mało grałem w 2, ale 1 wydaje mi się jakoś tak bardziej dopracowana i bardziej "legendarna". Wokół niej było więcej szumu i w ogóle jest sporo rzeczy w fabule, które nie są dokładnie napisane w grze, ale w różnych miejscach możesz znaleźć o nich info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem nieźle zapowiadający się mod - "Burden of 80 Proof". Średnia ocena w sieci to 8/10, więc warto zainstalować. Trochę informacji o modzie:

"Overview:
You take on the role of Peter Kent: gallant gamer, put-upon party-goer, ersatz errand boy, suburban swashbuckler.
Navigate a middle-class morass of whiny girlfriends, surly cops, slippery coworkers, surly bartenders, surly bosses, and more.
Your mission: procure an ever-growing list of supplies to ensure an appropriately inappropriate weekend of drinking, revelry, and what have you.

Features:
* All new, entirely original script (over 12,000 words)
* 18 new characters, 6 new levels, new sounds, models, textures and more, plus clever re-use of existing Deus Ex stuff (or "assets")
* A non-dark-and-dystopian vision of the future
* Awesome, old-schooly music brings luscious memories of past gaming goodness back into the now
* Robots
* Multiple solutions to problems and a world responsive to your choices, in the true spirit of Deus Ex."

Mod zajmuje ~41MB, a do pobieramy go stąd:
http://files.filefront.com/burdenof80proof20/;7438183;/fileinfo.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2007 o 23:17, Vormulac napisał:

Ogólnie

Sorry że zawracam gitarę, ale teraz to kompletnie nie wiem co robić - Jestem już długi czas po zabiciu lidera w lost city , a konkretnie w podziemiach TMG są tam 3 piętra przeznaczone na prace typowo biurowe ( wybiłem wszystkich) , a najwyżej laboratorium, najniżej winda do zamkniętego wyjścia do tej lokacji co widzieliśmy prawie na początku moda ( po wydostaniu się z tamtej bazy) nie wiem kompletnie robić, widzę tylko jedne drzwi zamknięte ( reszta otwarte) są bez kodu i z wytrzymałością na zniszczenie i lockpick : INF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 19:57, Skrytobójca napisał:

są bez kodu i z wytrzymałością na zniszczenie i lockpick : INF

Nie mam solucji, ale polataj po planszy jeszcze kilka razy to może znajdziesz nanokey.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 20:00, JaqbD napisał:

> są bez kodu i z wytrzymałością na zniszczenie i lockpick : INF
Nie mam solucji, ale polataj po planszy jeszcze kilka razy to może znajdziesz nanokey.

Właśnie o to chodzi że polatałem i nigdzie nie widzę... (latam tam co najmniej z 45 min.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 20:28, Skrytobójca napisał:

Właśnie o to chodzi że polatałem i nigdzie nie widzę... (latam tam co najmniej z 45 min.)

To masz niezłego zonka...
A może jakiś zabity koleś miał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 20:33, JaqbD napisał:

> Właśnie o to chodzi że polatałem i nigdzie nie widzę... (latam tam co najmniej z 45 min.)

To masz niezłego zonka...
A może jakiś zabity koleś miał ?

hmm w tym modzie nie uświadczysz nano w zdechlakach, a nawet jeżeli to przeszukuję każdą postać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 20:36, Skrytobójca napisał:

hmm w tym modzie nie uświadczysz nano w zdechlakach, a nawet jeżeli to przeszukuję każdą postać

Ja znalazłem kilka nano (w podstawce) za jakimiś roślinkami doniczkowymi, szafkami, pod biurkiem :D
Musisz poszperać. Jeśli go nie znajdziesz to można być pewnym, że po prostu go nie ma i jest inne przejście (system wentylacyjny), lub w ogóle go nie ma :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować